Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Weet je overigens zeker dat dat gaat weken any t-mobile sim, ook prepay... I heb het alleen van horen zeggen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ik ook gedaan... French Orange prepaid kaartje Je kent toch vast wel iemand met T-mobile..? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mooi dat klinkt als een hard fact statement, dank je Ik heb wel collega's die T-mobile hebben, maar op het werk netwerk kan men niet itunes installeren, alles geblokkeerd. Probeerde gisteren een T-mobile kaart in de gsm, en volgende de gebruiker was het 4 code 0 het sim password, maar kreeg mijn GSM niet werkende en voorbij het noodoproepvenster. Dit venster is overigens in het Engels maar dat zal wel niet zo relevant zijn. Ik ga nu buiten staan roepen met de megafoon, people in Breda be aware and listen to my call 4 help. |
|
|||
|
|||
pff ik begin het stillaan beu te worden, volgens de twitter van wizdaz van iphone dev team is de iphone 3gs met de nieuwe bootrom ook niet te jailbreaken via pwnagetool 4.0 die er vandaag aankomt....
http://twitter.com/wizdaz |
|
|||
|
|||
pff ik begin het stilaan beu te worden, volgens de twitter van wizdaz van iphone dev team is de iphone 3gs met de nieuwe bootrom ook niet te jailbreaken via pwnagetool 4.0 die er vandaag aankomt....
wizdaz (wizdaz) on Twitter |
|
|||
|
|||
heb net mijne geunlockt 3.1.3 05.12.01 ga via cydia zoek ultrasnow download en klaar. kan nu bellen met men iphone
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nope de oude nog heb de nieuwe nog ni opstaan. heb deze iphone gevonden gehad in frankrijk ben nu al blij dat ik ermee kan bellen. hoef die 4 ni
|
|
|||
|
|||
Hoe kun je weten welke bootrom je hebt!? Komt die er met 3.1.3. erop of is dat op iphones 3Gs vanaf een bepaalde fabricatie-datum toegepast?
Let wel ik kan nu niet in Iphone kijken omdat ik niet voorbij noodoproepscherm kom vanwege geen sim zonder pinlock (humm beantwoord ik hier mijn eigen opmerking van zojuist!??) Mijn iPhone die tweedehands is heeft nog garantie tot maart 2011 volgende apple site. Hoe lang is apple garantie, een of twee jaar? En is de garantie overdraagbaar? Zijn dit relevante vragen in deze topic?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tenminste.. even denken.. Maar volgens mij moet deze aan iTunes hangen wil je kunnen activeren... En als je twijfelt. Ik ben via Apple erachter gekomen wie de carrier is... Wellicht ter controle aan te raden.. Mss net zo handig om op zoek te gaan naar t-mobile kaartje... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat is je vraag überhaubt..? Als ik jou was zou ik Apple bellen met de vraag wie de carrier is van het toestel.. Let op..!Hier doen ze moeilijk over..! Door blijven drammen... Dan SIM kaartje halen (prepaid) van deze provider.. (Als het ORange.fr is, dan heb ik er nog wel een voor je ) Dan kun je activeren, jailbreaken en unlocken Is dit teveel moeite Dan wachten tot hacktivation komt.! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb via de apple site kunnen achterhalen dat het T-mobile is... Yepp, zoek nu naar een kaartje of morgen er een kopen |
|
|||
|
|||
toch raar mijne was van frankrijk. had dat ook toen ik hem de eerste keer aan itunes koppelde en ik al eens had geprobeerd te jailbraiken. toen was noodoproep enkel bruikbaar. toen toch via jailbraik erin geraakt. nooit frans kaartje gaan halen. maar heb wel op internet vele site's afgezocht voor een oplossing.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
fouten aan maar hij doet het wel gr |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook met cyder lukt het niet om die te verwijderen/toe te voegen ... Toch bedankt om mee te helpen denken ... Het feit dat hij 'wachten op activeren' zegt wil ook iets zeggen? |
|
|||
|
|||
Met alle respect voor iedereen, ik zie echt door de bomen het bos niet meer....
Staat er ergens een handleiding voor Dummies die echt geen verstand hebben van Iphones, maar er wel een hebben (3.1.3 met firmware 05.12.01). Ook heb ik Itunes 9.2 wat weer een blok is voor het jailbreaken met Spirit. Kan iemand mij alstublieft helpen? Mijn dank is heel groot... |
|
|||
|
|||
Welk ISPW bestand heb je nu eigenlijk nodig voor het unlocken van FW05.13.04 versie 4.0 (8A293) ????
|
|
|||
|
|||
geweldig na zo lang wachten kan ik weer bellen
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee waneer de jailbreak van de 3.1.3 5-8-1 uitkomt?
Ik kom nu niet verder dan het noodoproepscherm dus met de oude spirit/blackrain lukt het niet! Enig idee waneer de nieuwe jailbreak hiervoor uitkomt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|