Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, vandaag een T-Mobile active Oostenrijk gekregen (9 euro's), kaart in, PC aansluiten, onmiddelijk herkent,synchro gedaan, jailbreak met Spirit, een paar seconden en klaar, instructies ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hi,
vandaag een T-Mobile active Oostenrijk gekregen (9 euro's), kaart in, PC aansluiten, onmiddelijk herkent,synchro gedaan, jailbreak met Spirit, een paar seconden en klaar, instructies volgen van HVN193 nog een paar seconden en klaar, ik heb een nieuwe 3GS unlock en jailbreak de procedure is fantastiek en duur niet meer dan 10 min. Danks aan alle mensen van de site....... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel krijg je een melding: SIM lock actief.. Met als keuze OK en Ontgrendel. Dan natuurlijk Ontgrendel kiezen en PIN code van SIM invoeren. Krijg je deze melding wel...? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als deze er is dan kun je er van uit gaan dat dat gelijk op de website staat hier. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze volgorde werkte bij mij prima. Indien de telefoon geen netwerk vind kun je even proberen om de telefoon in vliegtuigmodus te zetten en daarna weer naar normaal. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij heeft trouwens een geactiveerd toestel.. Maar desondanks snap ik jouw insteek niet..!?! Wat is er raar..? |
|
|||
|
|||
Bedankt voor uw interesse, deze melding krijg ik inderdaad wel. En ontgrendelen lukt ook wel. Alleen blijft er 'geen service' staan linksboven.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En de tip van Stigter? Even in Vliegtuigmodus zetten en weer terug.. Keertje rebooten..? Wederom... Anders opnieuw proberen? Ps. Je hebt natuurlijk je (actieve) SIM kaart erin zitten.. Waar je mee wilt bellen... |
|
|||
|
|||
Ok, ik snap er ff helemaal niks meer van. De afgelopen dagen enorm veel gelezen over dit onderwerp, maar ik kom er niet uit. Ik heb een iPhone 3GS met firmware 3.1.2. Deze firmware is gejailbreakt (blackra1n) en geunlocked (blackra1n moest je dan snow aantikken ofzo?). Kan ik veilig overstappen naar iOS 4 met behoud van jailbreak en unlock. Zoja, hoe? Ik heb trouwens een Windows computer. Heel veel dank!
|
|
|||
|
|||
Er is geen unlock voor 4.0 op een 3GS....
Tjek dit topic: https://forum.iculture.nl/f14/i...ten-4-0-a.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Even naar buiten testen?
|
|||
|
|||
Er is geen unlock voor 4.0... Ik zou al tevreden zijn met een unlock voor 3.1.3!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Onder welke steen heb jij geleefd...? Dev-Team Blog - Ultra's Now! Moet wel al geactiveerd zijn. Er is nl. nog geen hacktivation... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook dit allemaal geprobeerd, maar zonder soelaas. Hopelijk geen hardwarefout ... Ik ben echter niet de enige met het probleem; ik vond hier nog 2 andere threads, maar zonder antwoorden: https://forum.iculture.nl/f14/i...ctivering.html https://forum.iculture.nl/f18/i...n-melding.html |
|
|||
|
|||
Misschien extra info: als ik in de instellingen op "Aanbieder" klik, zegt hij "Netwerklijst kan niet worden geladen".
Misschien iets verkeerds met unlock? Waarom staat die ultrasn0w source al preinstalled in spirit jailbreak? Is er een andere mogelijkheid om de unlock te verifieren? Als ik hem aan iTunes (9.2 & 9.1) hang zegt hij niet meer 'ongeldige sim' dus unlock lijkt ok. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dus weet eigelijk niemand wanneer die ****** hacktivation uitkomt?
ik ga niet blijven wachten, iemand iphone 3gs kopen? 16gb, nieuw in de plastiek, *****ding is het, ****ing activatie |
|
|||
|
|||
Ik ben Belg Ik heb mijn iPhone in de US gekocht met een AT&T lock. Er zat een (niet-actief) AT&T SIM-kaartje bij, waarmee ik hem wel kon volledig activeren (m.b.v. iTunes).
|
|
|||
|
|||
Ik kon niet wachten op hacktivation en heb me een t-mobile sim gekocht 10 euro en na activatie jailbreaK en unlock uitgevoerd op 3.1.3 en toen mijn Vodafoon erin. kun jij dat niet ook doen of zit je met buitenlands toestel zonder originele provider sim?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb mijn serienummer ingegeven op die warranty site van apple, en daar stond op dat mijn carrier AT&T is, dus heb ik een AT&T sim besteld op ebay vandaag, en zodra ik die heb zal ik het proberen, maar ik twijfel of mijn carrier wel AT&T is, maar als de warranty website het zegt, zal het wel zo zijn zeker... Ik vraag het nog 1 keer en hoop deze keer TOCH een antwoord te krijgen, Weet iemand wanneer de hacktivation uitkomt, zo nee, wat schatten jullie dan? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|