Iphone 2G simlock vrij maken lukt niet. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 2g. Vandaag legde ik hem aan de usb en installeerde perongeluk nieuwe software, welke dat weet ik niet!? Eenmaal geinstalleerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 2G simlock vrij maken lukt niet.
Hallo,
Ik heb een iphone 2g. Vandaag legde ik hem aan de usb en installeerde perongeluk nieuwe software, welke dat weet ik niet!? Eenmaal geinstalleerd kon ik mijn eigen simkaart er niet meer in doen omdat er een simlock opzat. Ik ging zoeken op internet en vond deze site. Ik deed wat me gezegt werd en installeerde redsnow etc etc. Nu staat er in de handleiding van redsnow dat er na "downloading jailbreak data" een programma moet gaan starten dat bootneuter heet. Dit programma start bij mij niet waardoor ik denk dat mijn iphone dus niet geunlockt word. Wie kan me helpen? Wat moet ik doen? of moet ik soms gebruik maken van een ander programma? Zo ja kunt uw dan percies uitleggen wat de stappen zijn die ik moet ondernemen!? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik je verhaal goed begrijp heb je na de officieele update van iTunes
GEEN "gepatchte" firmware op je iPhone 2G gezet. Je moet even de 3.0 firmware downloaden, te vinden op dit forum en daarna zoals in de tutorial staat met Redsnow deze 3.0 patchen. Daarna via shift herstel in iTunes naar deze 3.0 firmware verwijzen. De 3.01 update kun je niet bewerken met Redsnow. Als ik het goed zeg blijft je iPhone 3.01 ondanks je via shift herstel verwijst naar de 3.0 update. Bootneuter start alleen als Redsnow de orginele firmware/update bewerkt heeft, en deze bewerkte update op je iPhone is gezet. |
|
||||
|
||||
Welkom hier op het forum.
Je hebt nu 3.0.1 op je iPhone staan. Om te jailbreaken en unlocken met redsnw0w heb je ook 3.0 nodig; download die ook (als je dat al niet had gedaan). In stap 12 van deze handleiding kun je de beide bootneuters downloaden die nodig zijn voor de unlock. Als je je precies aan die handleiding houdt gaat het bijna vanzelf. Succes!
|
|||
|
|||
Oke maar als ik nu doormiddel van de shift toets + herstellen druk en de nieuwe software 3.0.0 erop probeer te zetten krijg ik na een tijdje laden deze melding: De iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (10).
Wat is het probleem? |
|
|||
|
|||
Heb ik net gedaan maar ik hou hetzelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg een foutmelding waarneer ik 3.0.0 erop probeer te zetten, wie kan me helpen?
Foutmelding (10) en soms ook (13). |
|
||||
|
||||
Je hebt wel de nieuwste iTunes versie?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g Simlock vrij maken | jelle956 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-11-10 22:11 |
iPhone: 2G iphone simlock vrij maken lukt maar niet. | Genius66 | Jailbreak | 4 | 23-02-10 20:40 |
Iphone 3G Simlock vrij maken | keesdr | Archief | 1 | 06-11-09 12:03 |
waarom is iphone 3g niet simlock vrij te maken? | r21 | Archief | 1 | 16-10-08 16:15 |
simlock vrij maken met anysim na downgrade 1.1.2 naar 1.1.1 gaat niet. | targony | Unlock [archief] | 1 | 18-11-07 00:02 |
|
|