[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BadSide Mag ik m'n iPhone ook via ZiPhone in DFU zetten? want krijg em handmatig nooit erin.. :/ DFU hoeft niet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Michael, zo erg bedankt.
Probleempje is dat de zip bestand gelijk wordt uitgepakt. Hoe kan ik de OS stoppen dat hij dat doet? |
|
|||
|
|||
Iemand reactie op de mail.app die crasht? Is al meerdere keren gevraagd..
|
|
||||
|
||||
Michael, ik krijg foutmelding (6) als ik jou custom er op zet via itunes!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
k ga ervanuit dat t wel gewoon mag met ZipHone? edit: toch gelukt thanks nog een edit: het moment van de waarheid......
|
|||
|
|||
Kiek aon. Bij mij werkt het nu ook. Pwn is inderdaad niet nodig. Dat doet de custom firmware zelf. Verder werkt Simple mode bij mij niet. De firmware die dit oplevert lijkt op de standaard 2.0 firmware. Wanneer ik voor Export mode kies en ik pas verder niets aan, dan werkt die firmware wel. Toppie!
|
|
||||
|
||||
Over welk zip bestand heb je het?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
dus als ik het goed begrijp hoef jeje i/phone niet eerst te pwnen ? Als ik sommige reacties hier lees ...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ Michael
zowel die aangepaste IPSW van je als die dat ik van Apple download. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben aan het Pwn-en! Michael, bedankt voor je custom FW file!
|
|
||||
|
||||
BootNeuter is nu bezig.. had k al bijna gesynct met iTunes.. haha..
maar k ben wel een beetje.. overdreven zenuwachtig altijd als t op dit soort dingen aankomt.. haha maar in itunes is alles goed gegaan.. dus meteen mn onderschrift wijzigen.. Michael.. heel erg bedankt!!!! en natuurlijk... het dev team, voor deze geweldige software |
|
|||
|
|||
van 1.1.4 Ziphone naar 2.0 geupgrade (met dank aan de custom firmware hier) en werkt perfect.
Dus DFU modus, restore in iTunes en gaan! Operator is Orange. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Even voor de zekerheid: M'n BL is nu 4.6 toch? Aangezien BootNeuter de 3.9-knop ingedrukt had.... ?
@ iPhoneClub.. sorry, zenuwen hé Maar het is dus gelukt thx 2 all |
|
|||
|
|||
Wohoo! het werkt,
Voor diegene die diezelfde fout kregen als ik (error 6 in Itunes) je zit dan in de verkeerde recovery (DFU) mode. Voor de juiste moet je juist geen connect to itunes afbeelding zien, dan werkt het wel. Stappen zijn: Druk op power + home totdat de iphone uitgaat. blijf dan nog 5 seconden de knoppen indrukken en laat dan power los. Blijf home nog 7 tot 10 seconde indrukken het beeld blijft zwart, maar Itunes herkend de iphone nu wel. Nu kun je de firmware restoren en voila, het werkt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|