//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Een paar maanden terug mijn iphone mbv ziphone unlockt e.d. Ik heb nu dus een iphone met fw 1.1.4 en bootloader 3.9 Wil nu met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1181  
Oud 25-07-08, 09:48
matthijsva matthijsva is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Een paar maanden terug mijn iphone mbv ziphone unlockt e.d.
Ik heb nu dus een iphone met fw 1.1.4 en bootloader 3.9

Wil nu met pwnage naar fw 2.0.

In expertmode heb ik de keuze om wel / niet te upgraden naar bootloader versie 4.6

Wat is het beste om te doen ? upgraden naar 4.6 of blijven op 3.9 in combi met fw 2.0 ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1182  
Oud 25-07-08, 10:03
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Ik heb altijd bootloader 4.6 gehad en ben daar tevreden over.
  #1183  
Oud 25-07-08, 10:05
RoelG RoelG is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: limburg belgië
Berichten: 108
Standaard

Ik dacht dat voor je locatiebepaling in Maps dat BL4.6 beter zou gaan.
  #1184  
Oud 25-07-08, 10:34
Marvin88 Marvin88 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Heemskerk
Berichten: 8
Standaard

Ik heb zojuist mijn iphone met pwnage tool 2.0 gedaan en toen werkte het wel
Ik heb geen idee hoezo maar ben in iedergeval blij
  #1185  
Oud 25-07-08, 11:40
carpoolman's schermafbeelding
carpoolman carpoolman is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 26
Standaard

hoi,

Ik heb sinds vorigeweek Vrijdag de firmware 2.0 erop staan (die van Michael; customs restore firmware 2.0), ik heb zijn instructie zorgvuldig gevolgd en alles liep vlot.
ik heb "base" als provider en alles werkt uitstekend

a special thx to Michael die dit toch heeft kunnen mogelijk maken


Greetings, carpoolman
  #1186  
Oud 25-07-08, 12:16
caatje's schermafbeelding
caatje caatje is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonhaarmans Bekijk bericht
Volgens mij zoekt Pwnage 2.01 naar de bootloaders in de map waarin Pwnage zelf ook zit. Als hij ze daar vindt, vraagt hij niet meer waar hij ze moet zoeken. Bij Pwnage 2.00 waren die vragen er wel. Maar het lijkt of je gewoon Restore hebt gedaan (in plaats van Alt-Restore) of dat je niet de Custom-file hebt aangewezen maar de oorspronkelijke file. Misschien dat het antwoord op je vraag ergens in het forum staat.
dat over die bootloaders zoeken klopt, dat had ik gisteravond ook. Was al een paar keer teruggegaan, maar pwnage bleef niets vragen, dus toch maar doorgegaan. Wel even in expert mode bij bootloader upgraden aangevinkt dat ik dat wel wilde. Ik denk ook dat dat wel gebeurd is, maar eerlijk gezegd weet ik niet waar ik dat kan contoleren.

Enige wat nog niet soepel gaat is Cydia updaten, maar dat was geen verrassing.

Tijdens het upgraden: in de restore mode komen lukte niet direct (had eerder de stekker erin moeten doen denk ik). En bij het restoren in Itunes, ging itunes de eerste keer zelf de firmware downloaden, en dat was natuurlijk net niet de bedoeling. Ik had alleen de commmand toets ingedrukt en op restore geklikt, maar dat moest natuurlijk zijn option + command + restore....

Nu maar weer fijn de iphone helemaal customizen naar eigen inzicht en rondkijken in de appstoren.

Michael: superbedankt voor handleiding, instructies en het vele werk wat je er ongetwijfeld aan hebt gehad. Ik ben er helemaal blij mee! (en ik vind het eigenlijk superstoer van mezelf dat ik het met hulp van michael verder helemaal alleen heb gefixt...)
  #1187  
Oud 25-07-08, 19:11
Sashimi's schermafbeelding
Sashimi Sashimi is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard

Yep... sashimi is ook (eindelijk) over. Net vers gepwnd en nu weer w8en op installer 4. Hulde aan iedereen die zulke goede handleidingen schrijven.
  #1188  
Oud 25-07-08, 19:21
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caatje Bekijk bericht
Tijdens het upgraden: in de restore mode komen lukte niet direct (had eerder de stekker erin moeten doen denk ik). En bij het restoren in Itunes, ging itunes de eerste keer zelf de firmware downloaden, en dat was natuurlijk net niet de bedoeling. Ik had alleen de commmand toets ingedrukt en op restore geklikt, maar dat moest natuurlijk zijn option + command + restore....
Bij Mac OS X is het Alt(=Option) + Restore
  #1189  
Oud 25-07-08, 21:05
jeanke54 jeanke54 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 29
Standaard

ok ik snap er helemaal niks meer van . srry maar in 1 topic word gezegd dat je iphone niet eerder moest gepwnd zijn om de custom van michael via DFU te late restoren met shift in itunes en in de andere word gezegd dat je wel eerste je iphone moest pwnen vooralleer je deze erop kon zetten.

wat is het nu eigenlijk ? lol

Nu heb ik nog een ander probleem. Ik heb met winpwn een custom proberen te maken. dit gaat echter niet hij sluit helemaal af zonder error ofzo ... maar wat heb ik dan gewoon gedaan... ik heb de originele 2.0 geladen en dan gewoon op ipwner gedruk en de custom van michael gebruikt . dan zegt hij dat itunes gepwnd is .

natuurlijk mocht ik gewoon direct de custom van michael gebruiken dan is er geen probleem meer .

