//

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Je hebt ook een jailbreak op 4.0.1 ? Nee die heb ik niet en dat weet ik ook zeker want ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2801  
Oud 18-07-10, 22:51
kbman kbman is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Bekijk bericht
Je hebt ook een jailbreak op 4.0.1 ?
Nee die heb ik niet en dat weet ik ook zeker want ik weet echt wel waar ik over praat.
Ben geen beginner namelijk.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2802  
Oud 18-07-10, 22:52
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spastic17 Bekijk bericht
alsjeblieft mensen,
heeft iemand een idee voor een iphone 3g 3.1.3 hacktivation?
of iets waardoor ik hem voorbij het emergency call scherm krijg?
Hier is de meest recent hacktivation en jb info te vinden:

Dev-Team Blog

Voor nu heb je nog steeds de originele sim nodig om eerst activatie en dan JB en unlock te doen.

De JB staat op uit komen (nog div. weken), van een nieuwe activation hack is nog zo ver ik gezien heb geen sprake.
__________________
Ik leer vandaag wat ik morgen weer doorgeef
  #2803  
Oud 18-07-10, 23:00
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kbman Bekijk bericht
Nee die heb ik niet en dat weet ik ook zeker want ik weet echt wel waar ik over praat.
Ben geen beginner namelijk.
Mooi dat is wat we nodig hebben iemand met knowhow, wat vind je dan van mijn theorie over hoe de shops die permanent unlock doe?

Zie ik dat goed of weten die iets wat zelfs Dev-team niet weet, of leg me uit wat ik en andere misschien helemaal fout voor ogen hebben... Ik ben zelf een beginner durf echt niet te beweren dat ik de wijsheid aangaande iphones of wat dan ook in pacht heb
  #2804  
Oud 18-07-10, 23:03
renardo renardo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: zwervend
Berichten: 25
Standaard

Beste mensen activeer je iphone met alle simcard www.redmondpie.com

Laatst gewijzigd door renardo; 18-07-10 om 23:07.
  #2805  
Oud 18-07-10, 23:07
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renardo Bekijk bericht
Beste mensen kijk effe hij is er de unlock voor 3gs op www.redmondpie.com
we wachten op de jailbrake voor de 3GS
  #2806  
Oud 18-07-10, 23:12
mattias1 mattias1 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: beveren
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar mattias1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray36 Bekijk bericht
we wachten op de jailbrake voor de 3GS
downgrade naar 3.1.3 als je de blobs hebt dan

weet iemand waar je deze in belgie kunt kopen?
  #2807  
Oud 18-07-10, 23:23
a.onderwater a.onderwater is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

De 3G is momenteel heel makkelijk te hactiveren. (gestest en het werkt!)
1. Update via itunes naar firmware 4.01, hij zal eindigen in het emergency call scherm voor activeren en itunes gaat uiteraard zeuren dat er geen sim of geen geldige sim in de iphone zit om te activeren.
2. Download ondertussen de officiele 3G firmware van 4.0 (dus niet 4.01)
3. Download Redsn0w 0.9.5b5-5 en open deze. Selecteer de 4.0 firmware, zet de extra opties aan die je wil hebben en stuur deze direct naar je Iphone. (wel in DFU modus)

Dit hele proces duurde bij mij 3 kwartier maar was wel in een keer succesvol. Een geactiveerde iphone op 4.01! Even aan de Wi-Fi hangen, Cydia bijwerken, ultrasn0w installeren mijn 3G was weer nieuw leven ingeblazen

Hopelijk heeft iemand iets aan deze info. Succes!

Groetjessssss
  #2808  
Oud 18-07-10, 23:24
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattias1 Bekijk bericht
downgrade naar 3.1.3 als je de blobs hebt dan

weet iemand waar je deze in belgie kunt kopen?
dat is juist wat ik maar niet begrijp. Ik had mijn toestel 3GS jailbraked (3.1.2) met blackra1n. toen ik cydia installeerde vroeg hij of ik de blobs wou saven (make my life easier) kwam er te staan).vervolgens heb ik nu door lompigheid 4.01 erop staan.,mijn toestel is wel simlockvrij , maar ik begrijp niet hoe ik terug kom dan naar 3.1.2.ik heb het al eens geprobeerd,en dan geeft hij foutmelding 3194 of zoiets
  #2809  
Oud 18-07-10, 23:35
kbman kbman is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Bekijk bericht
Mooi dat is wat we nodig hebben iemand met knowhow, wat vind je dan van mijn theorie over hoe de shops die permanent unlock doe?

