werkt de rebelsimunlockcard ook met 3.0? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) werkt de rebelsimunlockcard ook met 3.0?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
werkt de rebelsimunlockcard ook met 3.0?
werkt de rebelsimunlockcard ook met 3.0?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij moet daar eerst een nieuwe voor uit komen, oudere werken denk ik niet.
|
|||
|
|||
Nee niet met de officiele versie althans. Alleen beta 2 van OS 3 werkt met de rebelsim!
|
|
|||
|
|||
Mijn vraag.... waarom zou je die in godsnaam nog willen gebruiken, als je hem kan unlocken met quicksn0w?????????/
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 19-06-09 om 23:42. |
|
|||
|
|||
De bedoeling van mij was om die twee te kombineren, omdat je niet kan ulocken zonder quickpwn, en je hebt er een sn0w ding voor nodig, welke versie dan ook.
Maar het is inderdaad een leuk idee voor een volgende naam! Misschien voor de 3G S THNX voor de tip |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja, zowel de 3G als de 3G(s) versie gaan ondersteund worden.
Voor de 3G versie kun je de gewone no-cut Rebel SIM nog gebruiken met de nieuwe firmware V74 (binnenkort beschikbaar). Voor de 3G(s) versie heb je een andere Rebel SIM nodig, die al wel te bestellen is, maar ook hiervoor is de benodigde firmware V75 nog niet vrijgegeven. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod dock, werkt ook met iPhone? | iRodney | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 07-01-11 15:37 |
Werkt Tomtom carkit ook met Navigon APP? | annepaulus | Archief | 1 | 12-10-09 14:36 |
Werkt KPN G3/umts ook met Iphone ? | andre-nl | Archief | 8 | 18-08-09 16:03 |
werkt ipod adapter cd-ib1002 ook met iphone 3g | mamutskywalker | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 05-12-08 12:08 |
Pwnage werkt niet ook niet met geldige SIM | Bartje | Archief | 5 | 24-07-08 20:48 |
|
|