//

Turbosim geunlocked 3G niet werkend

Turbosim geunlocked 3G niet werkend discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds kort in het bezit van een iPhone 3G en zit met een probleem. Ik ben het namelijk nog niet tegen gekomen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-02-09, 19:16
pienaar pienaar is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 12
Standaard Turbosim geunlocked 3G niet werkend

Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een iPhone 3G en zit met een probleem. Ik ben het namelijk nog niet tegen gekomen op dit forum.

Ik maak gebruik van een turbosim en dit alles werkt. Als mijn 3G aanstaat kan ik niet gebeld worden, gelijk voicemail. Als hij uitstaat krijg ik ook geen normaal gprs ontvangst. Als mijn 3G uit staat kan ik weer gebeld worden.

Weet iemand hoe ik 3G en bellen/smsen etc allemaal tegelijk kan doen icm 3G de yellowsn0w unlockmethode werkte namelijk ook al niet op mijn phone.

Thanks Stefan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-09, 19:22
jampa jampa is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Pienaar, volgens mij heb ik hetzelfde probleem. Ik krijg namelijk (met turbosim) wanneer 3g aanzet "geen service".
  #3  
Oud 13-02-09, 23:38
michaeliphone michaeliphone is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard

hallo,precies hier ook gebruik makend van de turbosim,dacht dat het goed werkte(enkeld alleen de eerste dag?) totdat ik 5uur later pas een smsje binnen kreeg,terwijl ik een telefoon gesprek had(vond ik al vreemd maar kan gebeuren dacht ik)..volgende dag erachter komen dat ik niet te bereiken was en alleen zelf kon bellen op dat moment.denk 1 minuut later viel netwerk weg en kon het niet meer instellen,heb toen via een ander toestel mn simkaart handmatig moeten instellen op kpn en weer terug in mn iphone gedaan en wat denk je hij vind hem weer gelijk,kort daarna viel ie weer weg na een zeer kort gesprek?iemand die dit snapt???dacht dat het een mooie oplossing was?
  #4  
Oud 14-02-09, 01:08
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Hoe bitter ook, wacht geduldig op de unlock van het iPhone Dev Team. Ze komen vast gauw met een werkende unlock.
  #5  
Oud 25-02-09, 15:07
Alexl's schermafbeelding
Alexl Alexl is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Hoe bitter ook, wacht geduldig op de unlock van het iPhone Dev Team. Ze komen vast gauw met een werkende unlock.
Ben ik het niet helemaal mee eens... een collega van me heeft uit de US een 3G laten overkomen met 2.2.1 en natuurlijk de baseband 2.30.03

Ik heb hem een SuperSIM aangeraden omdat zij de enige zijn die op hun website expliciet 2.30.03 vermelden als ondersteunt...

Met zijn KPN en Vodafone (prive) werkt het inderdaad niet, met mijn
T-mobile trouwens ook al niet maar met mijn zakelijke Vodafone SIM werkt het gewoon zowel 3G, als bellen... iemand al een oplossing gevonden voor de netwerken waar het niet me blijkt te werken ?!?...
  #6  
Oud 25-02-09, 15:15
pienaar pienaar is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 12
Standaard

@ Alex -

Er is nog geen oplossing. Gewoon Dev team goed in de gaten houden. Heb het met een Rebelsim en een Turbosim geprobeert zonder positief resultaat. 3G valt gewoon weg of valt niet te gebruiken icm bellen/sms-en/gebeld worden.

Plz alleen een reactie mocht het met alle netwerken werken en 3G bellend etc..
  #7  
Oud 25-02-09, 17:00
Alexl's schermafbeelding
Alexl Alexl is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pienaar Bekijk bericht
@ Alex -


Plz alleen een reactie mocht het met alle netwerken werken en 3G bellend etc..
wat is dit nou weer voor verzoek, ik zoek toch hulp voor het probleem met de netwerken :? meld alleen dat het wel werkt met mijn zakelijke sim... wel ff opletten voor je reageert plz
  #8  
Oud 06-04-09, 10:40
smartoner smartoner is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard

wel balen ik heb het zelfde probleem, en heb nu een iphone zonder internet..is er inmiddels al een oplossing bekend?
combi turbosim, 3g 2.2.1 en vodafone?
  #9  
Oud 06-04-09, 12:05
pienaar pienaar is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 12
Standaard

Zo ver ik weet niet, anders moet je UZW even pm-en die zou met een oplossing komen wist hij te vertellen. Of het al zo ver is dat denk ik niet, ik zie namelijk nog geen topic van hem..

