[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hunter Mail werkt ook niet bij btw. Apps uit de srore kan ik ook niet installen. Hij geeft aan dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
vervolgens typ je: chown -R mobile:mobile /private/var/mobile en mail.app werkt bij mij weer. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dan ga je toch fijn naar 7.7 Zoals Fresh al zei wie heeft 7.5 nog nodig.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jongens (en meisjes?)...dit is zo te gek!...alles werkt, restore, herstellen, mail enz. enz....was het wachten zeker waard, al was ik bang dat ik het niet voor mijn vakantie voor elkaar zou krijgen (wachten dus)...morgen ga ik weg met 2.0 er al op!
Volgens mijn (om maar on-topic te blijven voor de mod's): 'hulde, hulde' ook voor hun 'werk' want die zijn ook al een aardige tijd bezig Overigens zijn zo'n beetje alle fout meldingen al voorbij gekomen op dit topic met op dit forum ook alle antwoorden. Groetjes Indro (die nu verder gaat spelen!) Laatst gewijzigd door inny; 20-07-08 om 04:45. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ach ja, gaat toch maar af van wat slaaptijd |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nope, net een andere poort geprobeerd maar niet opgeslost... en ook gedaan wat ze zeiden over de files in device support map
toch bedankt voor de snelle reactie! ik ga het hier opgeven... ga wel terug naar 2.0 en hoop op een tut om dit hier te doen... dat pwn |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb een backup van gegevens teruggezet, werkt ook prima, zelfs de bookmarks en dergelijke zijn terug gezet
Morgen maar ff verder klooien, eerst even op 1 oor liggen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
DFU kan ook door je iPhone eerst compleet uit te zetten en dan aan te sluiten terwijl je de Home-knop ingedrukt houdt. Je krijgt dan vanzelf het iTunes-icoon met de stekker.
En er zijn andere threads die over DFU gaan, dus graag daar verder! |
|
|||
|
|||
Ik kreeg eerst ook de 1600 melding en het scherm van de iPhone bleef zwart. Ik heb toen beide buttons >20 seconden in moeten drukken voordat ik het iTunes icoon en stekker weer zag.
|
|
|||
|
|||
Sorry hoor, zo duidelijk vind ik het niet hoe je dat ding moet pwnen. Heb op winpwn.com net Winpwn 1.0.0.3 RC1 gedownload maar als ik het programma opstart dan blijven alle knoppen grijs. Behalve de knop Browse .ipsw, maar als ik dan het originele ipsw bestand van Apple of de Custom van dit topic selecteer geeft die Unknow file.
iPhone staat wel gewoon in recovery. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je kunt WinPwn niet gebruiken met de nieuwe of Michael's custom firmware (en moet je ook absoluut niet doen!). Wacht anders maar op de tutorial, dat lijkt me een beter idee.
|
|
||||
|
||||
Open pwnage 1.1 en pwn je iphone Kies bij browse ipsw naar je fw 114 en pwn
Daarna met custum fw 2.0 herstellen in itunes |
|
|||
|
|||
Dankje Micheal. 20-7-2008 4:12:39 - Your iPhone has been pwned
Dus nu weer in recovery zetten, en in iTunes jouw bestand selecteren en Herstellen maar? |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|