[1.0] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door krijnb ok, ik het nu qiuckpwn 1.1. Wie weet werkt jou suggestie Hij is bezig en geeft I HAZ SUCCES!! lijkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Michael, kan ik direct van 2.0 naar 2.1, of moet ik eerst nog naar 2.0.2 ?
Thanks alvast.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
in recovery gezet, custom van michael erop gezet via alt + restore en voila 2.1 staat erop
morgen eens kijken wat de verbetering zijn txs for the ipsw !
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Doe je dit in dfu of recovery?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Ik heb 'em in DFU gezet.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke even voor de duidelijkheid is het nu al wel mogelijk om via itunes 8 op een windows pc de custom firmware 2.10 te installeren op de iphone. Neem aan dat installer en cydia erin zitten en als je telefoon al eerder gepwd is heb je dan aan een shift+herstellen in dfu modus genoeg en is die dan ook weer simlock vrij ?
|
|
|||
|
|||
Thx michael !! dfu werkte idd niet, en recovery wel !!
|
|
||||
|
||||
Yay, ik zit op 2.1. Bedankt voor de hulp, Michael en andere!
|
|
|||
|
|||
nogmaals ook bedankt namens mij, ik ben ook op 2.1....
|
|
|||
|
|||
Oorspronkelijk geplaatst door harald
Heb net 1gen US iphone van 1.1.3 naar 2.1 geupgraded en dat ging vlot, synchroniseren en recovery allemaal goed Wi-Fi werkt ook goed sim unlocken om op het netwerk te gaan = geen signaal meer! ( ik zit op het Proxlmus netwerk) vroeger heb ik hier nooit 1 probleem mee gehad wat is hier de oorzaak van en hoe kan ik dit herstellen? Harald Heb je bootneuter ook al gebruikt. Staat in cydia ja, ook gebruikt maar nog steeds geen signaal sterker: nu staat er "geen service" bij instellingen staat "netwerk niet beschikbaar" tevens staat er voor nummers en videos "0" terwijl er duidelijk deze opstaan maar dit is voor mij niet zo van belang, als ik maar terug kan bellen en smssen!! |
|
||||
|
||||
Heb het al een paar keer gemeld.
Gewoon restoren naar de originele firmware 2.1 en dan met de laatste quickpwn de boel losbreken . Werkt uitstekend op deze manier. |
|
||||
|
||||
een leuk vraagje: Wat is het verschil tussen [shift + herstel] en [shift + update]?
Bij allebei kun je namelijk een ispw-bestand selecteren. Verder, bedankt Michael voor je custom ispw. Wou eerst wachten op de windows-versies om met mijn eigen custom logo te QuickPwn-en, maar daar wacht ik dan maar even mee ;-) [edit:] Nouja, ik heb maar [SHIFT + Herstellen] gedaan, hij is nog unlocked en nu is-ie aan het herstellen vanaf een reserve-kopie. Ziet er goed uit dus! (Moet trouwens ook zeggen dat het updaten ERG snel ging! ) Michael, bedankt. [nog een edit:] zo snel als dat de update verliep, zo langzaam verliep het herstellen vanaf de reservekopie Overigens zie ik nu bij Automatisch afspelen in Vista dat mijn iPhone nu ook echt een iPhone-icoontje heeft! En ook dat de Apps geen aparte kleur hebben in mijn "Capaciteit"-balk. Ow wacht, nu wel Laatst gewijzigd door sNicker; 14-09-08 om 03:06. Reden: onbekend. (Waarschijnlijk is hij zo gek als een deur.) |
|
|||
|
|||
Hallo Michael,
jouw custom werkt goed, heb 2.1 met cydia en installer het gaat mis met Appstore programma's Probleem is zodra je synchroniseert alle Appsstore programma's terugkomen en werken maar als je een programma (Byte-sms) via Cydia installeert worden alle Appstore programma's geblokkeerd. heb het 4x geprobeerd, dus op de een of andere manier starten de Appstore programma's niet meer op als je een Cydia programma installeert. Het lijkt wel een beveiliging van Apple Ga nu terug naar 2.0.2 kijken of het daar nog wel werkt groetjes vanuit den haag edit; heb nu 2.0.2 (laatste michael custom2.0.2 pwn 2.0.3.1) Nu werken de Cydia programma's en Appstore programma's wel naast elkaar Dus met de nieuwe custom werken de Cydia programma's wel en Appstore programma's niet, starten niet op. Het maakt niet uit of je de Appstore programma's via Itunes download of de Iphone zelf. Ik denk een beveiliging van Apple 2.1 die detecteert of er vreemde software op staat edit2; Heb uitgevonden dat Bite-sms de Appstore blokkeerd, is bekent bij Byte-sms en komt een update op maandag Byte-sms is nog niet geschikt voor 2.1!!!!! nog niet installeren dus! Laatst gewijzigd door dick43; 14-09-08 om 10:59. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Goeie morgen allemaal,
gisteren tot 12 uur bezig geweest en heb nu weer een werkende iphone. in dfu gezet, terug naar 2.0.2. daarna quickpwn 1.0 erover gedaan en dan is de lock eraf. het probleem is dat itunes nu de iphone niet herkent. pas wanneer ik deze weer in dfu zet krijg ik een melding en 'ziet' itunes de telefoon weer. Ik kan dus geen backup doen of de custom 2.1 van michael instaleren. Ik heb al zitten zoeken op het forum maar vind weinig antwoorden hoe ik de telefoon weer kan laten herkennen in itunes. iemand hier een antwoord op? ps. ik werk op een mac |
|
||||
|
||||
probeer nogmaals een custom 2.1 erop te zetten (in DFU mode, bij fouten recovery mode proberen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Unlock | 68 | 22-08-09 11:25 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 95 | 16-06-09 16:47 |
iPhone 1e gen.: [1.0] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 14 | 28-02-09 23:40 |
iPhone: [3G] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 19 | 25-01-09 18:01 |
iPhone: [3G] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 61 | 29-10-08 00:49 |
|
|