Turbosim geunlocked 3G niet werkend discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dat allemaal opgegeven en als er netwerk is valt het na een paar seconden meteen weg....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb dat allemaal opgegeven en als er netwerk is valt het na een paar seconden meteen weg.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb je wel de zelfde sim als ik bij het zelfde bedrijf en staan je instellinggen goed en heb je bij instellingen netwerk locatievoorzieningen uit en bij netwerk als je daar drukt dataroaming uit anders werkt die niet ik hoor het wel
|
|
|||
|
|||
Dat locatie voorzieningen had ik aan. Zou je de instellingen die jij hebt even kunnen neer zetten?
|
|
|||
|
|||
naar instellingen bluetooth uit codeslot uit beperkingen uit op netwerk drukken daaroming uit 3g uit ik hoor het wel ben benieuwd laat even weten of het werkt
|
|
|||
|
|||
Hej, het probleem is dat ie netwerk pakt en dat het binnen enkele seconden weer weg valt. Volgens mij maakt de turbosim dus niet goed contact met de netwerk simkaart.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb ze nu aan elkaar geplakt. en uitgezet, stop 'm er nu in
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nou ik stuur dit ding terug, dit is ook een rebelsim. het werkt gewoon niet goed bij mij.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hej, ja ik heb 2.2.1. en 02.30.03. Ik heb deze rebelsim besteld bij TurboSim.net - Unlock uw iPhone 3g, Blackberry, Samsung, Sony Ericcson, LG, Nokia en meer met de TurboSim!. En jij?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
he hij doet 't nu wel, moest netwerk niet op automatisch zoeken zetten hij werkt voorlopig nu en houdt m constant vast
|
|
|||
|
|||
ben blij dat die werkt voor je ja dat was ik nog vergeten te zeggen dat je hem niet op aut... moest zetten nu hopen dat die het blijft doen nu zie je maar weer hoe handig dit forum is nu succes verder laat over een paar dagen eens horen of die het nog doet groetjes
|
|
|||
|
|||
hej, hij houdt t nu langer vol dan eerst. af en toe is ie het even kwijt, maar dan nog geen 10 seconden later heeft ie alweer signaal. daar valt voorlopig even mee te leven, totdat de software unlock er is van het Dev Team
|
|
|||
|
|||
oke dan nu als jij weet waarneer het Dev team met de software uitkomt hoor ik het graag dat is voor mij ook beter heb jij toevallig of kan jij wel ins*******us instaleren ik niet meer na die update ik hoor het wel groetjes
|
|
|||
|
|||
ja vast binnenkort, want 3.0 komt er ook nog aan in juli denk ik. maar wat bedoel je met ins*******us?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ow. Ik heb geen gejailbraickte, heb m ff met een t-mobile kaartje geactiveerd van een ander, maar heb je alle Cydia updates geïnstalleerd dan? Want daardoor kan die soms ook dingen niet vinden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: mijn Iphone 1e gen krijg ik niet geunlocked. | jteriele | Unlock | 1 | 12-06-10 00:01 |
Krijg hem niet geunlocked help! | Kasper.L | Archief | 4 | 30-05-08 22:00 |
Geunlocked iphone opnieuw geunlocked met iDemocracy 3, Maar is nu vastgelopen>> HELP | Heratie | Unlock [archief] | 4 | 06-05-08 01:48 |
heb iphone 1.1.2 met turbosim...kan ik upgraden naar 1.1.3 ? En werkt de turbosim dan | stefaand | Unlock [archief] | 2 | 21-01-08 14:53 |
Wie is er bereid mijn iphone 1.1.2 Oob 4.6 werkend te krijgen dmv een turbosim? | grobben | Unlock [archief] | 7 | 28-11-07 10:41 |
|
|