//

deblokkeren buitenland

deblokkeren buitenland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij zijn op bezoek in Indonesië. We hebben een oude iPhone 7 meegenomen om hier te gebruiken. Daartoe hebben we een lokaal nummer (simkaart) gekocht, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-08-24, 06:57
Henkie1965 Henkie1965 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard deblokkeren buitenland

Wij zijn op bezoek in Indonesië. We hebben een oude iPhone 7 meegenomen om hier te gebruiken. Daartoe hebben we een lokaal nummer (simkaart) gekocht, om op het lokale netwerk te kunnen.
Bij de activatie van het nieuwe nummer gaat het mis. Dat lukt niet.
De medewerker van de lokale telefoonwinkel zei, dat je een telefoon moet gebruiken, die je in Indonesië hebt gekocht. Er zit een blokkade op iedere telefoon, zodat je hem alleen in je eigen regio (land) kunt gebruiken.

Bij het woord blokkade denk ik aan deblokkeren. Wie weet hoe je de blokkade er af krijgt en de (in Nederland gekochte) iPhone 7 (ook) in Indonesië is te gebruiken?


Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
het nieuwe telefoonnummer activeren met behulp van een Indonesische telefoon is succesvol, maar zodra ik de simkaart weer in de Nederlandse telefoon doe, is er (na enkele seconden) geen verbinding meer met het lokale netwerk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hulp gevraagd bij deblokkeren van iphone 4s knollie iPhone algemeen 2 18-10-13 14:02
iPod is geblokkeerd: hoe te deblokkeren? erossou iPhone algemeen 3 12-05-13 12:49
Toegangscode van Iphone 4 deblokkeren?! Ralys iPhone algemeen 8 19-11-12 18:30
iTunes account deblokkeren ChiTheDesigner iPhone Apps 8 31-08-11 00:30
deblokkeren contact wimwessling iPhone algemeen 10 23-03-10 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:11.