[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt voor de tip. het volgende probleem waar ik tegenaanloop is dat ik een foutmelding krijg als ik de phone in de recovery-mode wil zetten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip.
het volgende probleem waar ik tegenaanloop is dat ik een foutmelding krijg als ik de phone in de recovery-mode wil zetten. Ik zie op mijn scherm wel het i-tune symbool, maar ik krijg de mededeling; failed to enter DFU mode. heeft iemand een tip? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Strikt genomen is Recovery Mode iets anders als DFU-mode.
Zie: https://forum.iculture.nl/f59/i...very-mode.html en: https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tips, mar het was niet meer nodig: de upgrade is gelukt!! Bedankt voor de tips.
Alleen... Als ik wil syncen met itunes, blijft het herstelscherm actief. Ook als ik opnieuw opstart. Ik kom steeds weer in het herstelscherm. Heeft iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als het goed is zie je het ook als op synchroniseren drukt. Itunes zegt bij mij dan eerst dat er een reservekopie gemaakt wordt o.i.d. |
|
|||
|
|||
Vandaag (wegens problemen) de custom FW van Michael maar weer eens opniuew geinstalleerd. En ik blij dezelfde problemen houden met mijn 1st gen Iphone.
Ik herstel mijn Iphone NIET met de back-up en ik aat Itunes ook geen aanbiedersinstellingen aanpassen. En toch verkiest mijn toestel steeds GPRS boven Wi-Fi. Mijn Wi-Fi werkt wel, dit omdat ik tightVNC geinstallerd heb en deze connect direct via Wi-Fi. Ga ik echter browsen via Safari dan verkiest deze GPRS. GPRS uitzetten gaat niet omdat ik geen APN instellingen kan wijzigen. Deze optie zit gewoon niet tussen mijn instellingen. Kan ik mijn Iphone weer restoren met Michaels FW maar dan zonder mijn SIMkaart erin te hebben? IK vermoed namelelijk dat mijn T-Mobile sim roet in het eten gooit. |
|
|||
|
|||
Je kunt toch GPRS (of Edge) uitzetten als je BossPrefs 2.05b hebt geinstalleerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vreemde is dat Bossprefs niet alleen mijn GPRS uitzet maar ook mijn Wi-Fi? Ik moet namelijk mijn Wi-Fi aanzetten na het uitzetten van Edge via bossprefs. Het klopt dus gewoon niet helemaal in mijn Iphone. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het een mogelijkheid om eerst een back-up te maken via Itunes, vervolgens te wipen, dan jou FW plaatsen en dan weer de back-up te plaatsen? Of doe ik dan het effect van het wipen teniet? |
|
|||
|
|||
Met mijn Telfort-kaart gaat het in ieder geval allemaal wel zoals het hoort. Misschien kun je eens van iemand anders even een KPN- of Telfortkaartje tijdelijk lenen, om te kijken of het daar aan ligt. De eerste keer dat ik heb opgewaardeerd van FW 1.1.4 naar FW 2.0 dacht ik ook dat alles wel goed ging, maar ik ontdekte steeds meer dingen die niet klopten. Uiteindelijk nog een paar keer Pwnage 2.1 geprobeerd, tot het een keer lukte zonder dat ik een foutmelding zag. En nu ben ik helemaal tevreden, volgens mij werkt alles naar behoren.
Ik kom erachter dat email versturen via Wi-Fi wel goed gaat, maar niet via GPRS (Telfort). Het heeft direct na de upgrade naar FW 2.0 wel gewerkt, vreemd. Laatst gewijzigd door tonhaarmans; 31-07-08 om 15:31. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
moet je op firmware 1.1.4 zitten om naar 1.2.0 te kunnen. De iPhone van mijn vrouw heeft nog firmware 1.1.2 ! Ik heb niet zo zin om eerst naar 1.1.4 te gaan en dan pad 1.2.0
Kan je ook met winpwn 2.0.3 naar 1.1.4? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik speel al een tijdje met een 1e gen iphone die via pwnage 2.01 naar 2.0 is gegaan. Het lijkt dat de schermopbouw van bijv. de progs sms en adresboek wat langzamer gaat. Zijn er meer die dat merken?
René |
|
||||
|
||||
okay, ik had onder 1.1.3 een beetje lopen stoeien met bossprefs en was daarna ongeveer alle icoontjes kwijt.
de afgelopen dagen deed ik het ongeveer in de broek om de update naar 2.0 te doen maar gelet op het bovenstaande leek mij vanavond ff geen andere weg open. heb in restore mode de custom fw van michael geladen en een stuk over dertig pillen tegen hartverzakking etc. (ik ben al wat ouder) bleek alles helemaal goed te gaan. daarna een nieuwe id aangemaakt in itunes, een paar dingen weer ingesteld en ik ben weer helemaal het baasje. alles werkt tot nu toe. Wi-Fi, gprs, appstore apps etc. michael e.a. dank voor al jullie support. michiel Laatst gewijzigd door mhoutman; 28-07-08 om 22:46. |
|
||||
|
||||
Bij mij idem, SMS en Adressbook zijn wat trager. Instellingen geeft bij mij ook een tragere opening. Maar goed, het is allemaal net hinderlijk genoeg om weer terug te willen naar 1.1.4. De rest werkt echt super zoals o.a. App Store. Moet me inhouden om niet raak te installeren (= kopen = geld uitgeven)
|
||||
|
||||
zit nu een aantal uur op 2.0 en ik kan niet anders zeggen dat ALLES draait. tja, ietje trager maar voor mij niet hinderlijk. had keurig naar michael geluisterd en tenslotte wel een nieuwe iphone id aangemaakt in itunes 7.7
mijn eerste ervaringen met cydia zijn ook positief, alhoewel ik installer wat intuitiever vind. af en toe wel het idee dat de iphone iets meer moeite heeft met Wi-Fi en/of het vaste Wi-Fi "vast te houden" |
|
|||
|
|||
Michael BEDANKT!!
Custom firmware werkt idd supereasy! Nu maar zoeken naar de beste appstore applicaties! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb gisteren WinPwn geprobeerd en kon zelf een ipsw-bestand aanmaken.
Echter dit bestand wou niet werken met iTunes. Als ik dan het ipsw-bestand van Michael gebruikte lukte alles prima! Bedankt M!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|