Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dave3793 Dankjewel voor je uitleg! Maar dat gaat me wel erg ver! moet ik van alles gaan uitzoeken en kaartje zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vinden de moderators prettiger Maar je hebt dus een T-mobile SIM gekocht wat niet werkt. Dit houdt dus in dat je geen T-Mobile NL toestel hebt... Degene waar je hem van gekocht hebt weet wellicht wie de carrier is. Mijn verkoper wist dat niet, dus ben er zelf achteraan gegaan.. En ja.. Dat kost moeite, maar je hebt hem zelf geupdate.. Sukkel En ja, en komt vast wel een nieuwe JB uit mét Hacktivation.. Maar wanneeeeer...?? Citaat:
Citaat:
Mensen blijven niet bezig Volgens mij kun je niet terug. Maar weet het niet zeker... Heb me nog niet verdiept in 4.0, omdat ik er zelf nog niet aan wil Laatst gewijzigd door WDS001; 24-06-10 om 13:11. Reden: Edit/MQuote-knop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Zou die niet deze week uitkomen die jailbreak met hacktivation?
|
|
|||
|
|||
ÊÖ»úÖйú--iPhoneÂÛ̳ - Powered by Discuz! Board
Hier zou je kunnen opzoeken van waar u iphone komt....... Dus als ik een simkaart van t-mobile uit UK koop is het voldoende. Nogmaals thx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb bovenstaand stap voor stap uitgevoerd, eerst gejailbreakt met Spirit, repo666. gedownload, maar tijdens installatie krijg ik volgende foutmelding: "Net DB: Open nodename nor servname provided or not known."! wat doe ik fout? kan iemand mij helpen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
ik heb een 3gs met 11.07.05 3.1.2. Kan ik nu gewoon updaten naar 4.0? Brengt dit een toekomstige jailbreak/ unlock in gevaar? Ik heb overigens gewoon T-mobile. En een T-mobile lock op de telefoon zitten. Hij is nu gejailbreaked en de shsh is opgeslagen in cydia op 3.1.3. Alvast bedankt voor de info Volgens mij heb ik de nieuwe bootrom. In het serie nummer is het 4e en 5e getal 44 Laatst gewijzigd door Erikje128; 24-06-10 om 12:49. Reden: Toevoeging info |
|
|||
|
|||
Nog steeds die edit knop niet gevonden Dave?
Stop nou toch met elke dag 100x te vragen wanneer die jailbreak uitkomt en hou de site van het dev team in de gaten. Alleen zij weten wanneer die er gaat zijn. |
|
||||
|
||||
Als je de oude bootrom hebt kan je updaten met een customfirmware, anders moet je wachten (ivm (h)acktivatie).
|
|
|||
|
|||
Als men de originele doos van de iphone nog heeft kan deze een goede hint geven waar de iphone vandaan komt! Op de onderkant van de doos zit bij mij een stikker, waar in het Nederlands en in het Duits informatie op staat. Hierdoor weet ik in elk geval dat de iPhone of uit Nederland of uit een Duitstalig land komt. Tevens staat er op de stikker het T-Mobile carrier logo. In mijn geval heb ik via de factuur van de oorspronkelijke eigenaar even contact gehad met de GSM-Eindhoven shop en de eigenaar was niet te beroerd om te vertellen dat toestel met een Nederlandse T-mobile sim kaart zou werken. Indien men de info van de verkoper nog heeft of dat nou Marktplaats of ebay is, kun je met netjes vragen mogelijk een stuk verder komen.
Zeg dat wel...
