[1.0] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Dit is de custom voor de 1e generatie iPhone Michael's custom fw 2.1 voor de eerste generatie iPhone's 1GB partitie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb je FW gedownload op m'n iMac, maar die maakt er een map van ipv een ipsw file (zo'n lego blokje). Wilde het via PC proberen, maar dan geeft de server een 83 minuten timeout. Heb je een suggestie? Grtz |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat je kunt proberen is de firmware met Firefox te downloaden of de optie [Open "veilige" bestanden na dowloaden] bij de voorkeuren in Safari uit zetten.
Suc6. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Geachte iPhoneclub-forum-leden,
ik heb hier een iPhone 1.0. En heb deze door middel van Quickpwn naar 2.1 geholpen, nu wil het alleen zo dat ik niet kan bellen. De iPhone werkt perfect, ik heb alle applicaties, ik kan overal in, ik kan als ik mijn SIM-kaart erin doe gewoon mijn PIN-code invullen en dan is het goed, maar ik krijg geen verbinding met Vodafone, heb het ook met mijn T-Mobile kaart uit mijn iPhone 3G geprobeerd, maar die heeft ook geen zin. Ik krijg dus geen netwerk. Opnieuw Quickpwn-en heb ik al gedaan, en heeft niet gewerkt. Heeft een van jullie een idee? Dank jullie wel. -Mindset |
|
||||
|
||||
heb je bootneuter al gedaan?
op einde van deze handleiding staat hoe je het moet doen |
|
|||
|
|||
Dat heb ik nu gedaan, ik krijg nu vol signaal en er staat vodafone NL linksboven.
Maar als ik nu ga bellen krijg ik een Doorschakelen actief-melding en er staat daarna, Gesprek mislukt. Bel terug of Annuleer. Dit is vreemd lijkt mij. Heb je een oplossing? Bedankt. -Mindset |
|
||||
|
||||
eens een reset doen (druk beide knoppen in tot je iphone volledig uitstaat,nadien opzetten met powerknop)
als dat niet helpt eens herstellen i itunes.(iphone uitzetten,homeknop drukken en samen inpluggen in je mac. als itunes openspringt op de herstelknop drukken) dan de quickpwn opnieuw gaan doen en nadien laten herkennen als nieuwe iphone Laatst gewijzigd door truckdiver; 08-11-08 om 19:57. |
|
|||
|
|||
Super werkte allemaal perfect, gewoon gedaan zoals het hierboven stond. thx Michael! (was bijna de wanhoop nabij)
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Unlock | 68 | 22-08-09 11:25 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 95 | 16-06-09 16:47 |
iPhone 1e gen.: [1.0] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 14 | 28-02-09 23:40 |
iPhone: [3G] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 19 | 25-01-09 18:01 |
iPhone: [3G] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 61 | 29-10-08 00:49 |
|
|