Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik haak effe in.... Is er al een jailbreak en unlock voor de 4.0 ik heb gister mijn 3.1.3 gejailbreakt maar ja wil natuurlijk 4.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik haak effe in.... Is er al een jailbreak en unlock voor de 4.0 ik heb gister mijn 3.1.3 gejailbreakt maar ja wil natuurlijk 4.0 er op hebben...
wie o wie |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoe heb je de 3.1.3 gejailbreakt dan...mij lukt het niet...zie voorgaand bericht!
|
|
|||
|
|||
als je een iphone 3gs hebt die niet geactiveerd is door middel van een officiele simkaart bij het toestel, kun je hem nog steeds niet jailbreaken/unlocken. je moet je iphone eerst jailbreaken zodat je in cydia de unlock kan installeren. deze jailbreak komt zeer binnenkort.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
He Hoe doe jij de check gewoon je imei invoeren en thats it?? Het luk mij niet BVD GR |
|
|||
|
|||
Kan ik er wel een originele tmobile sim van iemand anders indoen en dan jailbreaken...ik heb nu Hi....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee niet de IMEI maar het serienr. van de telefoon. Zie hiervoor achterkant van de telfoondoos of haal het houdertje van de simkaart er maar eens uit ook daar vind je heel klein gedrukt de IMEI en SN. info. Zelf met bril kon ik dat amper lezen, loep op dus.. Laatst gewijzigd door Hvnl93; 22-06-10 om 19:33. Reden: vette fout |
|
|||
|
|||
Ik heb nu 3.1.3 op de 3GS, bootrom 5.12.01, welke gejailbreakt is met Spirit.So far so good. Nu wil ik 'm unlocken met sn0wbreeze 0.93, maar loopt hij continu vast met de melding in de bijlage.
Iemand tips? |
|
|||
|
|||
Ik begrijp inmiddels dat als je een T-mobile nr. hebt wat meer dan een jaar oud is en je belt op en geeft ze tevens ook het IMEI nr. van de iphone en ook die is ouder dan een jaar, dan krijg je het simlock vrijmaken gratis. Gaat dan automatisch via apple / iTunes indien ik dat goed begrijp.
(needs a 100% fact check) Maar las dit verhaal ook ergens hier in de forums.. Omdat ik geen T-mobile sim had kon de persoon aan de telefoon dit niet doen zei hij. Chips... anyone... got one...!? Begrijp nu waarom die dingen op Marktplaats zo duur zijn... Sims met oude al dan niet gebruikte nr'.s voor best veel geld.. Wacht ik liever tot de hack activatie uit komt... Alhoewel oficeel T-Mobile simlock vrij erg aantrekkelijk klinkt. |
|
|||
|
|||
Misschien overbodig om te vermelden, maar ik zou de hele foutmelding (of een deel) eens met google opzoeken en zien of de hits geen zinnige suggesties oplevenen.
|
|
|||
|
|||
is de nieuwe hacktivation voor 3.1.3. uit ?
THX |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal ik heb een 3gs 3.1.3 geupdate nu kom ik niet voor bij het noodoproepscherm! Ik heb een simkaart van kpn hi als ik de 3.1.3 wil jailbreaken krijg ik de volgende foutmelding!
spirit encountered an error while jailbreaking your divice. Do you want to send a log of what happend? INFO: Now listening for devices... INFO: read igor/map.plist INFO: Connected to the AppleMobileDevice. INFO: Version iPhone2,1_3.1.3 INFO: Connecting to mobilebackup... INFO: Sending files via AFC. FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:198): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653091) 198 Wat betekent dit in godsnaam??? wat moet ik nu? |
|
|||
|
|||
Is het eigenlijk ook mogelijk om zonder wireless internet Ultrasn0w te installeren? Heb hier in huis geen draadloos netwerk en moet de halve stad door voor een gratis toegankelijke.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een hi abonnement. iPhone 3gs 3.1.3 05.12.01 kan ik met deze gegevens mijn telefoon jailbreaken en dan unlocken. Wie o wie weet dit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Beginnen met 15 tot 20 pagina's terug te gaan en alles te gaan lezen zou het beste zijn Heb het zelfde probleem en alleen zo kreeg ik grip op de situatie. De foutmelding zegt me niets, Maar na een update was mijn iPhone 39s niet meer simlock vrij en is er ook alleen maar het noodhulpvenster. Ik wacht op de hacktivate die spoedig uit komt... Of lees terug voor nog meer tips... |
|
|||
|
|||
mensen:
hoe moet ik mijn iphone 3g 3.1.3 hacktivaten? of moet ik een amerikaans at&t kaartje bestellen? gaat dat uberhaupt werken? wie weet een antwoord???!! alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En nu sla ik zelf deze les 1 over. Ik ga mezelf heel diep schamen... Repo verwijderd, want dat was de foutmelding en ghet werkt, unlock is actief! Bedankt voor het wakker schudden en nogmaals, ik schaam mezelf nu diep.. |
|
|||
|
|||
nog nieuws over de unlock 3.1.3, wannneer?
|
|
|||
|
|||
How to jailbreak & unlock iPhone 3G running iOS 4.0 | All on the iPhone, iPod touch & iPad
volg deze link en dan doet ie het weer en je kan nu zonder problemen OS 4.0 installeren en het werkt echt!!! |
|
|||
|
|||
Spirit zegt dat je het niet kunt gebruiken als je versie Itunes 9.2 hebt..... Klopt dit.???? Wat kun je dan nog doen om te jailbreaken???
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|