[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Installer is nog niet aanwezig wel Cydia Maar die kondigt in de app aan dat veel niet zal werken Voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zou je jou custom kunnen oploaden ekris?
|
|||
|
|||
Citaat:
moet ik iets uppen naar megaupload oid ?? pm me maar
|
||||
|
||||
Dankje dankje dankje dankje!
|
|||
|
|||
hallo happy ones,
ff een vraag, moet ik eerst via itunes de 2.0 downloaden, en deze vervolgens aanwijzen als 'firmware' in pwn aanwijzen?...ben nu de upgrade aan het downloaden maar nog niet aan het installeren.. Indro |
|
||||
|
||||
Ik heb het hier geprobeerd met een iphone die nog niet gepwned was met de vorige versie, en na het updaten in DFU mode werkt ook die perfect!!!
|
|
|||
|
|||
Heb je ook bootloaders nodig als je al een geunlockte versie (1.1.4) iphone hebt... want de bootloaders herkent hij niet op m'n mac... ( wat zijn bootloaders uberhaupt??) Dit is de 1e keer dat ik zoiets ga doen, en al ben ik niet echt slecht met computers gaat me dit toch net 1 stapje te ver....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Shift + Herstellen in iTunes.. en dan dus die firmware selecteren, dus nu niet in iTunes updaten.. ff wachten nog |
|
||||
|
||||
Je hebt deze niet nodig je neemt gewoon de custom van Michael.
|
|
|||
|
|||
Iemand bootloaders in zip file ipv rar?
|
|
|||
|
|||
maar je moet toch eerst naar 2.0 updaten en daarna pas de costum er op gooien of niet?
|
|
|||
|
|||
ik zit op 2.0 met mijn franse iphone en kan de nieuwe tool maar niet gebruiken, geeft altijd de fout dat ik de verkeerde ipsw file gebruik, wat is de oplossing?
thx |
|
|||
|
|||
Ben nu een custom 2.0 aan het uppen naar megaupload.com. BRB
|
|
||||
|
||||
Opmerkingen als: "Ik kan niet wachten" en "Michael, is het al klaar" zijn overbodig en vervuilen het topic alleen maar. Doe het niet s.v.p. De gevolgen zijn voor jou.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb de bootloaders al gedownload, maar pwntool geeft nog steeds aan dat ie geen bootloaders kan vinden. Moet ik de bootloader op een specifieke lokatie op mijn mac opslaan?
|
|
||||
|
||||
Gebruik je de laatste fw 2.0 van apple eindigend op 347
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
@ Michael, kan je niet beter een custom firmware uploaden die niks met de bootloader doet? Dan kunnen mensen vooraf bepalen welke bootloader ze willen door Bootneuter via de Installer te installeren. Voor zover ik weet maakt het verder niets uit of je 3.9 of 4.6 hebt, dus een verplichte BL upgrade lijkt me niet nodig.
|
|
|||
|
|||
ja, maar lukt dus blijkbaar niet...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|