//

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door koekie Ik had begrepen dat IOS4 er wel op zou draaien maar uiteraard niet alle functies ervan zou kunnen gebruiken, enkel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1761  
Oud 21-06-10, 15:45
Carpepuncto's schermafbeelding
Carpepuncto Carpepuncto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 41
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Carpepuncto Stuur een bericht via MSN naar Carpepuncto
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekie Bekijk bericht
Ik had begrepen dat IOS4 er wel op zou draaien maar uiteraard niet alle functies ervan zou kunnen gebruiken, enkel een beperkt gedeelte. De vraag is alleen of ik hem met mijn 3.1.2 en firmware 04.05.04 ineens kan upgraden unlocken. Ik hoef geen jailbreak...
IOS4 is niet geschikt voor iPhone 2G/Classic Voor de 3G en 3GS zijn een aantal opties niet beschikbaar..

Als je wel meer functies wil op je 2G/Classic kun je de volgende link even checken:

Gemodificeerde firmware levert iOS 4-functies op eerste generatie iPhone (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl

Suc6
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1762  
Oud 21-06-10, 15:53
vincentmarley vincentmarley is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

ma is het een 3g of een eerste generatie? eerste generatie ondersteunt ios 4 totaal niet...
  #1763  
Oud 21-06-10, 15:54
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

@ Wieertermenke.
Wie geeft zijn vriendin nu zijn iPhone...??
Hahaha.. Totaal geen beeld van de realiteit haha...
Hahaa geintje..

Maar ok.. Dan kan het wel ja

ZE Wilde een baby. Dacht dat dit wel een mooie deal was dan.....
Hahahaha ach nee grapje dacht dat het met die andere iphone wel goed zat, achteraf niet dus. Zit nu lange tijd te wachten op de unlock, en wordt een klein beetje moe van al die mensen die vragen of het nu vanavond komt of morgen of volgende week. Sorry..... Maaaaar LEZEN. Niemand weet, niemand weet wanneer die unlock precies de lucht in geet. Er zijn vermoedens maar alleen de makers hebben de zekerheid.

@ Mokka, je zegt dat je al heel lang op je antwoord wacht, maar wat is je vraag??
  #1764  
Oud 21-06-10, 15:59
TOV TOV is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

wat ik me afvraag, is of ik mijn AT&T gelockte iphone (3.1.3/5.12.01) nu eerst moet unlocken straks en dan updaten naar OS4, of eerst updaten naar OS4 en dan unlocken. Of maakt dat geen bal uit?
Ik kan hem nu wel gebruiken, behalve voor bellen...Thnx
  #1765  
Oud 21-06-10, 16:00
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Wacht op handleiding van de makers........
  #1766  
Oud 21-06-10, 16:02
koekie koekie is offline
• iOS 8.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vincentmarley Bekijk bericht
ma is het een 3g of een eerste generatie? eerste generatie ondersteunt ios 4 totaal niet...
Ok, het is een eerste generatie 2G US iPhone, bedankt voor jullie spoedige reacties! Dan zal hij (mijn zoontje) moeten sparen voor een nieuwere versie als hij wil of zijn mama proberen te overtuigen snel een nieuwe iPhone 4 te kopen zodat hij weer de "oude" 3GS kan overnemen... en dat zal hem nog lukken ook denk ik...
  #1767  
Oud 21-06-10, 16:10
Carpepuncto's schermafbeelding
Carpepuncto Carpepuncto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 41
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Carpepuncto Stuur een bericht via MSN naar Carpepuncto
Standaard

Nou volgens de laatste geruchten komt de unlock volgende week.. :

