Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Je hebt ook een jailbreak op 4.0.1 ? Nee die heb ik niet en dat weet ik ook zeker want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dev-Team Blog Voor nu heb je nog steeds de originele sim nodig om eerst activatie en dan JB en unlock te doen. De JB staat op uit komen (nog div. weken), van een nieuwe activation hack is nog zo ver ik gezien heb geen sprake.
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie ik dat goed of weten die iets wat zelfs Dev-team niet weet, of leg me uit wat ik en andere misschien helemaal fout voor ogen hebben... Ik ben zelf een beginner durf echt niet te beweren dat ik de wijsheid aangaande iphones of wat dan ook in pacht heb |
|
|||
|
|||
Beste mensen activeer je iphone met alle simcard www.redmondpie.com
Laatst gewijzigd door renardo; 18-07-10 om 23:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De 3G is momenteel heel makkelijk te hactiveren. (gestest en het werkt!)
1. Update via itunes naar firmware 4.01, hij zal eindigen in het emergency call scherm voor activeren en itunes gaat uiteraard zeuren dat er geen sim of geen geldige sim in de iphone zit om te activeren. 2. Download ondertussen de officiele 3G firmware van 4.0 (dus niet 4.01) 3. Download Redsn0w 0.9.5b5-5 en open deze. Selecteer de 4.0 firmware, zet de extra opties aan die je wil hebben en stuur deze direct naar je Iphone. (wel in DFU modus) Dit hele proces duurde bij mij 3 kwartier maar was wel in een keer succesvol. Een geactiveerde iphone op 4.01! Even aan de Wi-Fi hangen, Cydia bijwerken, ultrasn0w installeren mijn 3G was weer nieuw leven ingeblazen Hopelijk heeft iemand iets aan deze info. Succes! Groetjessssss |
|
|||
|
|||