Je zult helaas nog moeten wachten met je 3G
  #10  
Oud 07-04-09, 18:12
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

Heb vandaag mijn turbosim in mijn Iphone 3G gedaan en alles werkt goed , op 1 ding na die hier al vermeld staat .
Ook ik heb het probleem dat ik niet meer gebeld kan worden als ik de 3G aanzet , heb het kaartje net in huis en er staat volgens mij de nieuwste software op ( V62i BETA )

Iemand al een oplossing ???
__________________
The nice thing about standards is that there are so many to choose from.
  #11  
Oud 18-04-09, 21:05
mauritsroks mauritsroks is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 11
Standaard

Jaa ik heb ook precies hetzelfde probleem. Ik heb mijn kaartje bij TurboSim.net besteld. Ook al zo'n rot site want als ik een vraag erover stel krijg ik geen antwoord en als ik bel dan zijn ze altijd in gesprek. Geen goed bedrijf. Als ik het eerst installeer en de 3G en dataroaming UIT heb staan dan doet ie het goed. Op het moment dat ik één van de twee of allebei aanzet krijg ik geen service en kan ik NIKS meer. Pas als ik m weer reset enzo en alles weer overnieuw doe kan ik pas weer bellen en smsen. Ik baal er echt van want heb een internetabbonnement:S.. En ik wil hem niet jailbraiken of unlocken met software want dat zorgt bij mij voor gezeik (garantie was voor mij onzin, de mijne was eerst gejailbraked, maar na het resetten van mijn telefoon deed ie het nie tmeer. Had m opgestuurd en kreeg gewoon een nieuwe) dus ik hoop dat er een oplossing is zonder dat Cydia wat ik verschrikkelijk vond, Installer (zelfde) en Yellowsnow.
  #12  
Oud 18-04-09, 21:12
Robin40 Robin40 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 44
Standaard

3G werkt zowiezo niet met turbosim. Dataroaming moet als het goed is wel gewoon werken, tenminste bij mij werkt dat wel gewoon.
  #13  
Oud 18-04-09, 21:36
rifwachter rifwachter is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

heb vandaag een rebel-sim ontvangen werkt perfect aleen geen 3G maar kan je gewoon op 2G iets trager maar werkt perfect het is een sim voor 22.1(5H11) 02.3003 had per ongeluk geupdate en deed mijn unlock het niet meer nu nog even wachten tot er een unlock komt kan nu toch gelukkig weer bellen en trouwens een prima site binnen een dag binnen http://www.rebel-sim.nl/
  #14  
Oud 18-04-09, 21:45
mauritsroks mauritsroks is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robin40 Bekijk bericht
3G werkt zowiezo niet met turbosim. Dataroaming moet als het goed is wel gewoon werken, tenminste bij mij werkt dat wel gewoon.
Maar als ik Dataroaming inschakel valt volgens mij ook alles gewoon uit. En stel dat die internet het dan zou doen, dan heb je dus nooit goede internet?
  #15  
Oud 18-04-09, 22:15
Robin40 Robin40 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 44
Standaard

nee tot nu toe niet. Je moet het nu doen met gprs internet of Wi-Fi en hebt dus nog niks aan 3G helaas.
  #16  
Oud 18-04-09, 22:17
rifwachter rifwachter is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mauritsroks Bekijk bericht
Maar als ik Dataroaming inschakel valt volgens mij ook alles gewoon uit. En stel dat die internet het dan zou doen, dan heb je dus nooit goede internet?
heb dataroaming aan en 3 g uit als je Wi-Fi uit zet gaat die naar 2g kan je gewoon op internet thuis doe ik Wi-Fi aan
  #17  
Oud 11-05-09, 12:03
Koenleerentveld Koenleerentveld is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 17
Standaard

TurboSim is gewoon onder een andere naam bezig, maar je krijgt gewoon een RebelSim kaart. Het werkt voor geen meter in mijn iPhone 3G. Als er netwerk is gevonden dan heb je puur geluk, want het valt na een paar seconden weg.
  #18  
Oud 11-05-09, 12:20
rifwachter rifwachter is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenleerentveld Bekijk bericht
TurboSim is gewoon onder een andere naam bezig, maar je krijgt gewoon een RebelSim kaart. Het werkt voor geen meter in mijn iPhone 3G. Als er netwerk is gevonden dan heb je puur geluk, want het valt na een paar seconden weg.
nu bij mij werkt die al ruim een maand moest zeggen welke provider ik had ee welk firmwar en in gestopt en werkt nog steeds goed
  #19  
Oud 11-05-09, 12:25
Koenleerentveld Koenleerentveld is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 17
Standaard

Hej oke, mag ik vragen welke instellingen je hebt? Ik zit met debitel op het netwerk van KPN.
  #20  
Oud 11-05-09, 13:03
rifwachter rifwachter is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenleerentveld Bekijk bericht
Hej oke, mag ik vragen welke instellingen je hebt? Ik zit met debitel op het netwerk van KPN.
kpn moest zeggen welk type welk firmware en sofware dan zetten zij hem goed moet je kijken bij de site als je hem gaat bestellen hij kost 17,50
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: mijn Iphone 1e gen krijg ik niet geunlocked. jteriele Unlock 1 12-06-10 00:01
Krijg hem niet geunlocked help! Kasper.L Archief 4 30-05-08 22:00
Geunlocked iphone opnieuw geunlocked met iDemocracy 3, Maar is nu vastgelopen>> HELP Heratie Unlock [archief] 4 06-05-08 01:48
heb iphone 1.1.2 met turbosim...kan ik upgraden naar 1.1.3 ? En werkt de turbosim dan stefaand Unlock [archief] 2 21-01-08 14:53
Wie is er bereid mijn iphone 1.1.2 Oob 4.6 werkend te krijgen dmv een turbosim? grobben Unlock [archief] 7 28-11-07 10:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.