//

Ultrasn0w installeren via USB

Ultrasn0w installeren via USB discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Thx alot, ik ga het binnenkort proberen waneer die vriend weer hier is, ik zal doorgeven waneer het gewerkt heeft...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 18-09-09, 19:40
Turion Turion is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Thx alot, ik ga het binnenkort proberen waneer die vriend weer hier is, ik zal doorgeven waneer het gewerkt heeft
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 18-09-09, 20:24
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Standaard

@EN-IS,


heey maar ik denk dat het probleem in anders zit( jij moest lezen mijn stukje) er ging over dat ik hem open had gemaakt en er was een draadtje(een witten draadje) die ging van af sim naar de chip en die was vast geplaakt op het chip met een gele plakband(als je wilt kan ik je foto's sturen zo dat je het ziet! maar ik henn die draadje afgekniptr(ik heb hem nog als ik moet hem zo moeten terug lassen) dus miss daarom gebeurt er niks! wat dank je er over? en als je wilt die foto's zien dan moet je zeggen waar ik ze heen kan sturen!
  #143  
Oud 18-09-09, 20:45
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Standaard

jaaaaaaaaaaaa hij heeft hem gevonden maar hij gaat meteen weg(geen bereik alleen sim gevonden) en dan zeg hij geen sim in maar over 5-7sec weer sim zit er in!!
  #144  
Oud 18-09-09, 21:04
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Standaard

heey maar moet ik er iets voor downloaden of niet??carried enzo.......? maar wel voor 3.0!

Laatst gewijzigd door urbania; 18-09-09 om 22:00.
  #145  
Oud 19-09-09, 13:46
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urbania Bekijk bericht
heey maar moet ik er iets voor downloaden of niet??carried enzo.......? maar wel voor 3.0!
Wacht, werkt het nu wel of niet? Ik snap het niet.

En nee je hoeft niks te downloaden, maar als je carrier settings update in itunes is dat goed, dat helpt ook weleens.

Bij problemen met dat simkaart is locked > voer pin in > het kan zo zijn dat het dan zegt > sim not supported of sim failure > GEEN PANIEK > dat kan zo zijn > wacht even een aantal seconden en het zal om je pin opnieuw vragen > voer in > alles werkt!
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
  #146  
Oud 19-09-09, 15:26
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Wacht, werkt het nu wel of niet? Ik snap het niet.

En nee je hoeft niks te downloaden, maar als je carrier settings update in itunes is dat goed, dat helpt ook weleens.

ik snap het ook niet want kijk...als ik sim instop dan zoekt hij hem en dan vind hem maar voor een tijdtje(ongeveer 5-7sec en dan zeg weer dan sim niet gevonden is en dan weer dat ie gevonden....gewoon hetzelfde de hele tijd maar het raarste is dat hij zegt het ook zonder sim ik de iphone!

hoe kun je dat uitleggen??
  #147  
Oud 19-09-09, 15:28
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Standaard

hoe bedoel je carries update in itunes???kun je ze updaten?

Laatst gewijzigd door urbania; 19-09-09 om 16:57.
  #148  
Oud 19-09-09, 17:36
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urbania Bekijk bericht
hoe bedoel je carries update in itunes???kun je ze updaten?
Als je je toestel aansluit op iTunes, dan geeft het in sommige gevallen aan dat je Carrier Settings zijn ge-update en vraagt het je om het te updaten.

Maar goed, deze informatie staat ook in de WIKI, ik adviseer je daar te kijken als je iets niet begrijpt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urbania Bekijk bericht
ik snap het ook niet want kijk...als ik sim instop dan zoekt hij hem en dan vind hem maar voor een tijdtje(ongeveer 5-7sec en dan zeg weer dan sim niet gevonden is en dan weer dat ie gevonden....gewoon hetzelfde de hele tijd maar het raarste is dat hij zegt het ook zonder sim in de iphone!

hoe kun je dat uitleggen??
Dat is wel heel raar, ik heb nooit gehoord van dit probleem, en ik zou het ook niet weten. Maar dat hele verhaal met dat er een kabel liep van je sim naar een chip, dat is me nog steeds niet duidelijk en ik ben bang dat dat het probleem veroorzaakt!

Laatst gewijzigd door EN-IS; 19-09-09 om 17:39. Reden: more 2 write...
  #149  
Oud 19-09-09, 17:49
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Dat is wel heel raar, ik heb nooit gehoord van dit probleem, en ik zou het ook niet weten. Maar dat hele verhaal met dat er een kabel liep van je sim naar een chip, dat is me nog steeds niet duidelijk en ik ben bang dat dat het probleem veroorzaakt!

ja ik denk het ook dus ik moet hem gewoon terug lassen en op zijn plaats plakken op chip?
  #150  
Oud 23-09-09, 00:01
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urbania Bekijk bericht
ja ik denk het ook dus ik moet hem gewoon terug lassen en op zijn plaats plakken op chip?
Urbania, ik zou het niet weten, ik zou je eerder adviseren hardware matig niks te doen tenzij je weet wat je doet. Mijn eerste advies blijft hier nog steeds gelden, ga naer een repairshop.
  #151  
Oud 26-09-09, 04:56
galid galid is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

@en-is

bro, wat doe ik verkeerd? kheb een 3g 16gb. geen Wi-Fi. kheb dus cyder, maar kvind niks terug in tel als ik progs download en synchroniseer. unlock gaat ook maar niet weg.

kan je me stap per stap uitleggen wat ik moet doen pls? oja, die unlock.bat-file, als ik in finder erop klik, dan vraag pc me met welk prog
  #152  
Oud 26-09-09, 13:00
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Smile

Die 2 bestanden zijn alleen voor Windows en je moet eens jailbreaken voordat je gebruik kan maken van Cyder.

