Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had ook helaas een gelockte 3G waar ik niet meer mee kon bellen met m'n Hi abbo. Maar geen nood, ik heb 'm voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gelockte 3G met 3.1.3 en 5.12.01
Ik had ook helaas een gelockte 3G waar ik niet meer mee kon bellen met m'n Hi abbo. Maar geen nood, ik heb 'm voor een mooi prijsje binnen een week verkocht op Marktplaats. Er was iemand z'n iPhone kwijt, en die was er heel gelukkig mee. Binnen een uur had ik via Marktplaats weer een andere, door T-Mobile unlockte iPhone met meer geheugen (16 GB) voor 5 euro meerprijs. Dus niet wachten op die unlock van Geohot, maar verkopen dat ding!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
kun je gerust proberen |
|
|||
|
|||
ik heb dat ook gedaan maar hij kan dan bij mij geen netwerken vinden.. Weet jij daar een oplossing voor?
|
|
|||
|
|||
@ pimma
Spirit is een jailbreak, geen unlock en aangezien je nieuwe firmware heb (3.1.3) zal je geen netwerk krijgen, dus geen belfunctie of je moet een van fabrieks af geunlockte iPhone hebben |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want als je op internet zoekt kom je vaak ook eind April tegen En nergens vind je nog wat over eind mei. Dus ik wil die link naar dat forum wel eens zien |
|
|||
|
|||
Je bedoelt eind juni/juli in plaats van april?
|
|
|||
|
|||
Nee bedoel toch echt eind april. Met andere woorden, die zeer betrouwbare bron was ook al slecht gezien we die datum al ver voorbij zijn.
Echter vind je niks over eind mei Dus zonder link naar dat forum vind ik het moeilijk te geloven |
|
|||
|
|||
Oooh okee ja ik snap je.
Ik heb alleen maar gehoord van eind juni/juli vandaar.. Omdat de link wordt gelegd met het uitbrengen na de 4G |
|
|||
|
|||
Ik zie dat de baseband al gekraakt zou zijn?
YouTube - UNLOCKED! IPHONE Firmw 05.12.01 PROOF !!! (NEW BOOTROM) Unlock ANY I Phone even 3.1.3 NEW Boot Rom Wie weet waar je dit software kan krijgen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit ziet er toch niet nep uit? Waarom kan niemand anders een unlock uitbrengen dan? en is het meteen afgekeurd zonder het te bekijken/controleren.
|
|
||||
|
||||
Sorry dat ik het zeg, maar dan loop je nog niet lang genoeg mee in de jailbreak/unlock scene om te weten dat bovenstaande fake is. Lees je maar even in jailbreak en unlock software zal altijd gratis beschikbaar worden gemaakt.
|
|
|||
|
|||
HAHAHA
het is gewoon een van fabrieks af simlockvrije telefoon.. kom op, dat je daar in trapt! mijn telefoon werkt ook gewoon met alle simkaarten omdat die van mij officieel simlockvrij is op 3.1.3 en nieuwe bootloader. |
|
|||
|
|||
ja lijkt mij ook... waarom laat ie anders niet zien hoe het moet?
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoelang het nog ongeveer duurd tot apple een nieuwe versie uitbrengt en dus meteen een unlock tool komt? Ik wacht al vanaf 12 februari!
|
|
|||
|
|||
Helaas, dat weet niemand. Maar men gaat er vanuit dat de unlock pas komt als OS 4 uit is, omdat daarin waarschijnlijk dezelfde beveiliging zit en dit dus niet aangepast kan worden op de unlock software die al beschikbaar zou komen. Dus nog even geduld!
|
|
|||
|
|||
Duidelijk, maar apple laat dus nog niks los over een nieuwe versie of de voortgang ervan. Nu maar hopen dat na 3.1.3 4.0 uitkomt of iig meteen een unlock tool.
|
|
|||
|
|||
Gesproken met Vodadone en wat blijkt, zei leveren de iphone dus ook. Niet in de winkel maar telefonisch. "wij werken met onze partner phoneshop die dit toestel somlockvrij kan leveren" simlockvrij is dus niet mogelijk i.c.m T-mobile.
Natuurlijk gekeken op www.phoneshop.nl en dat is dus wel zo. Ik zie ook dat Vodafone het goedkoopste is dan KPN, T-mobile en Telfort. Tegen die tijd zal ik dan mijn abo. wel verlengen. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|