deblokkeren buitenland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij zijn op bezoek in Indonesië. We hebben een oude iPhone 7 meegenomen om hier te gebruiken. Daartoe hebben we een lokaal nummer (simkaart) gekocht, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
deblokkeren buitenland
Wij zijn op bezoek in Indonesië. We hebben een oude iPhone 7 meegenomen om hier te gebruiken. Daartoe hebben we een lokaal nummer (simkaart) gekocht, om op het lokale netwerk te kunnen.
Bij de activatie van het nieuwe nummer gaat het mis. Dat lukt niet. De medewerker van de lokale telefoonwinkel zei, dat je een telefoon moet gebruiken, die je in Indonesië hebt gekocht. Er zit een blokkade op iedere telefoon, zodat je hem alleen in je eigen regio (land) kunt gebruiken. Bij het woord blokkade denk ik aan deblokkeren. Wie weet hoe je de blokkade er af krijgt en de (in Nederland gekochte) iPhone 7 (ook) in Indonesië is te gebruiken? Wat ik al gevonden of geprobeerd heb het nieuwe telefoonnummer activeren met behulp van een Indonesische telefoon is succesvol, maar zodra ik de simkaart weer in de Nederlandse telefoon doe, is er (na enkele seconden) geen verbinding meer met het lokale netwerk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hulp gevraagd bij deblokkeren van iphone 4s | knollie | iPhone algemeen | 2 | 18-10-13 15:02 |
iPod is geblokkeerd: hoe te deblokkeren? | erossou | iPhone algemeen | 3 | 12-05-13 13:49 |
Toegangscode van Iphone 4 deblokkeren?! | Ralys | iPhone algemeen | 8 | 19-11-12 19:30 |
iTunes account deblokkeren | ChiTheDesigner | iPhone Apps | 8 | 31-08-11 01:30 |
deblokkeren contact | wimwessling | iPhone algemeen | 10 | 23-03-10 22:55 |
|
|