Ik leer vandaag wat ik morgen weer doorgeef Laatst gewijzigd door WDS001; 24-06-10 om 13:12. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoorde namelijk van iemand hier die zei dat ik er dan nog niks mee kon omdat ik hem eerst moest ACTIVEREN en erachter moest komen wie de carrier was etc! Gaat me net allemaal iets tever! Vroeg me wel af of in de nieuwe jailbreak een hacktivation in zat zodat ik al die moeite niet hoef te doen! Weet iemand dat mss of er hacktivation in zit opf weet dat ook nog niemand behalve dev team? |
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik het goed begrijp kan ik gewoon updaten in iTunes naar 4.0, want ik heb een T-mobile telefoon en abbonnement. Ik kan alleen nog niet jailbreaken. Ben ik dan als de jailbreak en unlock uitkomt de pineut en zal het bij mij dan niet lukken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry hoor, maar lees jij überhaubt wel? Stuur je een zeer volledige reactie en dan nog kun je wederom dezelfde vraag stellen...!! JA die nieuwe jailbreak zal voorzien zijn van hacktivation. Óf er komt een losse hacktivation... I.p.v. 100x dezelfde vraag te stellen, had je al lang Apple kunnen bellen en een prepaid SIM kaartje kunnen bestellen... Dus nogmaals: Of geduldig wachten...!!!!!!!!!! Zonder iedere dag 10x te vragen of het er al is.. Of heft in eigen hand nemen en actief zelf zorgen voor een oplossing... #bitch-mode-off |
|
|||
|
|||
Iphone vrienden,
Zit net een half uur te zoeken naar een manier om te achterhalen uit welk land mijn Iphone komt. Maar de diverse links die ik hier (Iphoneclub) heb gevonden heb ik niet veel aan. Kan iemand mij helpen? Het is een MC132, en heb de serial nummer 88*********. Cube |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar bij mij kreeg ik 3 opties. Dus, zoals ik nu al circa 20x heb vermeld) ben ik er achter gekomen via Apple... Bekijk een van mijn laatste posts, daar staat het in beschreven hoe... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb even meegedacht, maar vermoed dat alleen een apple medewerker je dit zou kunnen vertellen...of de vorige eigenaar(s), Wachten op de spoedig te verschijnen hactivation anders maar... Een Nederlands t-mobile kaartje is het zeker niet!? Getest dus!? |
|
|||
|
|||
Gelezen, wat jij zegt is dus apple..?
Citaat:
Jah, getest zeker.. maar is dus een buitenlandse iphone Citaat:
Heb hem gelezen. Dus via Apple zeg jij? Laatst gewijzigd door WDS001; 24-06-10 om 13:54. Reden: Edit/MQuote-knop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Citaat:
MC141DN/A zoek krijg ik zeker drie keer raak, en kan mijn iPhone uit Oostenrijk, Duitsland of Nederland komen. Maar goed, dat is nog maar 3 opties i.p.v. een veelvoud. Dat het een Duitstalig of Nederlands talig land moest zijn was me al duidelijk door de stikker op onderzijde originele doos. ! n& a2 B; G& ~ |
|
|||
|
|||
Kweenie.. Zei ik dat?
Citaat:
Voor de duidelijkheid. Moest er dus 3 mnd geleden achter komen waar mijn iPhone vandaan kwam. Heb alle online lijstjes geraadpleegd. Hieruit kwamen 3 opties naar voren Nog geen duidelijkheid dus. Apple gebeld. Konden me (in de 1ste instantie) niet helpen en verwezen me naar T-mobile... T-mobile gebeld.. In het kort: "Helaas meneer. Geen T-mobile NL toestel.." Daaaaaaaaag... Uit frustratie weer naar Apple gebeld en die vent verteld over mijn penibele situatie. Beetje vriendelijk gedaan en uiteindelijk kon hij het mij vertellen.... Dus: BEL APPLE !!!! Zij kunnen je het ab-so-luut vertellen. Let wel op! (hier gaan we weer ) Kies in het keuze menu NIET voor iPhone ondersteuning. Je wordt doorverwezen naar T-mobile en de verbinding wordt verbroken. Dus kies voor: "Ander probleem", of zoiets. Meen keuze 5 Krijg iig een medewerker aan de lijn en leg je verhaal uit. Don't take no for an answer...! |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|