"null" "null" bij instellingen-algemeen-info discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone gejailbreakt, met de firmware 2.2.1... Nu keek ik bij instellingen>algemeen>info>aanbieder en daar stond voor je jailbreak "Orange" want daar hem ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
"null" "null" bij instellingen-algemeen-info
Ik heb mijn iphone gejailbreakt, met de firmware 2.2.1...
Nu keek ik bij instellingen>algemeen>info>aanbieder en daar stond voor je jailbreak "Orange" want daar hem ik hem gekocht. Na het Jailbreaken stond daar " (null) (null) " Betekend dit dat ik alle simkaarten kan gebruiken? (ik kan het niet uittesten want ik heb geen berijk thuis) Alvast bedankt, Bram |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als er null null staat betekent het dat hij de simkaart niet accepteert. Heb je wel je provider naam links bovenaan staan?
|
||||
|
||||
Nee ook niet. Maar ik heb het al veranderd, ik had mijn iphone geactiveerd met quickpwn... Nu heb ik het met mijn simkaart gedaan en staat er weer orange.
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem
staat bij mij ook null null geen aanbieder
en wat ik ook doe hij pakt me t-mobile kaartje niet meer heb hem gereset ook niet toen een nieuwe gemaakt met quickpwn hersteld en nog niet wat kan ik nog meer doen alvast bedankt |
|
||||
|
||||
En als je restored en eerst activeert in iTunes?
|
|
|||
|
|||
helaas
als ik dat doe zegt die in me itunes
de sim kaart wordt niet ondersteund |
|
|||
|
|||
Bij mij precies hetzelfde probleem! in itunes zegt hij dan dat hij de simkaart niet ondersteund wat moet ik doen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem.
De iphone is door de upgrade niet meer unlocked omdat de baseband is veranderd. De baseband kun je niet meer veranderen en je zal dus of een Turbosim moeten bestellen of moeten wachten op de unlcok software via cydia/installer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|