Citaat:
Yep, we told you before the iPhone 4 launch that it will be unlocked and jailbrokenas soon as it is released. Apple has been taking the pre-orders since June 15th and the iPhone 4 is shipping to select customers already.
Sure Apple is releasing unlocked iPhone 4 to many countries this time but many people having a subsidized iPhone 4 can’t enjoy that freedom. That’s where iPhone Dev Team comes to rescue. Many people have been asking us about the unlocks of baseband 05.12.01 on iPhone OS 3.1.3. They just need to cheer up and stop caring about iPhone OS 3.1.3. They are going to be treated with iPhone OS 4 all unlocked and jailbroken! The unlock will be out next week. You should already know that all the iOS 4 beta versions have already been jailbroken by the hackers. So ya need to trust’em!
As soon as the carrier unlock for iOS 4 for iPhone 4 and/or iPhone 3GS/3G comes out, we’ll be posting a detailed how to guide. Check back in a few days.
bron: Breaking: Carrier Unlock for iOS 4 on iPhone 4/3G/3GS Will be Out Next Week
  #1768  
Oud 21-06-10, 16:24
Mr.Boss Mr.Boss is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 33
Standaard

het is maar net hoe je het leest natuurlijk.
want hij zegt dat we niet meer moeten zeuren voor een unlock op 3.1.3
en als je het mij vraagt hij dus gewoon aangeeft de unlock niet te publiseren voor os 4.0
We moeten gewoon afwachten, doen we al maanden dus die laatste paar uren kunnen er ook nog wel bij.
  #1769  
Oud 21-06-10, 16:33
Carpepuncto's schermafbeelding
Carpepuncto Carpepuncto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 41
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Carpepuncto Stuur een bericht via MSN naar Carpepuncto
Standaard

En hier een gelijkwaardige conclusie:

Citaat:
The iOS 4 firmware is expected to be released this Monday and iPhone 4 is hitting the shelves on Junes 24th. So, expect the jailbreak and unlock tools for iPhone 4, iOS 4.0 baseband 05.12.01, baseband 05.13.0x soon after the availability of iPhone 4.
Dus het lijkt erop dat ze toch wachten tot de iPhone 4 uitgeleverd wordt en dan pas de unlock vrijgeven... (en zoals ik het nu lees is er één unlock voor zowel 3.1.3 als 4.0).

bron:iPhone Dev-Team Confirms Unlock For iPhone 4; iOS4 |
  #1770  
Oud 21-06-10, 16:47
carbolino's schermafbeelding
carbolino carbolino is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 64
Standaard 05.12.01

Ik word het stillaan moe guys, als ik deze week geen unlock heb dan verkoop ik de mijne. een 3G 8GB in perfecte staat, geen krassen altijd screenprotector en siliconenhoesje. Apple is great maar hun locken dat gaat iets te ver, vind ik. Geen enkel ander merk van phones of pda's ondergaat wat duizenden mensen nu ondergaan met heel deze heisa, triestig gewoon. Hopelijk hebben we deze week onze unlock nog want het is en blijft een geweldig toestel. grtz
  #1771  
Oud 21-06-10, 16:48
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Bijna iedere telefoon die je met abbo afsluit heeft toch een simlock??
  #1772  
Oud 21-06-10, 16:48
pd3ed pd3ed is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Begrijp alleen niet waarom ze persé daarop wachten.
Dus de unlock bestaat al, maar wordt nog niet vrij gegeven.
Zucht....
Doe niet zo moeilijk en neem een voorbeeld aan onze vriend Geohot !
  #1773  
Oud 21-06-10, 16:49
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

En verkoop van je toestel kun je beter via marktplaats of ebay ofzo doen, niet via een forum......
  #1774  
Oud 21-06-10, 16:51
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Ook geohot zou toch een unlock inmiddels gemaakt hebben? Maar helaas die heb ik ook nog niet heur!!! De rede waarom de unlock niet vrijgegeven wordt is ook heel duidelijk en volgens mij ook terecht..... Anders gaan wij slimme jongens zo direct weer upgraden naar 4.0 en dan gaan we WEER piepen dat er geen unlock is....... Geduld geduld geduld.
  #1775  
Oud 21-06-10, 16:54
carbolino's schermafbeelding
carbolino carbolino is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horstje Bekijk bericht
En verkoop van je toestel kun je beter via marktplaats of ebay ofzo doen, niet via een forum......
Het is ook mijn bedoeling niet om hem hier te verpatsen want ik heb al 3 kopers het gaat hem gewoon over het principe
  #1776  
Oud 21-06-10, 16:57
Momentum Momentum is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carbolino Bekijk bericht
Ik word het stillaan moe guys, als ik deze week geen unlock heb dan verkoop ik de mijne. een 3G 8GB in perfecte staat, geen krassen altijd screenprotector en siliconenhoesje. Apple is great maar hun locken dat gaat iets te ver, vind ik. Geen enkel ander merk van phones of pda's ondergaat wat duizenden mensen nu ondergaan met heel deze heisa, triestig gewoon. Hopelijk hebben we deze week onze unlock nog want het is en blijft een geweldig toestel. grtz

een 3g is te downgraden. ff googlen.

