Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Gilmarr Hihihihihihi..ja dat bedoelde ik. Ga toch ergens anders spelen. Als ik ergens anders was gaan spelen , zocht je nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
How to Hard Reset an iPhone - wikiHow Probeer dit anders eens?
En Ray je laatste 10 postings voegen voor werkelijk niemand iets toe.. moet je het niet gek vinden als mensen geërgerd gaan reageeren, ik heb die zelfde neiging.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een restore i.p.v. een update voor de 3G!? iOS 4: Updating woes with iPhone 3G |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat iedereen die hier vaker komt wel wist dat het Firmware en niet firewire moest zijn... Geniet nou gewoon van je gefixte iphone, en probeer als dank voor alle hulp nou zelf ook iemand mee te helpen.. Is goed voor je karma |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1 : mijn iphone is NIET GEFIXT, heb 4.01 nieuwe bootrom en kan geen kant op nog.ja hij is simlockvrij en ik kan bellen maar kan schijnbaar nog niet jailbraken. 2: Ik wil zeker meehelpen , dus mijn excuses dan aan degene die niet tegen een geintje kunnen . 3: ik ben geen karma mens. Ben wel gelovig ja Maar ik snap je punt wel hoor. |
|
|||
|
|||
Zo luitjes! Na maanden hier te hebben rond gehangen ga ik jullie eindelijk verlaten!
Ik heb een 3.1.3 3GS nieuwe bootrom! Kon hem niet meer activeren! Heb een prepaid simkaartje gekocht nadat ik achterhaald had bij apple wie mijn carrier was! Frans toestel orange kaartje! Vandaag binnen gekomen en kon mijn Iphone gelijk activeren ermee! Mocht ik ooit weer eens per ongeluk updaten dan kan ik altijd activeren met mijn kaartje! Heb hem inmiddels gejailbreakt met spirit en met ultrasn0w geunlockt! Alles draait weer als een zonnetje! Sprong vanmiddag bijna een gat in de lucht nadat het me gelukt was! Ben helemaal happy! Naja iig de mazzel en veel succes met jullie ajfoons! Zal aan jullie denken als ik straks vanaf een terrasje ergens lig te iphonen! Dikke kus!!! |
|
|||
|
|||
Dave3793 laat die dikke kus maar zitten of je moet een mooie blonde griet zijn van in de 20 jaar. LOL.
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik zit nog steeds met een iPhone 3G met 3.1.3 in het emergency Call scherm. Volgens mij is hij gelockt met AT&T, tenminste, dat geeft iTunes aan. Heb wel een (verlopen) AT&T kaart geprobeerd, deze werkte niet. Iemand idee voor hacktivation? Kan verder helemaal niet in de iPhone komen. Bedankt alvast! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor jouw probleem wordt de oplossing al vaker gegeven op het forum... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zit er niet zo vaak op en ik doe er echt alles aan om mijn iphone weer werkend te krijgen. zou je mij toch een antwoord kunnen geven? |
|
|||
|
|||
die loempia is een beetje flauw
|
|
|||
|
|||
ha spastic kijk hier maar eens www.redmondpie.com ciao
|
|
|||
|
|||
Citaat:
het op een andere pc te installeren. Kom ook niet verder dan 90% sterker nog ik heb hem afgelopen nacht laten draaien in de hoop dat het misschien meer tijd nodig had om te installeren...Nee dus! Firmware gedownlowd van deze site ixbruns.de/iPod/firmware/ mocht ook niet baten.. Wie o wie kan mij verder helpen. Of is het R.I.P Iphone3G |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mogelijk hier meer info; How to Reset a Frozen iPhone - Resetting a Stuck iPhone - Fixing a Frozen iPhone en anders rest je een herstel met itunes, waarbij de dan een customfirmware zou kunnen installeren i.p..v. 4.0.1 (met shift toets ingedrukt en dan firmware selecteren) ook hiervoor vind je veel how too info op deze en andere sites. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 37 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 37 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|