[1.0] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Wou updaten van 2.1 naar die van michael maar nu nix meer. Krijg in recovery error 6 en in dfu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Terug zetten naar de orginele 2.0.2 en dan met quickpwn activeren etc. Dan in recovery met de custom herstellen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Iemand een linkje naar originele 2.0.2 of 2.1 firmware ? Hopelijk kan die nog herstellen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Firmware van 2.0.2 geupdate dmv itunes naar 2.1. Daarna quickpwn gedaan, zag er goed uit, maar na herstarten verdween mijn appeltje helaas niet meer. Heb hem net gerestored met custom firmware en itunes 8.0 en ben weer aan het configureren. Ik heb niet hersteld van een backup ivm. mogelijke problemen met instellingen met o.a. Kate)
Gaat nu wel goed. Apps worden nu gesynched, maar duurt eeuwen natuurlijk, want ik heb een pagina of 6 vol apps |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee wat ik nu moet ??
Mijn iphone wordt niet meer herkend door itunes en niet door windows zelf. Zit vast in recovery of dfu mode. Weet ik zelf dus ook niet precies? Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Ben al de hele dag bezig.. heb per ongeluk eerder via itunes V2.1 erop gezet maar dat ging fout (SIM niet te activeren). Wat ik ook probeer, Windows, Mac, itunes 7.5, 7.7, 8 zowel recoverymode als DFU; steeds opnieuw Error 1600... word desperaat ondertussen.. Ik heb de nieuwe "Michael-custum" gedownload (waarvoor dank) maar ook deze resulteert in 160X....
iemand een suggestie svp?! Tx rob |
|
|||
|
|||
Citaat:
gewoon doen wat Michael (wat zouden we in godsnaam zonder hem doen) hier boven zegt... originele 2.0.2 (deze vindt je bij de WIKI van mario hierboven) restoren en dan quickpwn zijn ding laten doen.. daarna de custom van Michael erop zetten.. bij werkte het perfect op men Macbook!! Michael: Echt bedankt!!!! |
|
||||
|
||||
Zo alles weer hersteld. Ging met veel moeite maar draai intussen de 2.1 custom versie en deze werkt netjes. Herstellen was blijkbaar een hele klus, eerst alleen errors en dan als je eindelijk hersteld hebt en wil activeren dan loopt winpwn 2.5 vast . Anyway eind goed al goed.
|
|
|||
|
|||
Helaas.. het leek te werken... de restore van de originele 2.0.2 maar ik kwam in een noodoproep scherm tercht!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nu quickpwn laten draaien.. dan werkt hij terug op 2.0.2 dan de custom van Michael via restore erop zetten bij mij werkte het... |
|
|||
|
|||
hmmm nu dus quickpwn downloaden, url ff zoeken want de eerste download mislukte. TX, keep u posted....
|
|
|||
|
|||
the firmware installed on your iphone is not supported by quickpwn Wat nu?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het zelfde als jij! kan ook alleen nood oproepen. heb nu wel die restore naar 2.0.2 maar quickpwn geeft dezelfde melding! graag hulp voor mij en hoogtijd heb geen idee meer wat ik moet doen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thanks Michael, je wordt een beetje daaps van al dat gedoe!!
official 202 is running now after quickpwn.. Custom fw is niet te restoren, opnieuw 1600.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik bennu quickpwn rc3 van hun site aan het downloaden, hopelijk werkt dat
edit: die is voor windows, dus heb ik nix aan. even andere downloaden Laatst gewijzigd door krijnb; 13-09-08 om 22:15. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Unlock | 68 | 22-08-09 11:25 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 95 | 16-06-09 16:47 |
iPhone 1e gen.: [1.0] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 14 | 28-02-09 23:40 |
iPhone: [3G] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 19 | 25-01-09 18:01 |
iPhone: [3G] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 61 | 29-10-08 00:49 |
|
|