Ik adviseer je de handleiding te volgen op een Windows computer, XP, Vista, Win7!

Succes!
  #153  
Oud 26-09-09, 15:45
galid galid is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Die 2 bestanden zijn alleen voor Windows en je moet eens jailbreaken voordat je gebruik kan maken van Cyder.

Ik adviseer je de handleiding te volgen op een Windows computer, XP, Vista, Win7!

Succes!
nou, cyder heb ik wel kunnen openen, maar voor de rest werkt ie niet echt mee. kheb voor mac installerApp, en als ie info van de iphone wil halen, blijft het maar duren...

kword er gek van

"Required dependency "firmware" was not found, possibly it is contained in the source that you do not have added.
You will need to find and add manually the source that contains this dependancy."


wat betekent dit? krijg ik te lezen als ik ultrasnow via installerApp probeer te downloaden

Laatst gewijzigd door King1987; 26-09-09 om 16:25. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #154  
Oud 26-09-09, 16:30
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door galid Bekijk bericht
nou, cyder heb ik wel kunnen openen, maar voor de rest werkt ie niet echt mee. kheb voor mac installerApp, en als ie info van de iphone wil halen, blijft het maar duren...

kword er gek van

"Required dependency "firmware" was not found, possibly it is contained in the source that you do not have added.
You will need to find and add manually the source that contains this dependancy."


wat betekent dit? krijg ik te lezen als ik ultrasnow via installerApp probeer te downloaden
Volgens mij betekent dat ultrasn0w de FIRMWARE niet ondersteunt die je op dit moment op je toestel hebt.

Maar Galid, volg nou effe die handleiding op een windows pc, en voer precies alles uit zoals het er staat en je bent zo klaar!
  #155  
Oud 26-09-09, 16:49
galid galid is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Volgens mij betekent dat ultrasn0w de FIRMWARE niet ondersteunt die je op dit moment op je toestel hebt.

Maar Galid, volg nou effe die handleiding op een windows pc, en voer precies alles uit zoals het er staat en je bent zo klaar!

jamaar bro, kheb geen windows-pc, kheb een mac! heb echt tig sites bezocht, zit de hele tijd te zoeken, al dagenlang en vooral de voorbije 2dagen sinds ik jouw info tegenkwam. ben ook niet dom ofzo hoor...

kga die cyder weer 'ns openen

oja, kheb wel 3.1 erop staan


edit:
ben'm nu aan het downgraden naar 3.0. dan ga ik cyder en installerapp proberen. lukt het, dan wil ik de baseband downgraden met fuzzyband, en dan unlocken met ultrasnow. hoop op zegen

edit:
pawnage wil iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw niet aanpakken... pffffffffff

Laatst gewijzigd door galid; 26-09-09 om 17:50.
  #156  
Oud 26-09-09, 20:54
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door galid Bekijk bericht
oja, kheb wel 3.1 erop staan


ja die is niet voor ultrasn0w!!! alleeen 3.0 kan ultrasn0w hebben!!! MAAR GEEN 3.1!!
  #157  
Oud 27-09-09, 12:55
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door galid Bekijk bericht
ben ook niet dom ofzo hoor... kga die cyder weer 'ns openen, oja, kheb wel 3.1 erop staan

edit:
ben'm nu aan het downgraden naar 3.0. dan ga ik cyder en installerapp proberen. lukt het, dan wil ik de baseband downgraden met fuzzyband, en dan unlocken met ultrasnow. hoop op zegen

edit:
pawnage wil iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw niet aanpakken... pffffffffff
Galid, ik zei ook niet dat je dom was. Het is nu ook duidelijk, je hebt FW 3.1, deze kun je op het ogenblik niet unlocken, er zijn mogelijkheden om het te downgraden en verschillende handleidingen om het daarna weer te unlocken maar daar heb ik op dit moment geen ervaring mee.

Zie de topics in het unlock subforum, succes!

CORRECTIE: ik lees net dat downgrade wel mogelijk is om te jailbreaken maar niet unlocken, je kunt het dus niet simlock vrij maken, nog niet tenminste.

Laatst gewijzigd door EN-IS; 27-09-09 om 13:09. Reden: correctie...
  #158  
Oud 27-09-09, 16:31
galid galid is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Galid, ik zei ook niet dat je dom was. Het is nu ook duidelijk, je hebt FW 3.1, deze kun je op het ogenblik niet unlocken, er zijn mogelijkheden om het te downgraden en verschillende handleidingen om het daarna weer te unlocken maar daar heb ik op dit moment geen ervaring mee.

Zie de topics in het unlock subforum, succes!

CORRECTIE: ik lees net dat downgrade wel mogelijk is om te jailbreaken maar niet unlocken, je kunt het dus niet simlock vrij maken, nog niet tenminste.
dat weet ik dat je dat niet zei, was gewoon ter info

nou, ben nog steeds bezig. hij is gedowngrade naar 3.0, maar ik krijg geen icoontjes te zien

unlocken kan met ultrasnow, als ik fuzzyband erop zet en baseband downgrade! nu eerst jailbraken
  #159  
Oud 28-09-09, 17:15
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Question

Galid, is het nog gelukt?
  #160  
Oud 08-10-09, 15:40
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Galid, ik ben benieuwd of het is gelukt...
Reageren

Labels
installeren, ultrasn0w



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
USB XC60 geeft usb onleesbaar jkl iPhone algemeen 2 04-12-11 10:41
iPhone 3G: DRINGEND: ultrasn0w by usb tommynr7 Unlock 5 21-01-11 18:44
Windows: Iphone op usb 1.1 / usb 2.0 pimmers iTunes 10 27-01-09 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.