//

iPhone 3G BEL probleem

iPhone 3G BEL probleem discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) IMEI lijkt me ook uitgesloten, maar wat zegt de klantendienst (het nummer dat je moet bellen) als je ze vraagt naar de reden van deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-01-09, 21:11
venereaz venereaz is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 109
Standaard

IMEI lijkt me ook uitgesloten, maar wat zegt de klantendienst (het nummer dat je moet bellen) als je ze vraagt naar de reden van deze blokkering? want het lijkt me niet echt door een fout in je iphone te komen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-01-09, 21:12
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert Bekijk bericht
Het zal niet met de IMEI te maken hebben hoor. Probeer de restore eens, ik hoop voor jou dat het dan lukt.
lukt niet .. steeds zelfde probleem.. hard reset..restore via DFU met itunes, bij instellingen daar format gdaan enz..

ik heb alles al geprobeerd .. ookal meerdere malen omdat ik dacht dat er miss een fout was gebeurd maar dat is dus niet zo. Ik ga morgen wel zelf eens bellen naar de klanten dienst en vragen wat er aan de hand is. Natuurlijk gaan die vragen hoe ik aan een 'unlock' iphone kom ?
  #23  
Oud 13-01-09, 21:14
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Je kan de iphone gewoon unlocked kopen in belgie he dus, ze gaan daar niet achter vragen
  #24  
Oud 13-01-09, 21:14
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door venereaz Bekijk bericht
IMEI lijkt me ook uitgesloten, maar wat zegt de klantendienst (het nummer dat je moet bellen) als je ze vraagt naar de reden van deze blokkering? want het lijkt me niet echt door een fout in je iphone te komen
morgen eens bellen Dan zal ik miss een pak meer weten want begrijp het zelf ook niet. Elke iPhone is te omzeilen en bij mij is dit nu dusjah..

nu weet ik dat jullie het probleem ook nog niet hebt tegengekomen..dus zal het wel bij proximus liggen aangezien ik goed netwerk heb,3g en kan smsen.

al bedankt voor het helpen he gasten !
  #25  
Oud 13-01-09, 21:15
venereaz venereaz is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 109
Standaard

ja laat ons weten waar proximus zo'n probleem van maakt als je het terug goed gekregen hebt, ben benieuwd
  #26  
Oud 13-01-09, 21:15
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert Bekijk bericht
Je kan de iphone gewoon unlocked kopen in belgie he dus, ze gaan daar niet achter vragen
ja ?? in de appel store of .. wist ik niet,dacht dat het nog verboden was hehe. Dacht enkel met abbo (pakket) bij proximus en mobistar

ochja bellen nr de nr dus maar ^^
  #27  
Oud 13-01-09, 21:16
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PearLRoX Bekijk bericht
morgen eens bellen Dan zal ik miss een pak meer weten want begrijp het zelf ook niet. Elke iPhone is te omzeilen en bij mij is dit nu dusjah..

nu weet ik dat jullie het probleem ook nog niet hebt tegengekomen..dus zal het wel bij proximus liggen aangezien ik goed netwerk heb,3g en kan smsen.

al bedankt voor het helpen he gasten !

We zijn hier om elkaar te hlepen dus geen dank. Khoop voor jou dat de klantendienst oplossing brengt.
  #28  
Oud 13-01-09, 21:46
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door venereaz Bekijk bericht
ja laat ons weten waar proximus zo'n probleem van maakt als je het terug goed gekregen hebt, ben benieuwd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert Bekijk bericht
We zijn hier om elkaar te hlepen dus geen dank. Khoop voor jou dat de klantendienst oplossing brengt.

