Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) bedankt voor de software Had hem ook zelf kunnen maken ,maar dit is makkelijker. Trouwens iemand ook de laad balk op de iphone opgevallen tijdens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bedankt voor de software Had hem ook zelf kunnen maken ,maar dit is makkelijker. Trouwens iemand ook de laad balk op de iphone opgevallen tijdens het instaleren van 2.2? Nieuw volgens mij Thanks
edit: dikkiedick51done Laatst gewijzigd door Markie; 24-11-08 om 20:37. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En hierbij hulde aan het devteam en iedereen die er aan heeft meegewerkt, het is echt een eitje. Laatst gewijzigd door dikkiedick51; 24-11-08 om 20:36. |
|
||||
|
||||
2.2 lijkt goed te werken en ook qua accuduur tot nu toe een verbetering te zijn. we zullen zien hoe het verder gaat maar mijn 3G 16gb wit is alvast besteld!!
|
|||
|
|||
Thanks boys voor de custom fw! Het loopt als een trein, ben nu bezig om 2 gig (moet iets over houden voor apps ed) muziek te syncen. Ook mooi dat alles wordt opgeslagen in de back-up van iTunes, zelfs 't tijdstip van de wekker
Zometeen maar 's op ontdekkingstocht gaan in Cydia, het ziet er namelijk niet uit zo, vooral die blauwe knoppen zijn zo lelijk, ik ben grijs - zwart gewend
|
|||
|
|||
jailbreak
ik krijg installer en cydia niet op mijn iphone...
ik heb het geprobeerd via pwnagetool, en via de .ispw van destiny en dan gerestored via itunes! alles gaat perfect, alleen ik krijg de programma's installer en cydia niet op mijn iphone te zien... Dusss is hij niet gejailbreakt denk ik ? ik wil hem graag jailbreaken omdat ik mn iPhone als modem gebruik voor mn macbook, maar dat nu dus niet meer werkt! Wat doe ik verkeerd? kan iemand mij helpen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Beste allemaal,
Mijn excuses voor mijn onwetenheid, maar ik hoop dat jullie wat vragen kunnen beantwoorden! Ik lees veel topics, maar ik raak er alleen maar door verward. Ik heb op dit moment een Amerikaanse Iphone 1stgen die 1.1.4 gejailbreakt en unlocked is. 1. Als ik het stappenplan wat hier staat volg moet ik dan rekening houden met DFU en of Restore mode? Zoja, waar precies? 2. Moet ik mijn sms.dat bestand apart opslaan, en hoe zit dat met contact personen en foto's? 3. Werken alle providers bij de 2.2 unlock? 4. Ik lees ook weleens wat over Bootneuter?? 5. Is het een probleem dat mijn iphone al een geunlockte 1.1.4 heeft? 6. Wat zijn eventueel andere problemen waar je tegenaan kan lopen? Alvast bedankt voor jullie hulp! grtz, Xuerio |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thnx voor de tip iig, hopelijk heb je nog meer ideeen |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Ik ben een windows gebruiker, dus dan moet ik winpwn ipv quickpwn gebruiken, of heb ik dat mis? Ik zie dit trouwens niet in het stappenplan staan wat hierboven is aangegeven. 2. Moet ik mijn iphone backup voor of na de 'officiele' firmware upgrade naar 2.2 in itunes doen? En geeft updaten problemen vanwege het feit dat ik hem al gejailbreakt heb? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zit ook nog steeds te twijfelen om van 1.1.4 naar 2.2 over te gaan. Mijn vraag is alleen nog, wat gebeurd er met de software die ik via installer heb geïnstalleerd. Staan die er na de upgrade nog op? of zijn die automatisch verdwenen omdat die toch niet onder 2.2 werken?
groeten, Lucardos |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
hoi Destiny,
Dat begreep ik al, maar moet ik die handmatig verwijderen na terugzetten van de backup. Of wordt deze software sowieso niet teruggezet? Laatst gewijzigd door kieskamp11; 24-11-08 om 22:01. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik neem aan dat alles dan verdwenen is, je zult dat zelf alles opnieuw moeten downloaden en je moet gaan wennen aan cydia! Weet iemand hoe ik de stap van 1.1.4 naar 2.2 kan maken zonder m'n smsjes, contacten en mail te verliezen? mvg, Xuerio |
|
||||
|
||||
Maak eerst een reservekopie in iTunes. Daarna updaten. Daarna reservekopie terug zetten.
|
|
|||
|
|||
Morgen even updaten. de tips zijn duidelijk dus moet goed komen.
thnx, Robin |
|
|||
|
|||
net een update van fw 2.1 naar fw 2.2 alleen mis ik cydia en installer, had tevens hiervoor categories opstaan met verschillende mappen maar deze mis ik ook. is het nog mogelijk om cydia en installer te installeren.
bedankt |
|
||||
|
||||
In het custom 2.2 firmware staat je antwoord.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Easy guide to install Mobistar operator logo | Astro | Orange | 7 | 16-01-10 14:56 |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) | Astro | Unlock | 630 | 25-10-09 17:09 |
XPWN ME (Made easy) | ArB | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 19-02-09 21:58 |
The most easy jailbreak solution is on the way | MP3-junky | Archief | 0 | 25-10-07 12:12 |
|
|