[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone update naar 2.0 gaan dan al mijn contact/sms/email/installer apps weg?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik mijn iPhone update naar 2.0 gaan dan al mijn contact/sms/email/installer apps weg?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als je al gepwnd bent maar ook niet gepwnd hoef je niet eerst up te daten naar 2.0
De niet gepwnde iphones moeten eerst gepwnd worden met pwnage 1.1 of winpwn
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
hey mod's...where all very happy!...don't be to tight...al snap ik wel dat de draadjes wel heel snel gaan zo...maar misschien komen we er niet allemaal even gemakkelijk uit...
maakt niet uit, zie maar of je laat staan Indro |
|
|||
|
|||
ok vraagje, Ik heb mijn custom fw gecreëerd op dat moment vraagt pwnage of mijn iPhone al eens is gepwnd.. Ik antwoord nee (omdat ik dat nog nooit heb gedaan) en ik krijg dan een compleet onduidelijk scherm.. Is het de bedoeling dat ik de iPhone in dfu mode zet en dan verder ga?
En dan zeggen ze dat ik fail Volgens mij failt deze onduidelijke interface meer kijk die iphone er vaag uitzien dan.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Krijg weer een fijne 1600 error in iTunes maar eens even op zoek gaan om dit probleem te tackelen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
hmm mijn mail app crashed als ik die open... :S
anderen ook last van? |
|
|||
|
|||
Antwoord alsjeblieft eens deze vraag, al vaker gesteld!!
Ik krijg: Cannot find bootloader v3.9 Heb hem gedownload, maar wat dan nog ermee doen? Waarom vind die hem niet?! Dank je voor de hulp! |
|
||||
|
||||
Popt steeds een terminalvenster op: Er kan geen nieuwe pseudo-tty worden geopend.
iPhone is gekoppeld, met dat connect to itunes schermpje... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die van mij is geupdate maar nu is hij niet simlockvrij. Ik kan er niks mee omdat de simlock er weer op zit... wat nu?
|
|
||||
|
||||
Ik heb er geen ervaring mee.. maar als er geen readme is.. en je kan niet bladeren, moet je hem denk ik in dezelfde map als Pwnage Tool zetten?
|
|
||||
|
||||
Goedenavond (en wat voor een!) allen!!!
Kan iemand mij een goede link geven voor de 2.0 firmware? Dan ka ik heb hier updaten met de pwnage tool! Kan niet wachten! Bedankt alvast |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jellez Antwoord alsjeblieft eens deze vraag, al vaker gesteld!! Ik krijg: Cannot find bootloader v3.9 Heb hem gedownload, maar wat dan nog ermee doen? Waarom vind die hem niet?! Dank je voor de hulp! Citaat:
En heb echt geen idee. Toch bedankt. Iemand anders? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Krijg hier ook foutmelding 1600
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|