Zie ik dat goed of weten die iets wat zelfs Dev-team niet weet, of leg me uit wat ik en andere misschien helemaal fout voor ogen hebben... Ik ben zelf een beginner durf echt niet te beweren dat ik de wijsheid aangaande iphones of wat dan ook in pacht heb

Het is vrij simpel er zijn personen die toegang hebben tot apple net als tmobile om een permanente unlock mogelijk te maken.
Andere mogelijkheid bestaat er denk ik niet omdat het simlock systeem van apple goed in elkaar zit en er dus misbruik van de toegang word gemaakt,om een extra centje bij te verdienen.????gokje
  #2810  
Oud 19-07-10, 01:01
mattias1 mattias1 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: beveren
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar mattias1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray36 Bekijk bericht
dat is juist wat ik maar niet begrijp. Ik had mijn toestel 3GS jailbraked (3.1.2) met blackra1n. toen ik cydia installeerde vroeg hij of ik de blobs wou saven (make my life easier) kwam er te staan).vervolgens heb ik nu door lompigheid 4.01 erop staan.,mijn toestel is wel simlockvrij , maar ik begrijp niet hoe ik terug kom dan naar 3.1.2.ik heb het al eens geprobeerd,en dan geeft hij foutmelding 3194 of zoiets
dat is dat je een bepaalde regel niet hebt toegevoegd( om de apple server om de tuin te leiden) moet je eens voor kijken in jailbreak afdeling bij downgrade daar vind je die regel wel ook moet je de blobs hebben anders lukt het nog niet
  #2811  
Oud 19-07-10, 01:20
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattias1 Bekijk bericht
dat is dat je een bepaalde regel niet hebt toegevoegd( om de apple server om de tuin te leiden) moet je eens voor kijken in jailbreak afdeling bij downgrade daar vind je die regel wel ook moet je de blobs hebben anders lukt het nog niet
hoe kom ik an die blogs dan ?
ik weet enkel dat ze zijn opgeslagen ,maar hoe en wat kan ik nergens terug vinden.in ieder geval bedankt voor je hulp zover.
  #2812  
Oud 19-07-10, 10:56
mattias1 mattias1 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: beveren
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar mattias1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray36 Bekijk bericht
hoe kom ik an die blogs dan ?
ik weet enkel dat ze zijn opgeslagen ,maar hoe en wat kan ik nergens terug vinden.in ieder geval bedankt voor je hulp zover.
dat hangt er vanaf als je ze lokaal hebt op geslagen moet je je computer maar eens afzoeken normaal een map met de naam .shsh alle zo is het toch bij mij echter heb ik zo nog niet geprobeerd dus weet niet hoe je dit juist doet via deze manier

ik heb ze echter ook op de server van saurik opgeslagen gewoon die regel toevoegen shift+herstel met een oudere originele fw als het goed is krijg je dan fout melding 1015 krijgen en blijft je iphone hangen met itunes logo nu even recboot of blackrain draaien voor meer gedetailleerd uitleg zou je even in de jailbreak afdeling doorzoeken
  #2813  
Oud 19-07-10, 11:49
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattias1 Bekijk bericht
dat hangt er vanaf als je ze lokaal hebt op geslagen moet je je computer maar eens afzoeken normaal een map met de naam .shsh alle zo is het toch bij mij echter heb ik zo nog niet geprobeerd dus weet niet hoe je dit juist doet via deze manier

ik heb ze echter ook op de server van saurik opgeslagen gewoon die regel toevoegen shift+herstel met een oudere originele fw als het goed is krijg je dan fout melding 1015 krijgen en blijft je iphone hangen met itunes logo nu even recboot of blackrain draaien voor meer gedetailleerd uitleg zou je even in de jailbreak afdeling doorzoeken
bedankt voor je hulp.
Helaas werkt het niet , heb inderdaad de bestanden ook op me pc staan , . bij herstel pakt hij de software uit , en gaat hij iets controleren,en vervolgens komt de foutmelding 3194 weer.
  #2814  
Oud 19-07-10, 12:42
spastic17 spastic17 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door a.onderwater Bekijk bericht
De 3G is momenteel heel makkelijk te hactiveren. (gestest en het werkt!)
1. Update via itunes naar firmware 4.01, hij zal eindigen in het emergency call scherm voor activeren en itunes gaat uiteraard zeuren dat er geen sim of geen geldige sim in de iphone zit om te activeren.
2. Download ondertussen de officiele 3G firmware van 4.0 (dus niet 4.01)
3. Download Redsn0w 0.9.5b5-5 en open deze. Selecteer de 4.0 firmware, zet de extra opties aan die je wil hebben en stuur deze direct naar je Iphone. (wel in DFU modus)