NU .. ik heb naar klantendienst gebeld en ze zeggen dus dat het toestel blijkbaar 'geblokkeerd' is door een provider uit het buitenland .. (in engeland dus)

Dit moet mij weer overkomen :s Maar de jongen van waar ik hem kocht had met zn mobistar simkaart echt geen problemen ermee en wist dit niet .. hij wil hem gerust terug overnemen en ik krijg mijn geld terug (wat heel normaal is bij mijn weten want anders had die wel iets meegemaakt hehe )

Spijtig dat je bij de 3g niet het IMEI nr kan omzeilen (wat je dacht ik bij de 2g wel kon)

ZuChT_ als iemand weet waar je iPhone 3g 'niet-langs-de-winkel' kan kopen ..let me know

PS:via iemand met ervaring kreeg ik net een mail binnen die het volgende zei 'Engeland heeft een deal met proximus om de gestolen imei nummers door te geven, andere providers waarschijnlijk niet.' Miss ook wel goed om er iets over te posten fzo voor mensen die dit nog tegen komen ..

Laatst gewijzigd door PearLRoX; 13-01-09 om 21:58.
  #29  
Oud 14-01-09, 11:43
venereaz venereaz is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 109
Standaard

hmm dat is een interessant weetje, wist niet dat het zo makkelijk was voor providers om IMEI te blokkeren, theoretisch allemaal wel maar nog weinig praktijk van gezien. voor een nieuwe iphone kun je best naar engeland gaan wegens de lage pond
  #30  
Oud 14-01-09, 11:46
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PearLRoX Bekijk bericht
NU .. ik heb naar klantendienst gebeld en ze zeggen dus dat het toestel blijkbaar 'geblokkeerd' is door een provider uit het buitenland .. (in engeland dus)

Dit moet mij weer overkomen :s Maar de jongen van waar ik hem kocht had met zn mobistar simkaart echt geen problemen ermee en wist dit niet .. hij wil hem gerust terug overnemen en ik krijg mijn geld terug (wat heel normaal is bij mijn weten want anders had die wel iets meegemaakt hehe )

Spijtig dat je bij de 3g niet het IMEI nr kan omzeilen (wat je dacht ik bij de 2g wel kon)

ZuChT_ als iemand weet waar je iPhone 3g 'niet-langs-de-winkel' kan kopen ..let me know

PS:via iemand met ervaring kreeg ik net een mail binnen die het volgende zei 'Engeland heeft een deal met proximus om de gestolen imei nummers door te geven, andere providers waarschijnlijk niet.' Miss ook wel goed om er iets over te posten fzo voor mensen die dit nog tegen komen ..
Amai met een gestolen iPhone rond lopen ik zou het niet op mijn geweten willen hebben Genoeg sites om iPhones niet via de winkel te kopen hoor.
  #31  
Oud 14-01-09, 18:57
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door venereaz Bekijk bericht
hmm dat is een interessant weetje, wist niet dat het zo makkelijk was voor providers om IMEI te blokkeren, theoretisch allemaal wel maar nog weinig praktijk van gezien. voor een nieuwe iphone kun je best naar engeland gaan wegens de lage pond
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert Bekijk bericht
Amai met een gestolen iPhone rond lopen ik zou het niet op mijn geweten willen hebben Genoeg sites om iPhones niet via de winkel te kopen hoor.

hehe ja idd ..

Kan jij me dan een goede site geven via pm fzo die betrouwbaar is enal ?

Ja in engeland .. kweet het maarjah zo een dagtripje kost ook wat geld als je alles samen teld en via website .. dan moet ik al weten of het betrouwbaar is.
  #32  
Oud 17-01-09, 14:45
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

hier mag een slotje op

--CLOSED--
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bel + sms + web icm iPhone CrimpyRex Overige providers Nederland 6 19-12-10 10:51
Iphone 3g 16gig probleem bel speaker. timarea51 iPhone algemeen 10 17-03-10 22:43
iPhone met i-abonnement óf bel+sms+web IphoneWhite Koopinformatie Nederland 1 17-02-10 11:28
Vodafone Bel+SMS+Web samen met iPhone krijg064 Vodafone 1 01-02-10 22:46
Bel probleem Rob_Hoi iPhone algemeen 3 28-12-09 11:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.