[1.0] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) OKE! Off 202, Quickpwn, nieuwe iphone kiezen, NIET dfu, ALT-rest met custom FW 2.1 -> we did it guys!!! THANKS 2U...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
OKE! Off 202, Quickpwn, nieuwe iphone kiezen, NIET dfu, ALT-rest met custom FW 2.1 -> we did it guys!!! THANKS 2U
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoe moet ik nou 2.1 erop zetten, ben ik scheel of is het nergens te vinden? ik wil die custom firmware van michael... heb de nieuwe quickpwn en die firmware al gedownload, en nu?
|
|
||||
|
||||
Als je de custom 2.1 hebt dan je iphone in recovery zetten en dan herstellen in itunes. Vergeet niet de altknop in te drukken en dan herstel
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Je hoeft niet de PwnageTool of QuickPwn te gebruiken?
|
|||
|
|||
Wat ik heb gedaan: werkende 2.02 NIET in DFU gezet met maar gewoon je iphone opstarten en dan via itunes met ALT-restore de custom FW geselecteerd en geinstalleerd.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Even voor de duidelijkheid, ik zit nog op 2.0 en niet op 2.02. Moet je dan nog andere stappen ondernemen?
|
|
|||
|
|||
geen GSM netwerk verbinding
Heb net 1gen US iphone van 1.1.3 naar 2.1 geupgraded en dat ging vlot,
synchroniseren en recovery allemaal goed Wi-Fi werkt ook goed sim unlocken om op het netwerk te gaan = geen signaal meer! ( ik zit op het Proxlmus netwerk) vroeger heb ik hier nooit 1 probleem mee gehad wat is hier de oorzaak van en hoe kan ik dit herstellen? Harald |
|
||||
|
||||
hoe zet ik mijn Iphone in recovery??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik probeer al 2 uur lang mijn iPhone 1.0 te upgraden met Michaels 2.1 firmware.
Het lukt niet, ik krijg telkens 'onbekende foutmelding (6)' Ik krijg hem niet in DFU mode, wat ik ook doe, hij blijft in Restore mode. Ik heb meerdere versies (vanaf 7.5) van iTunes geprobeerd, en op 2 verschillende pc's, maar het lukt echt niet! Ook herstellen naar een ouderen (2.01 2.02) firmware lukt niet, zelfde foutmelding Hoe krijg ik hem nou in DFU mode???? (En voor de wiseguys, ik heb al alle beschikbare handleidingen om in DFU modus te komen die op dit forum staan geprobeerd...) Terug naar een oudere firmware lukt ook niet... :-(
iPhone 3g 16G, T-Mobile NL Laatst gewijzigd door w.d; 13-09-08 om 23:04. |
|
|||
|
|||
Ik snap het nu ech tniet meer. Ik ben al vanaf 7 uur non stop aan het proberen de telefoon weer werkende te maken. dit zijn de problemen:
- Ik kan alleen noodoproep doen, zit dus weer een lock op de gsm - In itunes wordt aangegeven dat de simkaart niet wordt ondersteund - In itunes krijg ik wanneer de gsm in dfu staat en wil restoren /herstel uitvoeren de 1600 foutcode - In quickpwn krijg ik de melding dat mijn gsm not supported is wat kan ik doen zodat het weer werkt grt |
|
||||
|
||||
In dfu is telefoon uit aanzetten Vingers op de home en sleepknop dan na 10 sec sleep knop los laten en homebutton vasthouden tot itunes zegt dat hij een iphone heeft gevonden die hersteld moet worden.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vergeet bij het teruggaan naar 2.0.2 en herstellen met de custom niet de altknop ingedrukt te houden en dan op herstel drukken dan kan je de fw's zoeken. Heb je de 2.0.2 niet orgineel dan in de wiki kijken van dit forum. |
|
||||
|
||||
@krijnb
Restore gewoon naar 2.1 officieel en dan met quickpwn pwnen. heeft bij mij ook geholpen. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de opties. Op dit moment is de restore / herstel naar 2.0.2 bezig. als die is gelukt ga ik verder met quickpwn! alvast bedankt voor de reactie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga nu herstellen naar 2.1 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb het ook met deze gedaan na zoveel problemen en errors en de laatse quickpwn heeft me geholpen en daarna kon ik een eigne custom firmware installeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Unlock | 68 | 22-08-09 11:25 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 95 | 16-06-09 16:47 |
iPhone 1e gen.: [1.0] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 14 | 28-02-09 23:40 |
iPhone: [3G] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 19 | 25-01-09 18:01 |
iPhone: [3G] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 61 | 29-10-08 00:49 |
|
|