Simlockvrij + jailbreak discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) haha ja sorry....ik ben een iphone-noob maar ben inderdaad heel blij met dit mooie forum. Ik dacht via andere sites te hebben begrepen dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
haha ja sorry....ik ben een iphone-noob maar ben inderdaad heel blij met dit mooie forum.
Ik dacht via andere sites te hebben begrepen dat het wel mogelijk was te unlocken via downgraden naar 2.2 maar kennelijk had ik het allemaal nog niet zo goed door. Nu maar even afwachten totdat de hackgoden hun werk weer gedaan hebben dan... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heey beste mensen
ik heb een vraagje ik heb dus sinds vandaag een iphone, en er zat al automatisch software 2.2.1 op. Er is dus verder nog niks geupdated met itunes. Is het nu mogelijk om hem simlock vrij te maken? groetjes |
|
|||
|
|||
kijk snel bij instellingen>algemeen>info als je baseband 02.30.00 is dan kan het voorlopig niet. yellowsn0w werkt alleen op baseband 02.28.00
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Als ik in mijn iPhone 3g via cydia apt9.yellowsn0w.com in tiep kan hij het niet vinden. Waardoor ik hem niet simlockvrij kan maken. -Versie 2.2 -Gejailbraikt Help mij! |
|
|||
|
|||
ik zie dat yellowsn0w.com ook niet meer bereikbaar is misschien een tijdelijk probleem ik zou het later gewoon nog een keer proberen.
of probeer het via de installer even http://i.yellowsn0w.com/ Laatst gewijzigd door iScorpio; 01-04-09 om 17:12. |
|
|||
|
|||
ook al geprobeerd
|
|
|||
|
|||
dan zou ik toch even wachten of morgen proberen,maar als je niet wilt wachten dan kan je op zoek naar customfirmwares met yellowsn0w ingebouwd.
|
|
|||
|
|||
yellowsn0w.com is weer up!
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik wil mijn Iphone jailbreaken, dus niet te unlocken, want heb een T-mobile abbo, maar wat ik ook probeer, krijg steeds een foutmelding 1604 in Itunes, heb ook al via dit forum geprobeerd om in de recoverymode opnieuw te jailbreaken, maar ook dit wilde niet lukken en kreeg ik weer een foutcode
welke jailbreak moet ik uberhaupt gebruiken voor 2.2.1? [edit] ik ben nu bezig met het terugzetten van mijn reservekopie en ga daarna proberen of QuickPwn 2.2.5-2 het wel doet.
there are no strangers, just friends who never met before Laatst gewijzigd door Lucien1966; 03-04-09 om 18:57. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak orginele iphone4 simlockvrij greenpOison | Victorinox 13 | Jailbreak | 13 | 14-10-10 21:28 |
iPhone 1e gen.: Simlockvrij | futureiphone | Unlock | 2 | 27-09-10 23:32 |
iPhone: Simlockvrij of niet? | Pieter Vanbussel | Jailbreak | 4 | 26-07-10 23:08 |
simlockvrij | oldlong | iPhone algemeen | 21 | 03-03-09 16:35 |
iPhone: 3G origineel simlockvrij 2.2.1 (5H11) jailbreak? | cam22 | Jailbreak | 1 | 14-02-09 17:33 |
|
|