[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wieke Ik heb de custom firmware gedownload en volg de stappen die beschreven staan voor Windows op de eerste pagina. Dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kreeg de melding met zowel de oude versie en de 2.0 versie.. Gellukkig kan ik wel normaal restoren. En heb ik gellukkig al mijn bestanden er nog op staan. Maar wie weet dit probleem op te lossen want wat doen we fout? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Welke itunes versie hebben jullie?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Junior Member iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.0] Windows Met een 3g telefoon naar FW 1.1.4? Kan dat dan? |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het jullie helpt (had zelf last van error 5, 11 en 1601) maar het herinstalleren van iTunes met weggooien van wat mappen (instructies apple) hielpen mij wel. Ik heb een heel aantal keren gerestored dus weet niet welke error nu uiteindelijk opgelost werd.
De errors kreeg ik bij restoren (in DFU) van zowel de 114 als Michaels of eigen'pwn' images. Na de herinstall van itunes ging het wel goed (weird maar waar). Succes en hopelijk tot snel op 2.0 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Firmware 2.0 stond er natuurlijk al standaard op en heb dat als 1e geprobeerd. Ik probeer iTunes opnieuw te installeren maar wil wel een kopie van me backup maken. Waar is deze backup opgeslagen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die bestaat ook nog nadat je itunes re installed
|
|
|||
|
|||
Citaat:
damn, jij bent goed dit was de reden waarom niks werkte. ik heb iTunes 7.70.43, Recovery mode gedaan via iLiberty+ Custom Firmware vanaf de 1ste pagina gedownload, daar "_custom" tussenuit gehaald. 1. iPhone gekoppeld aan de pc(Windows XP Pro SP3) 2. iTunes geopend, kreeg bij me iPhone een melding dat de sim niet bruikbaar was. die genegeerd. 3. iLiberty+ geopend, en die mijn iPhone in recovery mode laten zetten. 4. Toen herkende iTunes mijn iPhone als iBoot(recovery mode) 5. nu de welbekende shift-knop ingedrukt gehouden terwijl ik op herstellen drukte. nu moet je de custom firmware die je hier gedownload hebt(en van naam veranderd hebt..) kiezen 6. nu gaat alles vanzelf totdat er op een gegeven moment een Baseband schermpje komt op je iPhone(als je hier probleemloos doorheen komt gaat alles werken) 7. klaar met pwnen, Firmware 2.0 in me bezit. via iTunes een NIEUWE iPhone laten herkennen.. klaar is klaas of kees of koos of hoe je ook mag heten... EDIT: Opmerkingen voor windows gebruikers: 1. iTunes 7.7 is beter om te gebruiken, want dan heb je mindere kans op foutmeldingen. 2. Windows XP werkt 100%, Vista hapert nog wel eens..(tjah, ik had ook liever een mac gehad, maar ik heb geen mac-centjes..) |
|
|||
|
|||
Nog een keertje:
Hulp gevraagd: T-mobile SIM-kaart niet ondersteund Vandaag de upgrade van 1.1.4 naar 2.0 gedaan met slecht resultaat: Bij het doorlopen van de handleiding kwam niet de melding dat de beide bootloaders niet gevonden waren. Na herhaalde pogingen toch maar verder gegaan. Hij wilde ook niet zonder meer in DFU-modus maar uiteindelijk lukte dat wel. Toen de iTunes herstelfunctie laten werken. 1e keer geen ananasje te zien, tweede keer wel. Helaas bij beide keren de melding dat mijn SIM-kaart (van T-Mobile) niet wordt ondersteund. Ook met de Stealth-chip ertussen 'pakt' ie 'm niet. Inmiddels van alles geprobeerd (Iliberty+, Pwnage Tool nog maar 's, 1.1.4. bestand gedownload en die geselecteerd in iTunes etc.), niet gehinderd door enige kennis. Resultaat is noppes, nada. iTunes verteld me nu dat hij "een iPhone heeft aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes". Tja, maar nu? Iemand? Suggesties? Graag! Graag hulp!! Alvast bedankt. Werk met een Mac op 10.5.4., iTunes 7.7. Woon in Nijmegen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door iCulture; 22-07-08 om 01:01. Reden: Quote-fix |
|
|||
|
|||
ook ik krijg fout 5. Iemand al iets van een oplossing gevonden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Michael,
Het woordje custom verwijderen heeft bij mij ook voor succes gezorgd.. Misschien toch handig in de handleiding. btw. domme vraag maar waarom mag iphoneclub niet hosten? |
|
||||
|
||||
Hi there,
Hierbij wil ik jullie even een update geven dat het me zojuist gelukt is om te upgraden naar 2.0. Ik kwam twee ' opmerkelijke zaken' tegen die ik toch ter info nog even met jullie wilde delen.: 1. Nadat de iPhone in DFU was gebracht werd deze niet meer herkend door iTunes. Ik kreeg de melding dat iTunes ' het apparaat' moet identificeren met de iPod-server van Apple. Je krijgt dan slechts 2 keuzes ' annuleer en zoek ' Kies hier 'zoek' , en je krijgt daarna zonder problemen de volgende stap om je firmware te restoren. 2. Voorheen had ik 1.1.2 in combi met Turbosim. Nadat m'n iPhone opnieuw was gerestored en deze voor de eerste keer opstarte werd m'n vodafonesim gewoon herkend. Dit terwijl m'n turbosimmetje er gewoon nog op zit. Oke dat was'm , ik ga nu lekker genieten van 2.0 en de app store. Greetz, Rick |
|
|||
|
|||
Bij mij doet hij het inmiddels ook! Kreeg telkens foutmelding 5. Heb toen na vele malen proberen iTunes maar opnieuw geinstalleerd en daarna kon ik zonder problemen upgraden naar 2.0
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|