kan ik zo verder dan ? DFU - ok restore , custom michael ?

groeten en dank. maar er staat zoveel in een topic heb dan zoveel verschillende dingen gelezen .... amai srry
  #1190  
Oud 25-07-08, 21:13
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeanke54 Bekijk bericht
ok ik snap er helemaal niks meer van . srry maar in 1 topic word gezegd dat je iphone niet eerder moest gepwnd zijn om de custom van michael via DFU te late restoren met shift in itunes en in de andere word gezegd dat je wel eerste je iphone moest pwnen vooralleer je deze erop kon zetten.

wat is het nu eigenlijk ? lol

Nu heb ik nog een ander probleem. Ik heb met winpwn een custom proberen te maken. dit gaat echter niet hij sluit helemaal af zonder error ofzo ... maar wat heb ik dan gewoon gedaan... ik heb de originele 2.0 geladen en dan gewoon op ipwner gedruk en de custom van michael gebruikt . dan zegt hij dat itunes gepwnd is .

natuurlijk mocht ik gewoon direct de custom van michael gebruiken dan is er geen probleem meer .

kan ik zo verder dan ? DFU - ok restore , custom michael ?

groeten en dank. maar er staat zoveel in een topic heb dan zoveel verschillende dingen gelezen .... amai srry
Geen dfu maar recovery en restoren
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #1191  
Oud 25-07-08, 21:26
stig666's schermafbeelding
stig666 stig666 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 78
Stuur een bericht via ICQ naar stig666 Stuur een bericht via MSN naar stig666
Standaard

sorry, maar ik kan nergens een goede handleiding vinden om een 2.0 via itunes terug te downgraden naar 1.14...
  #1192  
Oud 25-07-08, 21:40
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stig666 Bekijk bericht
sorry, maar ik kan nergens een goede handleiding vinden om een 2.0 via itunes terug te downgraden naar 1.14...
Hier kijken https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html
  #1193  
Oud 25-07-08, 21:40
jeanke54 jeanke54 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 29
Standaard

ok dank je michael ,

hij is nu mijn bootloader aan het flashen oooww dat ziet er goed uit .... baseband nog 2 minuten te gaan ..... ik ben benieuwd .....

omg 2 minuten lijken lang als je je hard voelt kloppen... toch altijd even schrik als je zo dingen doet dat het niet verkeerd gaat ....... nog altijd bezig

en het wieletje draaid draaid hihihi

jaaaaaaah hij herstart ben benieuwd

jaaaaaaaaahhhh het werkt

en op bel proximus

dank je wel michael !!!!!!!!!!!
  #1194  
Oud 25-07-08, 21:42
mac-fan mac-fan is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 25
Standaard

Ik heb zojuist de tutorial gevolgd om van 1.1.4 naar 2.0 te gaan..
Alleen vraagt hij bij mij niet naar de bootloaders. Ik heb m'n iphone voor 1.1.4 al eerder gePwned. Ligt het misschien hieraan? Kan ik gerust de custom ipsw gebruiken of zie ik iets over het hoofd?
  #1195  
Oud 25-07-08, 21:44
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mac-fan Bekijk bericht
Ik heb zojuist de tutorial gevolgd om van 1.1.4 naar 2.0 te gaan..
Alleen vraagt hij bij mij niet naar de bootloaders. Ik heb m'n iphone voor 1.1.4 al eerder gePwned. Ligt het misschien hieraan? Kan ik gerust de custom ipsw gebruiken of zie ik iets over het hoofd?
Nee hij vindt ze nog van de vorige pwnage 1.1 Custom kan je gerust gebruiken
  #1196  
Oud 25-07-08, 21:45
mac-fan mac-fan is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 25
Standaard

Thanks voor je snelle reactie. Dan ga ik met een gerust hart verder!
  #1197  
Oud 25-07-08, 21:55
stig666's schermafbeelding
stig666 stig666 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 78
Stuur een bericht via ICQ naar stig666 Stuur een bericht via MSN naar stig666
Standaard

ik heb ook de custom van michael erop staan. Stel ik wil nu terug naar 1.1.4 ivm met instaler en betere apps in mijn ogen, kan dat dan op dezelfde manier met itunes 7.7 en iPhone1,1_1.1.4_4A102_Restore ipsw??
  #1198  
Oud 25-07-08, 21:59
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stig666 Bekijk bericht
ik heb ook de custom van michael erop staan. Stel ik wil nu terug naar 1.1.4 ivm met instaler en betere apps in mijn ogen, kan dat dan op dezelfde manier met itunes 7.7 en iPhone1,1_1.1.4_4A102_Restore ipsw??
Waar heb ik je nu naar verwezen. Antwoord op je vraag nee
  #1199  
Oud 25-07-08, 22:01
stig666's schermafbeelding
stig666 stig666 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 78
Stuur een bericht via ICQ naar stig666 Stuur een bericht via MSN naar stig666
Standaard

niet gelijk boos worden!! Dat ging om een telefoon die door itunes zelf was geupdate naar 2.0. Dit gaat om een ander die met jou custom is gedaan.
  #1200  
Oud 25-07-08, 22:03
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stig666 Bekijk bericht
niet gelijk boos worden!! Dat ging om een telefoon die door itunes zelf was geupdate naar 2.0. Dit gaat om een ander die met jou custom is gedaan.
Ook die moet zo gedowngrade worden. En ben niet boosc
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 02:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 10:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 18:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 17:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:56.