[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm, vraag me af wat ik het beste kan doen.Heb nu 1.1.4 met winpwn erop gezet en wil naar 2.0 gaan(of 2.0.1, maakt niet zoveel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hmm, vraag me af wat ik het beste kan doen.Heb nu 1.1.4 met winpwn erop gezet en wil naar 2.0 gaan(of 2.0.1, maakt niet zoveel uit denk ik). kan ik dan het beste w88 op de nieuwe winpwn of met de oude werken om itunes te wpnen en michaels custom firmware erop te zetten. Wil wel graag zowel installer 4 en cydia.dit betekend denkik dat ik moet w88 totdat die 2 in een nieuwe custom fw(bv weer door michael) zijn gezet en deze dan met deoude winpwn erop kan zetten?
grtnnn
|
|
|
||||
|
||||
Wanneer je installer en cydia wilt op 2.01 , dan moet je wachten tot er een nieuwe custom fw geplaatst wordt.
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik even wachten tot Michael een Custom Firmware heeft gemaakt van 2.0.1 (Die is toch iets beter dan 2.0, onder andere wat bug fixes enzo)
|
|
||||
|
||||
maar zijn de proggies van installer en cydia daar dan ook op aangepast of werken de weer allen met 2.0 net zoals eerst met 1.1.2 naar 1.1.3 bv?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik wacht gewoon af tot michael zijn custom terug af heeft. Die werkt perfect en is stabiel.
|
|
||||
|
||||
Ik ga drie smaken maken
Een custom met cydia Een custom met installer Een custom met installer en cydia Allemaal met het apple logo
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog even geduld dus
|
|||
|
|||
Jij bent goed bezig, nu nog wachten op de release..
|
||||
|
||||
saai hoor.. het apple logo
(maar serieus... supercool michael!)
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
laat het aub zo snel mogelijk zijn want ik heb iets me iphone gedaan waardoor hij nu naar 2.0.1. gegaan is en ik kan niet eens zien wat me firmware is (doormiddel van *3001#12345#*)
wordt er gek van!! ik heb winpwn geprobeerd maar doet het hiet want hij geeft error 6 aan. heb itunes 7.5 geinstalleerd en doet het dus ook niet !!! AAAARFG!!! so please relase so help me out of this shit !!!!! zo moest even eruit !!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een custom 2G met cydia Een custom 2G met installer Een custom 2G met installer en cydia Een custom 3G met cydia Een custom 3G met installer Een custom 3G met installer en cydia |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
HAHAHA
Die is gaaf edit: Ik wil er een zonder |
|
||||
|
||||
Citaat:
O ja bijna vergeten dat die 3G ook nog moet Bedankt voor de tip Laatst gewijzigd door Michael; 09-08-08 om 03:09. |
|
|||
|
|||
Hey Michael,
Waarom moet het nu meteen weer klaar, doe het rustig aan het komt van zelf wel. De boys doen hier al meer dan genoeg. Ik en vele anderen zijn er zoizo toch wel blij mee vind het helemaal te gek van je dat je dat doet en wil doen. Het moet van de meeste meteen klaar liever vandaag nog. Nou of het nu vandaag of morgen is of overm het maakt niet zo veel uit. Mijn tel doet het nu ook wel. En ja ik vind als ik heel eerlijk ben het Appel logo ook leuker. Mar hij werkt er echt niet minder van bij mij. Grzzz en su6 en echt helemaal Super |
|
||||
|
||||
Dat wordt voor velen iedere dag Michael op zijn scherm
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|