//

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) @elyas weet je wat je misschien eens kan doen lees deze links eens door en misschien versta je het dan al iets beter volg die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1681  
Oud 20-06-10, 21:32
vincentmarley vincentmarley is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

@elyas
weet je wat je misschien eens kan doen
lees deze links eens door en misschien versta je het dan al iets beter
volg die stappen niet he! je hebt firmware 3.1.3 en dit is een unlock stappen plan voor 3.1.2! dus niet de stappen volgen! gewoon eens lezen

deze is voor te jailbraiken: Jailbreak - iPhone 1e generatie/3G/3GS - FW 3.1.2 - Blackra1n [Windows/Mac OS X] - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS

deze is dan vervolgens om te unlocken: Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS

dit is voor firmware 3.1.2 dus volg de stappen NIET maar LEES het enkel een keertje door, ok?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1682  
Oud 20-06-10, 21:36
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

ik begrijp precies wat je zegt!
Maar ik wilde alvast jailbreaken dat schijnt wel al te kunnen met de 3.1.3! Maar dat lukt niet krijg dan allemaal foutmeldingen! Vandaar dat ik dacht dat er iets mis was met mijn toestel!
Als ik nu de 3.1.3 niet kan jailbreaken dan kan ik het waarschijnlijk ook niet met de nieuwe software! :-(
  #1683  
Oud 20-06-10, 21:37
elyas elyas is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 24
Standaard

Oke zou je me deze stappen kunnen sturen voor de software 3.1.3 als die uit is.
  #1684  
Oud 20-06-10, 21:40
vincentmarley vincentmarley is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

@ elyas
ja kzal da probere morge te doen(als de unlock dan uit is he)
kweet ni of da ga lukke, kzit nog int exaam)
en anders moet je gwn eens kijken in de WIKI HANDLEIDINGEN kijken
en hier op het forum zal wrs ook meer uitleg komen hoor
  #1685  
Oud 20-06-10, 21:42
vincentmarley vincentmarley is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

@dave
voor u weet ik ni juist hoe da zit, jij hebt namelijk ene 3gs, dan is da iets anders denk
ma as ge update via itunes, zyt ge u jailbrake dagt ik ook kwijt hoor...
  #1686  
Oud 20-06-10, 21:52
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Als jullie wat meer pagina's terug gaan wordt het vast allemaal een stuk duidelijker! Maar korte samenvatting voor jullie luiaards
Wanneer je itunes hebt gebruikt om je oude firmware (3.1.2) naar nieuwe firmware (3.1.3) te upgraden, heb je hiermee automatisch je bootloader aangepast. Deze bootloader is vooralsnog niet te unlocken. (Dit wil zeggen, nog niet simlockvrij te maken). Heb je dus niet het officiele providerkaartje van de telefoon(in NL t-mobile) kun je vooralsnog niets met je telefoon. Heb je wel een kaartje, kun je hiermee je telefoon activeren en eventueel jailbreaken met Spirit. Bij Spirit moet je zoals hierboven beschreven namelijk een geactiveerde telefoon hebben. Maar wil je dus een andere provider in je iphone gebruiken, helaas pindakaas dat is nog niet mogelijk. ÉÉn dezer dagen gaat er inderdaad(volgens bronnen) een unlock uitkomen. Dit zal dan ws door DEV-team, of Geohot gedaan worden. Deze gebruiken verschillende tools, dus het is nog niet bekend hoe of wat. Beide doen er overigens een zeer uigebreide beschrijving bij.
Wellicht dat dit samengaat met een nieuwe jailbreak, maarja vooralsnog dus geen garantie. Het is spannend, ik zelf zit er al maanden op te wachten, aangezien ik een buitenlandse foon heb, en graag mijn eigen kaart wil gebruiken.
Hou het forum dus goed in de gaten zou ik zeggen.
Hopelijk is het beetje duidelijker geworden??
  #1687  
Oud 20-06-10, 21:57
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

