[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) En gelukt. Topper. Werkt prima...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
En gelukt.
Topper. Werkt prima
|
|
|
|||
|
|||
Stomme vraag, maar waar zitten de EDGE/GPRS settings (APN, username, password) in firmware 2.0?
|
|
||||
|
||||
probleempje...
Na het updaten naar 2.0 ben ik al mij contacten kwijtgeraakt is er een manier die terug te krijgen?
|
||||
|
||||
Nog een keer mijn vraag,
ik heb: - Windows vista - Een 8GB iphone met 1.1.4 firmware - Ooit helemaal geunlocked met ZiPhone Kan ik nu gewoon in itunes op shift-herstellen drukken en het custom 2.0 firmware bestand laden? Is dat genoeg om 2.0 succesvol werkend te krijgen op mijn iPhone? |
|
|||
|
|||
Ik ga sebiet mijn iphone naar 2.0 brengen. Wat moet ik voor de update doen?
Dan bedoel ik bv een handmatige backup maken van de contacten. Zijn er nog voorzorgsmaatregelen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dezelfde plek
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat de vraag al heel wat keren is gesteld, maar het antwoord is nooit 100% duidelijk.
Wat moet je precies doen als je op 1.1.3 zit? vond dit antwoord: "je hoeft niet specifiek 114 te hebben zet gewoon een custom erop uit de pwnage topic" maar wat betekent "een custom erop zetten"? |
|
|||
|
|||
Ik netjes Guide gevolgd, alleen krijg foutmelding 1600 van itunes.
Mijn iphone doet nu niets meer..gaat zelfs niet meer aan.. Iemand opties? opdate trouwens via Mac.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Backup maken en syncen met je iphone is voldoende. iTunes maakt de backup. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet iemand waarom ik bij download van de 2.0 (via link in de handleiding waarvoor veeel dank) een MAP download met als naam iPhone1,1-2_0 in plaats van het bestand zoals weergegeven in de screendump in de handleiding?? Kan iemand me helpen aan de oplossing? Thx
|
|
||||
|
||||
Citaat:
heb het ook net gedaan en ben er ook niet echt een held in hoor . ik heb het op de manier van maurice meteen gedaan en alles loop vlot . gewoon je iphone conecteren met itunes je shift knop in houden en op herstellen klikken zonder de iphone in DFU mode te zetten . dan selecteer je de firmware en itunes doet de rest en op een 8 tal minuten is het compleet gedaan . @michael. zou je in de handleiding niet beter bijzetten dat het op de manier van maurice ook lukt want dan doet itunes alles voor jou en moet je niet zitten *****n om je iphone in DFU mode te krijgen . Ps voor de rest een overzichtelijke TUT zenne . en veel respect |
|
||||
|
||||
Binnen 30 minuutjes aan de praat. Top handleiding en hulde voor iPhone Dev Team.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
't blijft maar niet lukken - iPhone zit vast in DFU mode, als ik hem aansluit herkent iTunes mijn iPhone, echter maakt het niet uit welke herstel methode ik gebruik (factory settings of 1.14/2.0custom) ik krijg elke keer een 160X error, heb iTunes herhaaldelijk gedeinstalleerd en PC opnieuw opgestart...
Denk dat mn iPhone 't begeven heeft ofzo :\ edit; lees net in de post hieronder hoe ik uit DFU kom - dank! |
|
||||
|
||||
Je zit in dfu Kick hem daaruit door 25 sec de home en sleepbutton in te drukken Dan in recovery zetten en opnieuw herstellen met custom fw
|
|
||||
|
||||
Mij is het nu ook eindelijk gelukt.
1. bootneuter instaleren 2. itunes starten 3. iphone aansluiten terwijl die gewoon aanstaat, niet in dfu 4. herstel + shift 5. itunes 7.7 doet de rest alles werkt, en met reservercopie gaat hij gewoon vanzelf op nederlands mijn probleem en ik denk ook van alrnt was denk ik dat we bootneuter niet hadden tnx 4 de support |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|