Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door carbolino Virus virus virus Hmmm, raar want ook_gek heeft er geen last van. Kan zijn dat je virus scanner een onnodige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ooit gehoord van een gast die een nieuw virus op deze manier probeert te verspreiden? Dan herkennen virusscanners ze nog niet.
Ik zou er met mijn handjes vanaf blijven van dat hele jailbreak ding. Tis zo fake als wat...wedden? |
|
|||
|
|||
Geprobeerd carbolino??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een nieuwe instal is zo gedaan dus vind ik het proberen wel waard. We gaan het zo zien, ik ben nu aan het downloaden op me winxp laptop. |
|
|||
|
|||
Ik heb het net geprobeerd, maar de iphone doet er niets op uit.
Geen restart oid. |
|
||||
|
||||
Ok done...tis dus fake...op naar het volgende topic
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb de volgende tekst
Thunderst0rm is unlocking - please wait.... wait until the process us finished. Wen its "done" clikck ok JA en wanneer weten we of die klaar is dan..... ben bang dus dat het een fake is |
|
|||
|
|||
En de jailbreak dan? Heb je die al geprobeerd, of is die van jouw al gejailbreakt?
|
|
||||
|
||||
geloven moeten jullie mij niet maar als het bij 1 van jullie lukt ben ik bereid het te geloven. blijf eraf!!!
|
|
|||
|
|||
beide geprobeerd maar niks.
je ziet ook niks van een status balk en de iphone geeft ook niks aan. |
|
||||
|
||||
Hij staat online!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd net, er staat dat die aan het unloken is en dat je daarna op OK moet klikken.Maar er gebeurt niks?
|
|
||||
|
||||
Je maar wie zegt dat ie je baseband unlocked? Wie weet unlocked hij wel je admin account op je pc
|
|
|||
|
|||
HEb het geprobeerd, maar werkt niet. Ook niet in recovery mode. ALs iemand het WEL werkend krijgt...... (windows7, als gebruiker en administrator gestart.)
|
|
|||
|
|||
Ach aan de reacties te zien mensen moet het al duidelijk genoeg zijn.
Dit is fake! |
|
||||
|
||||
IDD zo fake als iets
|
|
|||
|
|||
Als dit ding m'n computet hackt, veel succes!!! Staat toch geen flikker op wat interessant is LOL.
|
|
||||
|
||||
Programma is al door anderen bekeken en genereerd alleen een message box. De meegeleverde .dll bestanden zouden niet eens nodig zijn om dit stukje fake software te kunnen opstarten.
Ik wil iedereen daarom nu ook dringend vragen geen woorden meer vuil te maken aan deze fake groep die genoeg mensen voor de gek hebben gehouden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|