Dus als ik het goed begrijp kan ik mijn per ongeluk geupdate 3gs 3.1.3 zelfs ook niet jailbreaken met spirit of blackrain?
  #1688  
Oud 20-06-10, 22:36
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Nee Dave. Je kunt de 3.1.3 firmware alleen jailbreaken wanneer je telefoon geactiveerd is. Wanneer je dus een itunes logo en een usb stekkertje in beeld hebt, kun je niet jailbreaken. Wanneer je dit scherm voorbij bent. (Dus als je een kaartje van de originele provider, in NL is dit T-mobile in je telefoon hebt en itunes aan hebt gehad). Je telefoon is dan geactiveerd en je bent in het begin scherm. Is dit het geval dan kun je jailbreaken met SPIRIT! Ff googlen en je komt er vast en zeker uit!
  #1689  
Oud 20-06-10, 22:45
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

je hebt er wel veel verstand van zo te horen!

Kan ik met de nieuwe software die uit gaat komen! De 3.1.3 en de 4.0 beide unlocken en jailbreaken?

Als dat zo is kan ik dus nadat ik mijn 3.1.3 geunlockt en gejailbreakt heb...via itunes updaten naar 4.0 en dan weer unlocken en jailbreaken toch?
  #1690  
Oud 20-06-10, 22:47
stigbosmans stigbosmans is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horstje Bekijk bericht
Nee Dave. Je kunt de 3.1.3 firmware alleen jailbreaken wanneer je telefoon geactiveerd is. Wanneer je dus een itunes logo en een usb stekkertje in beeld hebt, kun je niet jailbreaken. Wanneer je dit scherm voorbij bent. (Dus als je een kaartje van de originele provider, in NL is dit T-mobile in je telefoon hebt en itunes aan hebt gehad). Je telefoon is dan geactiveerd en je bent in het begin scherm. Is dit het geval dan kun je jailbreaken met SPIRIT! Ff googlen en je komt er vast en zeker uit!
Die van mij is ook niet geactiveerd. Zullen de volgende jailbreaks hem kunnen activeren of ben ik verplicht een simkaart te kopen van de (buitenlandse) carrier?
  #1691  
Oud 20-06-10, 22:53
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Dave, ik heb het een klein beetje gevolgd, omdat ik er al zoolang op aant wachten ben. Ik heb een buitenlandse iphone en daarom is het voor mij superbelangrijk om te unlocken. Ik heb echter niet de kennis van zaken om je te vertellen wat een ander morgen gaat uitbrengen. Echter uit ervaring kan ik je mededelen, ga NOOOOIT updaten via itunes zonder dat die jongens het zeggen. Er staat nadrukkelijk bij de beschrijving wat wel en wat niet kan. Ik was dus eigenwijs en kan mijn iphone al maanden niet gebruiken om te bellen en smsen. Van verschillende forums heb ik vernomen dat er een opening in de nieuwe software 3.1.3 is gevonden (zie het als een foutje van apple)waar men beweert dat daardoor de unlock mogelijk is. Deze opening schijnt ook in firmware 4.0 te zitten. De makers van deze unlock tools zijn bang dat wanneer ze deze tools nu al vrij gaan geven, dat Apple snel nog even deze opening dichtgooit. Zodat 4.0 voorlopig zeker niet te unlocken is. Dit is ook de rede waarom men wacht met het vrijgeven van deze tool, totdat firmware 4.0 uitgegeven wordt. Dit is dus morgen als ik het goed heb. Jailbreaken is weer een ander verhaal. 3.1.3 is dus al te jailbreaken met spirit, mits de telefoon dus geactiveerd is. 4.0 kan ik je niet vertellen, maar wellicht dat hier snel duidelijkheid over komt als 4.0 is verschenen. Duidelijker????
  #1692  
Oud 20-06-10, 22:56
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

