Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Release Time Connect your device in recovery mode and click "let the phoenix fly". Ph0en1x.rar...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iemand al geprobeerd?
|
|
||||
|
||||
Mensen, trap hier nu toch niet in!
|
|||
|
|||
Hoe weet je zo zeker dat die nep is dan?
|
|
||||
|
||||
Omdat ik al wat langer mee loop in deze wereld en mij eerst inlees in de materie en ook andere sites en fora raadpleeg. Daarnaast zijn er op dit moment maar een klein aantal mensen die dit echt kunnen.
Deze jongens zijn hoogst waarschijnlijk dezelfden als de fake Thunderst0rm site en de fake app die ze hadden. |
|
|||
|
|||
Oh, Oke! Dan weet ik dat ook weer
|
|
|||
|
|||
werkt niet... heb het juist getest.
|
|
|||
|
|||
not working! geen tijd meer verspillen!
|
|
|||
|
|||
enig idee wanneer de volgende activate tool of unlock tool er is of komt? >.< ik heb pas een iphone gekocht met simlock er op.. en ja dit is mijn eerste post met een stomme vraag.. maarja
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals je hebt kunnen lezen zit iedereen erop te wachten gewoon dit forum in de gaten blijven houden,dan komt (uiteindelijk) alles goed |
|
|||
|
|||
oke naja ik hoop dat het niet te lang duurt
ik haat wachten en ik hou van iPhone |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ohohoh en maar wachten en wachten. Zal zo blij zijn als die unlock voor FW 3.1.3 er komt! Juni misschien?
|
|
|||
|
|||
Expect so...
Houdt Twitter in de gaten..! GeoHot IH8Snow MuscleNerd |
|
|||
|
|||
Thanx zal idd deze "nerds" in de gaten houden
|
|
|||
|
|||
Deze "nerds" hebben wel duizenden "gedupeerden" aan hun kont hangen
Waneer hebben we deze kennis nu eens in de NL beschikbaar...? |
|
|||
|
|||
Ik weet zeker dat deze kennis er wel is in Nederland alleen hebben onze "nerds" (en dat bedoel ik positief!!) misschien nog niet de drive gevonden om zich in deze materie te verdiepen....of ze zijn bezig met het hacken van het Pentagon...haha. Anyway, laten we gewoon rustig afwachten.
|
|
|||
|
|||
Do we have any alternatives...? :S
Zal me er eens een middagje voor zetten Kijken of ik er aan uit kom.. Mooiste nerd-profielschets op Twitter vind ik nog van iH8sn0w: Bio: iPhone Hacker - That guy that gets beat up by his sister and eats Donuts. But is a genius. meesterlijk toch |
|
|||
|
|||
Ik zit ook nog steeds met een mooie iPod touch met gps en camera... Ik hoop dat de nieuwe 4G snel komt, denk dat ze dan ook de unlock zullen releasen.
|
|
|||
|
|||
Hier een verzameling van alle tweets omtrent jailbreak & unlock (wordt geupdate):
Twitter / @matthiastjong/iPhone Jailbreak/Unlock |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|