Dit hele proces duurde bij mij 3 kwartier maar was wel in een keer succesvol. Een geactiveerde iphone op 4.01! Even aan de Wi-Fi hangen, Cydia bijwerken, ultrasn0w installeren mijn 3G was weer nieuw leven ingeblazen

Hopelijk heeft iemand iets aan deze info. Succes!

Groetjessssss
Hallo,

weet je ook hoe dat werkt als je op 3.1.3 vast zit?
ik zit daar nu namelijk nog steeds mee
  #2815  
Oud 19-07-10, 13:11
a.onderwater a.onderwater is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spastic17 Bekijk bericht
Hallo,

weet je ook hoe dat werkt als je op 3.1.3 vast zit?
ik zit daar nu namelijk nog steeds mee
Hoe bedoel je "vast" ...????
Zet hem anders even in DFU modus en hang hem dan aan I-Tunes, die gaat vragen of je je Iphone wil herstellen. Gewoon doen en hij wordt bijgewerkt naar 4.01.
  #2816  
Oud 19-07-10, 14:24
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door a.onderwater Bekijk bericht
Hoe bedoel je "vast" ...????
Zet hem anders even in DFU modus en hang hem dan aan I-Tunes, die gaat vragen of je je Iphone wil herstellen. Gewoon doen en hij wordt bijgewerkt naar 4.01.
Je kan toch ook eerst een custom firmware downloaden!? en dan via de shift en herstel in itunes deze selecteren, ander zit je zo gedwongen op 4.0.1. ik weet niet of dat nu wel de beste keuze is...!
  #2817  
Oud 19-07-10, 16:54
a.onderwater a.onderwater is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Bekijk bericht
Je kan toch ook eerst een custom firmware downloaden!? en dan via de shift en herstel in itunes deze selecteren, ander zit je zo gedwongen op 4.0.1. ik weet niet of dat nu wel de beste keuze is...!
Die kreeg ik er met geen mogelijkheid op. Had mijn 3G geupdate naar 4.0, activatie, baseband update en Cydia via een custom firmware, ook van deze site, werkte goed! Maar toen ik de iphone terugzette naar de fabrieksinstellingen bleef hij hangen op het Apple logo. Dezelfde custom firmware kreeg ik er niet meer op. Durfde niet de officiele 4.01 erop te zetten. Een downgrade naar de officiele 3.1.3 was het enige wat wel lukte. nadat ik deze geactiveert had met een officieel simkaartje ging ik weer een custom proberen maar zonder resultaat. Heb de procedure gevolgd van Redmondpie en werkt super!

Jailbreak iOS 4.0.1 with Redsn0w [iPhone How to Guide] | Redmond Pie

Laatst gewijzigd door a.onderwater; 19-07-10 om 19:07.
  #2818  
Oud 19-07-10, 19:28
mattias1 mattias1 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: beveren
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar mattias1
Standaard

hey weet iemand ondertussen waar je deze "phonebook sims" kunt halen? heb al 10 winkels af gegaan en niemand weet wat het is iemand een idee plzzzzzzz

liefst regio oost vlaanderen/antwerpen

Laatst gewijzigd door mattias1; 19-07-10 om 21:07.
  #2819  
Oud 19-07-10, 21:14
kartoflak kartoflak is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattias1 Bekijk bericht
hey weet iemand ondertussen waar je deze "phonebook sims" kunt halen? heb al 10 winkels af gegaan en niemand weet wat het is iemand een idee plzzzzzzz

liefst regio oost vlaanderen/antwerpen
Check deze site, heb het net hier besteld,,,,,, success

iPhone Activation Sim Card
  #2820  
Oud 19-07-10, 21:52
mattias1 mattias1 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: beveren
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar mattias1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kartoflak Bekijk bericht
Check deze site, heb het net hier besteld,,,,,, success

iPhone Activation Sim Card
heb het dan ook besteld op hoop van zegen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic XIII Unlock 911 16-10-13 02:55
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:18.