[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Een paar maanden terug mijn iphone mbv ziphone unlockt e.d. Ik heb nu dus een iphone met fw 1.1.4 en bootloader 3.9 Wil nu met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een paar maanden terug mijn iphone mbv ziphone unlockt e.d.
Ik heb nu dus een iphone met fw 1.1.4 en bootloader 3.9 Wil nu met pwnage naar fw 2.0. In expertmode heb ik de keuze om wel / niet te upgraden naar bootloader versie 4.6 Wat is het beste om te doen ? upgraden naar 4.6 of blijven op 3.9 in combi met fw 2.0 ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb altijd bootloader 4.6 gehad en ben daar tevreden over.
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat voor je locatiebepaling in Maps dat BL4.6 beter zou gaan.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist mijn iphone met pwnage tool 2.0 gedaan en toen werkte het wel
Ik heb geen idee hoezo maar ben in iedergeval blij |
|
||||
|
||||
hoi,
Ik heb sinds vorigeweek Vrijdag de firmware 2.0 erop staan (die van Michael; customs restore firmware 2.0), ik heb zijn instructie zorgvuldig gevolgd en alles liep vlot. ik heb "base" als provider en alles werkt uitstekend a special thx to Michael die dit toch heeft kunnen mogelijk maken Greetings, carpoolman |
|
||||
|
||||
Citaat:
Enige wat nog niet soepel gaat is Cydia updaten, maar dat was geen verrassing. Tijdens het upgraden: in de restore mode komen lukte niet direct (had eerder de stekker erin moeten doen denk ik). En bij het restoren in Itunes, ging itunes de eerste keer zelf de firmware downloaden, en dat was natuurlijk net niet de bedoeling. Ik had alleen de commmand toets ingedrukt en op restore geklikt, maar dat moest natuurlijk zijn option + command + restore.... Nu maar weer fijn de iphone helemaal customizen naar eigen inzicht en rondkijken in de appstoren. Michael: superbedankt voor handleiding, instructies en het vele werk wat je er ongetwijfeld aan hebt gehad. Ik ben er helemaal blij mee! (en ik vind het eigenlijk superstoer van mezelf dat ik het met hulp van michael verder helemaal alleen heb gefixt...) |
|
||||
|
||||
Yep... sashimi is ook (eindelijk) over. Net vers gepwnd en nu weer w8en op installer 4. Hulde aan iedereen die zulke goede handleidingen schrijven.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok ik snap er helemaal niks meer van . srry maar in 1 topic word gezegd dat je iphone niet eerder moest gepwnd zijn om de custom van michael via DFU te late restoren met shift in itunes en in de andere word gezegd dat je wel eerste je iphone moest pwnen vooralleer je deze erop kon zetten.
wat is het nu eigenlijk ? lol Nu heb ik nog een ander probleem. Ik heb met winpwn een custom proberen te maken. dit gaat echter niet hij sluit helemaal af zonder error ofzo ... maar wat heb ik dan gewoon gedaan... ik heb de originele 2.0 geladen en dan gewoon op ipwner gedruk en de custom van michael gebruikt . dan zegt hij dat itunes gepwnd is . natuurlijk mocht ik gewoon direct de custom van michael gebruiken dan is er geen probleem meer . kan ik zo verder dan ? DFU - ok restore , custom michael ? groeten en dank. maar er staat zoveel in een topic heb dan zoveel verschillende dingen gelezen .... amai srry |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
sorry, maar ik kan nergens een goede handleiding vinden om een 2.0 via itunes terug te downgraden naar 1.14...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok dank je michael ,
hij is nu mijn bootloader aan het flashen oooww dat ziet er goed uit .... baseband nog 2 minuten te gaan ..... ik ben benieuwd ..... omg 2 minuten lijken lang als je je hard voelt kloppen... toch altijd even schrik als je zo dingen doet dat het niet verkeerd gaat ....... nog altijd bezig en het wieletje draaid draaid hihihi jaaaaaaah hij herstart ben benieuwd jaaaaaaaaahhhh het werkt en op bel proximus dank je wel michael !!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist de tutorial gevolgd om van 1.1.4 naar 2.0 te gaan..
Alleen vraagt hij bij mij niet naar de bootloaders. Ik heb m'n iphone voor 1.1.4 al eerder gePwned. Ligt het misschien hieraan? Kan ik gerust de custom ipsw gebruiken of zie ik iets over het hoofd? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Thanks voor je snelle reactie. Dan ga ik met een gerust hart verder!
|
|
||||
|
||||
ik heb ook de custom van michael erop staan. Stel ik wil nu terug naar 1.1.4 ivm met instaler en betere apps in mijn ogen, kan dat dan op dezelfde manier met itunes 7.7 en iPhone1,1_1.1.4_4A102_Restore ipsw??
|
|
||||
|
||||
Waar heb ik je nu naar verwezen. Antwoord op je vraag nee
|
|
||||
|
||||
niet gelijk boos worden!! Dat ging om een telefoon die door itunes zelf was geupdate naar 2.0. Dit gaat om een ander die met jou custom is gedaan.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|