[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Michael, via deze weg wou ik je nogmaals bedanken voor het ter beschikking stellen van de custom firmware Ik ben een Windows gebruiker met iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Michael, via deze weg wou ik je nogmaals bedanken voor het ter beschikking stellen van de custom firmware
Ik ben een Windows gebruiker met iTunes 7.7 en de upgrade vanaf een ge-pwnde 1.1.4 naar 2.0 verliep zéér vlot. Mijn baseband werd op het einde van de rit ook automatisch geflasht Alleen m'n Mail deed het niet, maar dankzij de tips in deze thread was dat probleem ook snel opgelost |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Beste is om bij het downloaden van deze in de settings van safari uit te zetten dat die de downloads mag uitpakken.
|
|
|||
|
|||
Helaas sinds de release bezig , nog niet werkend.
Bij herstellen blijft hij staan op voorbereiden. 1 keer is het gelukt , toen was hij niet geactiveerd. Verder errors , 20 , 1604 en 2001. |
|
|||
|
|||
Ik probeer de Pwnage tool uit te voeren. Eerst selecteer ik de iPhone 1.0, dan de blauwe pijl. Pwnage gaat zoeken naar de firmware, geeft aan die niet te vinden, waarna ik aangeef niet op het web te willen zoeken.
Dan verschijnt echter niet de optie om de firmware zelf aan te wijzen, maar een soort legoblokje met op de linker zijde een blauwe iTunes 'noot' en op de rechterzijde een 'iPod'. Door het hele legoblokje staat een rondje met een diagonale streep. Ik kan in expert mode wel de firmware selecteren, maar dan herhaalt het bovenstaande zich op het moment dat ik de bootloaders moet aanwijzen. Hoe selecteer ik nu de firmware? @ Michael - Geweldig dat de handleiding al zo snel en duidelijk op de site staat, super! Een vraag / tip: Volgens mij staat er nog niet in of je iTunes (en -helper) moet afsluiten voorafgaand aan de procedure, is dat wel of niet nodig? |
|
|||
|
|||
In deze handleiding staat niets over dat je een gepownde Iphone moet hebben. In de handleiding uit de volgende link (Handleiding iPhone 3G en firmware 2.0 unlock met Pwnage Tool (Mac en Windows) > Artikel > iPhoneclub.nl) staat dat dit wel vereist is. Dus eerst winpwn eroverheen zodat je custom firmware kan installeren. Hoe zit dat nou?
|
|
||||
|
||||
@michael
Jij krijgt mijn zetel in de hemel! |
|
|||
|
|||
@michael
ja dat dacht ik ook al maar ik ben nog niet gepwned...? En pwnage 1.0 herkent bij mij de 1.1.4 ispw uit de wiki niet :s |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Wellicht een rare vraag maar als ik overstap naar 2.0 ben ik dan mijn agenda gegevens en contact kwijt? Of maakt het systeem eerst en back-up en zet deze terug...
groet Quinten |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door macfreaker; 20-07-08 om 16:15. |
|
|||
|
|||
Als ik de firmware 2.0 download, hou ik een map over met de naam iPhone1,1_2,
dus niet iPhone1,1_2.0_5A347_Restore.ipsw Hoe is dat nou weer mogelijk? |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal..
Misschien een gekke vraag.., maar ik als ik Pwnage tool 2.0 opstart, krijg ik helemaal niets te zien. Hebben meer mensen daar last van? Ik zie alleen links bovenin het scherm Pwnage tool staan, maar er gebeurt niets.. Kan iemand een goed antwoord geven?? THANKS!! gr, Roy |
|
||||
|
||||
Hieronder een link voor mail.app problemen
Ben.geek.nz Fixing iPhone Mail Crashes (2.0 Firmware) |
|
|||
|
|||
Hoe zijn de ervaringen mbt de 3G iPhones?
|
|
|||
|
|||
@bestbier:
je gebruikt mac zeker, had ik ook, in je prullenbak staat je .....restore.ispw.zip, je haalt hem eruit en haalt .zip weg en laat alleen .ispw staan, dan doet hij het Succes! |
|
|||
|
|||
ik krijg fout 6
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vervolgens krijg je dus de vraag van die bootloaders: klik 'no' op de vraag om op het net te zoeken. Je krijgt dan een bijna identiek venster met de vraag of je dan wil browsen: klik 'yes' en ga naar de map waar je de bootloaders van Michael hebt staan. Als je die zip hebt uitgepakt vind je dus 'BL-39.bin' die je dan kunt selecteren. Daarna doe je hetzelfde voor de 'BL-46.bin' en dan gaat ie pwnen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gelukt gewoon via itunes shift en herstellen.
Eigenlijk vrij gemakkelijk |
|
||||
|
||||
Citaat:
Pwnage 2.0 Guide - ModMyiFone - Wiki |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|