gevonden: http://www.redmondpie.com/downgrade-...ith-fuzzyband/
  #1777  
Oud 21-06-10, 17:01
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Nja ik maakte eruit op met je volledige beschrijving dat je een koper aant zoeken was, is ook geen probleem, alleen de mensen op dit forum zitten allemaal met dezelfde ellende en ga er niet van uit dat ze nog een foon erbij gaan kopen met hetzelfde euvel. Principe? Snap niet over welk principe je het hebt.....Apple biedt een product aan, met daarop een simlock. Wil je het verwijderen, is heel makkelijk mogelijk hoor, wanneer je een toestel uit NL heb. Heb dit namelijk al een keer met mijn andere iphone gedaan. Betaalde 90€ en nooit meer gezeur gehad met dit toestel tav simlock... Gewoon contacten met t-mobile. IMEI doorgeven en betalen maarrr. Heb je zelf geen t-mobile, zoek ff iemand uit je kenissenkring die dit wel heeft, en laat het toestel even door hem unlocken.. Krijgt hij het bij zijn rekening erbij en betaal je het hem terug. Probleem opgelost....
  #1778  
Oud 21-06-10, 17:02
carbolino's schermafbeelding
carbolino carbolino is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Momentum Bekijk bericht
een 3g is te downgraden. ff googlen.

gevonden: Downgrade iPhone 3.1.3 Baseband 05.12.01 | Redmond Pie
Dat ik dat nog niet gezien had, dat is wel voor i-phones met oude bootloader en die van mij is met de nieuwe, sorry m8
  #1779  
Oud 21-06-10, 17:04
Momentum Momentum is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carbolino Bekijk bericht
Dat ik dat nog niet gezien had, dat is wel voor i-phones met oude bootloader en die van mij is met de nieuwe, sorry m8

dan heb ik je in ieder geval een blij gevoel gegeven voor 3 seconden tot je er achter kwam dat je bootloader te nieuw was
  #1780  
Oud 21-06-10, 17:07
carbolino's schermafbeelding
carbolino carbolino is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horstje Bekijk bericht
Nja ik maakte eruit op met je volledige beschrijving dat je een koper aant zoeken was, is ook geen probleem, alleen de mensen op dit forum zitten allemaal met dezelfde ellende en ga er niet van uit dat ze nog een foon erbij gaan kopen met hetzelfde euvel. Principe? Snap niet over welk principe je het hebt.....Apple biedt een product aan, met daarop een simlock. Wil je het verwijderen, is heel makkelijk mogelijk hoor, wanneer je een toestel uit NL heb. Heb dit namelijk al een keer met mijn andere iphone gedaan. Betaalde 90€ en nooit meer gezeur gehad met dit toestel tav simlock... Gewoon contacten met t-mobile. IMEI doorgeven en betalen maarrr. Heb je zelf geen t-mobile, zoek ff iemand uit je kenissenkring die dit wel heeft, en laat het toestel even door hem unlocken.. Krijgt hij het bij zijn rekening erbij en betaal je het hem terug. Probleem opgelost....
Helemaal waar wat je zegt maar ik ben van belgie en ik had hem beter hier gekocht, betaal je meer maar ben je van alle ellende vanaf. Ik wil hier juist 1 ding duidelijk maken en dat is dat apple geld slaat uit een toestel dat al niet goedkoop is (wel super) dat eigelijk niets met apple te maken heeft maar juist zakkerollen
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic XIII Unlock 911 16-10-13 01:55
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 17:28
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:54.