@stigbosmans. Bij de vorige firmware unlocktools was het mogelijk om hem rechtstreeks te activeren, met de tool. Dus hoefde hij niet geactiveerd te zijn om te jailbreaken...Ik heb inderdaad zelf een simkaart van de officiele carrier gekocht om hem in ieder geval als ipod te kunnen gebruiken. Hoe of wat er van de week uitgebracht wordt, dat weten alleen de knappe koppen die het gaan doen! Even geduld nog dus
  #1693  
Oud 20-06-10, 23:02
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Aangezien ze een unlock hebben voor 4.0 (zeggen ze toch), kan hij ook gejailbreaked worden.. En ook nu zal het vast wel mogelijk zijn om een custom firmware met activatie te maken en zo te restoren, maar we zullen idd maar even afwachten tot de tools er zijn voor we daarover gaan beginnen
  #1694  
Oud 21-06-10, 01:41
crosserken3000's schermafbeelding
crosserken3000 crosserken3000 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dendermonde/Oost-Vlaanderen/België
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar crosserken3000
Standaard

We zijn officieel de 21e, nu wachten op de unlock en jb waarmee we onze nutteloze stenen kunnen omvormen tot een hemels ding!

En oja, ik ben er al lang op aan het wachten!
  #1695  
Oud 21-06-10, 01:55
scantraxrootz scantraxrootz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 91
Stuur een bericht via Instant Messenger naar scantraxrootz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crosserken3000 Bekijk bericht
We zijn officieel de 21e, nu wachten op de unlock en jb waarmee we onze nutteloze stenen kunnen omvormen tot een hemels ding!

En oja, ik ben er al lang op aan het wachten!

we zijn er allemaal al lang op aan het wachten.. maarja de grote vraag van de dag is... komt de unlock vandaag uit of zullen we nog een week moeten wachten tot de iphone 4 in handen is.. ik hoop dat de unlock ook vandaag zal komen maarja dat zal moeten blijken
  #1696  
Oud 21-06-10, 02:27
crosserken3000's schermafbeelding
crosserken3000 crosserken3000 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dendermonde/Oost-Vlaanderen/België
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar crosserken3000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scantraxrootz Bekijk bericht
we zijn er allemaal al lang op aan het wachten.. maarja de grote vraag van de dag is... komt de unlock vandaag uit of zullen we nog een week moeten wachten tot de iphone 4 in handen is.. ik hoop dat de unlock ook vandaag zal komen maarja dat zal moeten blijken
Dat noem ik nu is klare taal.
Da hebt ge goed gezegd! wij, samen met nog velen, heel velen anderen, zitten te wachten op dat moment. wachten, wachten, en wachten. Anders zal komende week lang, héél lang duren!
  #1697  
Oud 21-06-10, 02:42
yvesken yvesken is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: haaltert
Berichten: 28
Standaard

Vandaag unlock???????? .Laten we hopen!!!!!
  #1698  
Oud 21-06-10, 02:51
scantraxrootz scantraxrootz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 91
Stuur een bericht via Instant Messenger naar scantraxrootz
Standaard

dat zal moeten blijken nadat de 4.0 uit is... dit kan goed pas vanavond rond 19.00 uur zijn. en dan is het de vraag hoe lang het duurt voor de unlock er is.. zal het vandaag zijn.. is het na de release van de iphone de 24e.. wie zal het zeggen
  #1699  
Oud 21-06-10, 07:34
glenn_lauw glenn_lauw is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

Ik hoop echt zo motherfriggin erg dattie vandaag uitkomt. Maar is de unlock release datum niet gewoon geschoven met de iphone relesease datum, naae 24 juni?
  #1700  
Oud 21-06-10, 08:30
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

Extra vroeg opgestaan nog geen unlock!

Ik zink steeds verder weg in een zwart gat!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic XIII Unlock 911 16-10-13 01:55
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 17:28
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:05.