Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Je hebt ook een jailbreak op 4.0.1 ? Nee die heb ik niet en dat weet ik ook zeker want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dev-Team Blog Voor nu heb je nog steeds de originele sim nodig om eerst activatie en dan JB en unlock te doen. De JB staat op uit komen (nog div. weken), van een nieuwe activation hack is nog zo ver ik gezien heb geen sprake.
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie ik dat goed of weten die iets wat zelfs Dev-team niet weet, of leg me uit wat ik en andere misschien helemaal fout voor ogen hebben... Ik ben zelf een beginner durf echt niet te beweren dat ik de wijsheid aangaande iphones of wat dan ook in pacht heb |
|
|||
|
|||
Beste mensen activeer je iphone met alle simcard www.redmondpie.com
Laatst gewijzigd door renardo; 18-07-10 om 23:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De 3G is momenteel heel makkelijk te hactiveren. (gestest en het werkt!)
1. Update via itunes naar firmware 4.01, hij zal eindigen in het emergency call scherm voor activeren en itunes gaat uiteraard zeuren dat er geen sim of geen geldige sim in de iphone zit om te activeren. 2. Download ondertussen de officiele 3G firmware van 4.0 (dus niet 4.01) 3. Download Redsn0w 0.9.5b5-5 en open deze. Selecteer de 4.0 firmware, zet de extra opties aan die je wil hebben en stuur deze direct naar je Iphone. (wel in DFU modus) Dit hele proces duurde bij mij 3 kwartier maar was wel in een keer succesvol. Een geactiveerde iphone op 4.01! Even aan de Wi-Fi hangen, Cydia bijwerken, ultrasn0w installeren mijn 3G was weer nieuw leven ingeblazen Hopelijk heeft iemand iets aan deze info. Succes! Groetjessssss |
|
|||
|
|||
dat is juist wat ik maar niet begrijp. Ik had mijn toestel 3GS jailbraked (3.1.2) met blackra1n. toen ik cydia installeerde vroeg hij of ik de blobs wou saven (make my life easier) kwam er te staan).vervolgens heb ik nu door lompigheid 4.01 erop staan.,mijn toestel is wel simlockvrij , maar ik begrijp niet hoe ik terug kom dan naar 3.1.2.ik heb het al eens geprobeerd,en dan geeft hij foutmelding 3194 of zoiets
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is vrij simpel er zijn personen die toegang hebben tot apple net als tmobile om een permanente unlock mogelijk te maken. Andere mogelijkheid bestaat er denk ik niet omdat het simlock systeem van apple goed in elkaar zit en er dus misbruik van de toegang word gemaakt,om een extra centje bij te verdienen.????gokje |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik weet enkel dat ze zijn opgeslagen ,maar hoe en wat kan ik nergens terug vinden.in ieder geval bedankt voor je hulp zover. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb ze echter ook op de server van saurik opgeslagen gewoon die regel toevoegen shift+herstel met een oudere originele fw als het goed is krijg je dan fout melding 1015 krijgen en blijft je iphone hangen met itunes logo nu even recboot of blackrain draaien voor meer gedetailleerd uitleg zou je even in de jailbreak afdeling doorzoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas werkt het niet , heb inderdaad de bestanden ook op me pc staan , . bij herstel pakt hij de software uit , en gaat hij iets controleren,en vervolgens komt de foutmelding 3194 weer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
weet je ook hoe dat werkt als je op 3.1.3 vast zit? ik zit daar nu namelijk nog steeds mee |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zet hem anders even in DFU modus en hang hem dan aan I-Tunes, die gaat vragen of je je Iphone wil herstellen. Gewoon doen en hij wordt bijgewerkt naar 4.01. |
|
|||
|
|||
Je kan toch ook eerst een custom firmware downloaden!? en dan via de shift en herstel in itunes deze selecteren, ander zit je zo gedwongen op 4.0.1. ik weet niet of dat nu wel de beste keuze is...!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreak iOS 4.0.1 with Redsn0w [iPhone How to Guide] | Redmond Pie Laatst gewijzigd door a.onderwater; 19-07-10 om 19:07. |
|
|||
|
|||
hey weet iemand ondertussen waar je deze "phonebook sims" kunt halen? heb al 10 winkels af gegaan en niemand weet wat het is iemand een idee plzzzzzzz
liefst regio oost vlaanderen/antwerpen Laatst gewijzigd door mattias1; 19-07-10 om 21:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone Activation Sim Card |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|