Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) release candidate pwngtool 4.0 zal waarschijnlijk vandaag komen. Wizdaz geeft op twitter aan dat deze klaar is, het is nu afwachten voordat het team deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
release candidate pwngtool 4.0 zal waarschijnlijk vandaag komen. Wizdaz geeft op twitter aan dat deze klaar is, het is nu afwachten voordat het team deze online gooit.
Bron: twitter wizdaz. Kan hier alleen even geen scrshot van maken of dergelijk wegens problemen twitter? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar heb er bij niet in verdiept aangezien ik een 3GS heb. Ik wacht nog even.. In jouw geval is het of wachten... Tot hacktivation komt.. Of prepaid SIM kaartje fixen van de originele carrier, activeren, jailbreaken en unlocken maar.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Twitter / wizdaz: done with release candidat ... |
|
|||
|
|||
Misschien een hint voor degenen die er zelf niet uitkomen, maar wel willen laten doen: www.Ceylan.nu | Unlock - Jailbreak - Reparatie - iPhone 2G 3G 3GS / Ceylan Iphoneservice Zwolle
|
|
|||
|
|||
Dank je wel
Das tenminste heldere taal! Die hacktivation klaagt iedereen over.... Dit kan dagen duren of misschien heel veel langer? iig bedankt voor je snelle reply |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat is hacktivation precies?
Ik heb ff een spiegeltje gemaakt met daarop Redsn0w voor zowel Windows als Mac, aangezien de servers overbelast zijn. Pak ze hier: RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wanneer komt die Jailbreak voor de 3.1.3 3gs nou eindelijk eens uit! Vandaag nog? Kan nu niks zonder die jailbreak! :-(
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jip ik zit vast op het noodscherm! :-(
En nu? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle en duidelijke uitleg. Hacktivation geniet dan mijn voorkeur . Is dit al mogelijk met de huidige redsn0w?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De post vóór jouw post gaat daar gewoon over... Jij wacht op een hacktivation, niet op en jailbreak... Die is er al heel lang.. Sinds gisterenavond ook de unlock.. Nogmaals, jij hebt de Hacktivation nodig.. Dus geduld, of een prepaid SIM van de originele carrier.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zelfde probleem, en wat ik zeker niet ga doen is de upgrade naar 4.0. ik Tracht aan een sim te komen van t-mobile en dan met die de iphone 3gs met 3.1.3. te activeren, en dan verder te gaan met jailbreak, unlock. Iemand een beter idee als je vast zit in noodoproepscherm!? Laatst gewijzigd door Hvnl93; 22-06-10 om 17:29. Reden: relevante toevoeging |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ren ff de straat op.. Schreeuw de vraag: Iemand T-mobile beller...?? Knal SIM er 5 seconde in, iTunes aanzwengelen en klaar.. Anders voor een paar euro een prepaid T-Mobile SIM kaartje kopen.. Of wachten op hacktivation.... |
|
|||
|
|||
mijn iPhone 3G met 3.1.3 heb ik gisteren unlocked... zeer blij ermee maar kan ik nu ook upgraden naar 4.0 en dan weer die unlock erop gooien?
of kan ik beter nog even wachten met overgaan naar 4.0 ? |
|
|||
|
|||
Ik weet niet 100% zeker of het een NL toestel is..
Wel gekocht in een NL winkel in Eindhoven. Via de apple site https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do gecheckt met serienummer (zien de tray van de simkaart daar staat Imei en serienr). Het is met zekerheid een T-mobile simlock. Bemachtigen van een SImkaart is nu het plan, maar heb even niemand met een T-mobile account dien sim ik kan lenen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet je overigens zeker dat dat gaat weken any t-mobile sim, ook prepay... I heb het alleen van horen zeggen hier op deze site, niet als hard fact statement. |
|
|||
|
|||
waarom duurt het langer om de hacktivation te releasen?
|
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|