[1.0] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) - kun je ook herstellen vanuit 1.1.3? (zibri) - zit er installer en cydia erop? Thanks......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
- kun je ook herstellen vanuit 1.1.3? (zibri)
- zit er installer en cydia erop? Thanks... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nee die heb je niet nodig
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Iemand dat ht al is gelukt? Problemen met Cydia, installer of andere apps?
|
|
|||
|
|||
Ik krijg steeds onderstaande melding als ik probeer te restoren:
De Iphone Iphone kan niet worde nhersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (6). Nu blijft de hele tijd het appeltje in beeld staan, mijn iphone gaat dus niet meer aan. Dit gebeurde nadat ik van 2.1 zonder jailbreak de custom van michael probeerde te installeren. Iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
vreemd, ik kreeg eerst een 2001 fout melding en nu steeds code 1600. geen idee hoe ik dit moet gaan oplossen.
|
|
||||
|
||||
Wat word er precies in die 1 Gb partitie geplaatst?
Alleen apps uit installer en cydia? ...of ook apps uit de app store?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
had hem al gisteren geupdate naar 2.1 dus zonder installer nu hersteld in recovery mode met custom van michael.. en krijg de error.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Custom firmware werkt als een tierelier!
Michael, geweldig bedankt weer! |
|
|||
|
|||
Nu heb ik echt een probleem. Mijn iphone staat in recovery mode, daar blijft deze in staan. Het grote probleem is dat mijn computer en itunes de iphone niet meer herkennen. Windows komt met een popup apparaat installeren. en itunes reageerd helemaal niet meer op de iphone.
Wat nu? HELP!!!! |
|
||||
|
||||
nee is niet waar, alles wordt geredirect naar de grote partitie
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Wou updaten van 2.1 naar die van michael maar nu nix meer. Krijg in recovery error 6 en in dfu error 1600, iphone is zwart nu en doet nix meer. Enige suggesties mss ?
|
|
||||
|
||||
Ik had dit ook en heb dus gerestored naar 2.1 en dan quickpwn zijn werk laten doen en het werkt. zal later toch nog proberen om en custom erop te zetten.
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg je je iphone uit recovery mode als je computer deze niet meer herkent?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Unlock | 68 | 22-08-09 11:25 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 95 | 16-06-09 16:47 |
iPhone 1e gen.: [1.0] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 14 | 28-02-09 23:40 |
iPhone: [3G] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 19 | 25-01-09 18:01 |
iPhone: [3G] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 61 | 29-10-08 00:49 |
|
|