[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) OK is gelukt !!!!!! Ik heb gewoon itunes al het werk late doen en het werkt . Fantastisch, bedankt iedereen hier en natuurlijk het devteam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
OK is gelukt !!!!!! Ik heb gewoon itunes al het werk late doen en het werkt . Fantastisch, bedankt iedereen hier en natuurlijk het devteam !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Moet openSSH en BSD subsystem nog manueel geinstaleerd worden onder 2.0?
|
||||
|
||||
Krijg je wel, je moet goede de instructie uit de tool volgen met de counter, een seconde meer of minder en je komt in restore mode en niet de dfu-mode! Opnieuw doen dus.
Cydia installen, je hebt dan genoeg. Laatst gewijzigd door macfreaker; 20-07-08 om 15:02. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog één vraag: Als ik mijn geupgrade iPhone aansluit op iTunes dan zie ik een scherm met een afbeelding van mijn iPhone met als koptekst: Uw iPhone configureren. Er is al eerder een iPhone met deze computer gesynchroniseerd Vervolgens kan ik voor twee opties kiezen: 1. Als een nieuwe iPhone configureren 2. Herstellen van de reservekopie van iPhone van Rob (mijn naam) Kan ik nu gewoon voor optie 2 kiezen zonder in de knoop te komen met mijn firmware? Nogmaals dank! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
in de nieuwe GUI van Iphoneclub staat ,
Je mapje moet er nu zo uitzien. En daar staat een afbeelding in van firmware versie 5a345 en vervolgens 2 plaatjes verder staat firmware versie 5a347 Welke moet ik nu hebben?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nu aan het herstellen. ben erg benieuwd
|
|||
|
|||
Sorry, but that doesn't appear to be the proper file ...'
Ik heb mijn iPhone 1ste gen met 1.1.4 via iTunes naar FW 2.0 gezet. Vervolgens in PWNAGE 2.0 de stappen gevolgt zoals Michael aangeeft in zijn handleiding (dank daarvoor) echter stopt het bij mij als ik de bootloader file 3.9 kies. Dan geeft PWNAGE aan:
'Sorry, but that doesn't appear to be the proper file ...' Ik heb al vanaf verschillende andere links de .rar en .zip bootloader files gehaald. Maar geen een wil hij pakken. Iemand een tip? (gelukkig heb ik nog een 3G om mee te spelen, maar mijn vrouw wil ook wel eens Enigmo spelen als ik er niet ben ). Laatst gewijzigd door j.schun; 20-07-08 om 15:07. Reden: type fout |
|
|||
|
|||
Gelockt na gebruik Pwnage Tool
Beste mensen,
Heb Pwnage gedraaid zoals omschreven, een restore in iTunes en nu zit mijn iPhone op slot. Hij moet dus eerst weer unlockt worden, hoe doe ik dat met de Pwnage Tool ? |
|
|||
|
|||
Mijn iTunes blijft 160X errors geven bij zowel restore naar 1.1.4 en 2.0custom - heb iTunes al opnieuw geinstalleerd...
Krijg de iPhone ook niet uit DFU mode met ZiPhone oid. Iemand enig idee? Probeer nu naar factory settings te herstellen, hoewel ik dan ook 2.0 erop krijg :\ |
|
||||
|
||||
Citaat:
Handleiding Pwnage Tool (Mac en Windows) > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Dan heb je geen restore gedaan in DFU mode, maar in restore mode, nu moet je alles opnieuw doen. Dus iphone in DFU brengen en dan de custom ispw erop zetten in itunes.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn voorzichtigheid is dus niet geheel onterecht. Anderzijds als iedereen de kat uit de boom blijft kijken zat iedereen nu nog op FW 1.0 te werken. Ik wacht dus liever nog effie af om geen miserie te hebben maar: mijn groot respect voor de durvers en de kenners! ;-) |
|
|||
|
|||
Succesvol FW 2.0 geïnstalleerd op mijn 1ste gen iPhone komende van FW 1.1.4 en alles lijkt tot op heden perfect te werken. Ook applicaties uit de Appstore doen het. Maar, loop nu tegen het volgende probleem aan na diverse malen de iphone en ook mijn Mac herstart te hebben.
1. "Er is een update beschikbaar voor de aanbiedersinstellingen op uw iPhone. Wilt u deze update nu downloaden?" 2. Aktie is: "Download en werk bij" 3. "iTunes kan niet nagaan of er een update voor de aanbiedersinstellingen op uw iPhone beschikbaar is. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1630) Kan dan niet ander dan op OK drukken en dan wordt er gestart met synchroniseren. Is deze fout bekend?, en ben uiteraard zeer geïnteresseerd in een oplossing. |
|
||||
|
||||
Ik heb hem niet gezien maar kan zijn dat dat alleen voor tmob gebruikers geen foutmelding geeft. Mensen met ervaring in deze fout?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Geprobeerd krijg fout melding 1600
|
|
||||
|
||||
Thanks Michael!
Was een beetje lui, dus had geen zin om achter mijn Mac te kruipen...en mijn eigen custom fw te bouwen.
Dus Michael's custom FW gedownload op mijn notebookie, mijn iPhone gerestored ermee, en voila ik zit op 2.0. Makkie! Was tijdens het proces wel benieuwd (lees bang - ) dat Michael er een hoop extra's bij had gevoegd als payload, viel dus mee. Alleen cydia als ik het goed heb. Thanks Michael, toppie!!! Toch nog een vraagje (vond gen antwoord in de post) iTunes vroeg na de tweede keer iPhone aansluiten of ie een tMobile carrier update mocht uitvoeren. Ik zit op tmob, maar ik weet niet wat deze 'update' inhoud. Iemand ervaring hiermee? Greets, Frans Citaat:
Laatst gewijzigd door vriesfde; 20-07-08 om 20:57. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|