Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bobsquad Nog steeds Maintenance. geloof er steeds meer in dat dit fake is. Hoe kom je bij dat maintenance? Ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Pff. Het filmpje wat ze op youtube hebben staan slaat zoiezo al nergens op. De bèta versie die ze opengesteld hadden sloeg ook nergens op, en zat allemaal maar amateur zooi in, want niks met je iphone deed. Waarom dan een bèta uitbrengen vraag ik me af?
Alles wijst er gewoon op dat er geen zak van klopt, en het een paar zielige mannetjes zijn die zich verveelden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind het een fantastisch apparaat maar het T-Mobile pre-paid verhaal komt me na 6 weken toch wel echt uit mn strot. Gelukkig toestel voor redelijke prijs weten te verkopen vanavond, en dinsdag lekker naar Antwerpen . |
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp, verkopen jullie een toestel dat geheel geblokkeerd is voor de volgende gebruiker? Mits hij een T-mobile abbonement heeft?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijne is eentje van T-Mobile ( Model: MB490DN ). Maar hoe laat ik deze nu unlocke dmv. tmobile?
|
|
|||
|
|||
Er zou vandaag een unlocke komen, komt deze nog of niet?
|
|
|||
|
|||
ga er maar niet vanuit, waarschijnlijk is hij nep.
|
|
|||
|
|||
Reken er maar niet op. denk dat het fake is wacht maar tot geohot zijn hack uitbrengt
|
|
|||
|
|||
Jammer, bedankt voor je antwoord.
|
|
|||
|
|||
En weet jij misschien wanneer geohot zijn hack uitbrengt?
|
|
|||
|
|||
Zoals meer maals aangegeven reken maar half/eind juni voordat hij zijn hack uitbrengt dit ivm 4.0
|
|
||||
|
||||
MuscleNerd van het iPhone Dev Team heeft een tijdje geleden al aan mij bevestigd dat Thunderst0rm 100% zeker fake is. De volgende jailbreak komt waarschijnlijk van Geohot zodra de iPad 3G uit is en een unlock van Geohot of het Dev Team kun je verwachten wanneer de 4e iPhone beschikbaar is.
|
|
|||
|
|||
Lezen he mensen!! waarschijnlijk
Dus niet allemaal nu ineens de dagen aftellen en straks Paul de schuld geven |
|
|||
|
|||
ach ja ze roepen tegenwoordig van alles en de ipad is al uit dus laat ze maar een jb uitbrengen.
|
|
||||
|
||||
dreams fade away and all hope turns to dust, staat er en het is nog waar ook LOSERS thunderst0rm
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja, afhankelijk hoe lang je je abbonement heb zijn er kosten aan verbonden. Na een jaar is het gratis. 0 tot 3 maanden: €120 3 tot 6 maanden: €90 6 tot 9 maanden: €70 9 tot 12 maanden: €50 vanaf 12 maanden: gratis |
|
|||
|
|||
thunderstorm heeft op dit moment wel evenveel gepresteerd als geohot hoor.
allebei niks gepresteerd... dus het verbaasd mij dat thunderstorm afgezeken wordt terwijl geohot ook niks heeft behalve wat vage geruchten en beelden die fake kunnen zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|