Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door robkamstra @ Momentum & Aventura Dit is niet mogelijk wieertermenke & ik hebben een iphone 3gs, ireb werkt momenteel nog niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er hangt mij iets bij dat het met een 3G wel zou moeten lukken...
Maar dan moet je ff zoeken op dit forum... Weet ff niet meer hoe en wat... |
|
|||
|
|||
beste dure ipod gebruikers :
Hier een quote-je over de aanstaande break en unlock voor 3Gs en baseband 5.12.01 Citaat:
Nog even geduld..... unlockje komt zo..... P.S.: Mijn iPhone werkt dus als Ipod maar dan zonder geluid. Via mijn Wi-Fi kan ik thuis wel internetten en online poker spelen (Je moet wat in je vrije tijd ) Mijn locked iPhone is het resultaat van een update via iTunes om van de vreselijk irritante 'vliegtuig-modus' af te komen. Helaas is dat nog steeds niet zo. Zou dit te maken kunnen hebben met de Firmware o.i.d. of is het een soft-/hardware probleem? Laatst gewijzigd door kakbouter; 17-06-10 om 16:17. Reden: aanvullende info |
|
|||
|
|||
Hey iedereen!
T-Mobile heeft na het aanhoren van mijn verhaal besloten om mijn iPhone gratis te unlocken. Het telefoonnummer wat je moet bellen: 070-3056007. Wees vriendelijke dan doen ze niet moeilijk. Geef aan dat je al enkele klachten hebt gestuurd zonder dat je daar een reactie op hebt gehad. Zeg daarbij dat je in de klachtenbrief hebt gevraagd om een schriftelijke reactie omdat je voornemend bent de klacht voor te leggen aan de Klachtencommissie Telecommunicatie. Ik ben nu een blije gebruiker van de iPhone met een KPN abonnement! N.B. als je je iPhone wilt unlocken binnen een jaar kost het € 50,- als het toestel ouder is dan 1 jaar is het gratis. Succes! Groet, Mark |
|
|||
|
|||
En ik zit hier al 2 dagen enen te unlocken :-S nie moeilijk dat het niet lukt met deze baseband...
|
|
|||
|
|||
hey ik zit met de zelfde probleem waar heb je de Orange.FR sim besteld?
BVD, Gr |
|
|||
|
|||
Citaat:
BVD, Gr |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En weer 2 weken uitgesteld, lekker is dat..
|
|
|||
|
|||
wat is 2 weken uitgesteld?
|
|
|||
|
|||
De distributie van de iPhone 4 is uitgesteld. Dat heeft niks met de release van de unlocksoftware te maken, lijkt me.
|
|
|||
|
|||
hi, wachten beu....ik heb een 3GS 3.1.3 met BB 5.12.01, in april gekocht via Ebay, komt van T-Mobile Oostenrijk natuurlijk met simlock iemand weet voor een prepaid kaart voor gebruiken als ipod, gezocht online maar niets gevonden...
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal!
Wie kan mij een handje helpen? Ik heb een Iphone 3GS met een sim van Kpn Hi! Nu heb ik laatst per ongeluk geupdate van 3.1.2 naar 3.1.3! Nu zie ik dus alleen nog maar dat kabeltje en het itunes logo op display! Ik kan er dus niet ik! Ben nu dus afhankelijk van een unlock en een eventuele jailbreak heb ik me laten vertellen! Toevallig weet ik dat ik een tethered jailbreak had! Wat moet ik nu in godsnaam doen? Eerst unlocken en dan jailbreaken of eerst jailbreaken en dan unlocken? Momenteel staat er dus de 3.1.3 software op! Wat moet ik nu doen en in welke volgorde en wanneer komt die unlock eindelijk eens uit en waar kan ik die software dan downloaden? Wkie kan me een beetje uitleg geven? |
|
|||
|
|||
Gewoon wachten man, lees gewoon eens de laatste 5 posts en daar kon je dit lezen.
|
|
|||
|
|||
wanneer komt die software dan uit die unlock?
En moet ik toestel dan eerst unlocken of eerst jailbreaken? |
|
|||
|
|||
Even een t-mobile kaartje van iemand lenen of een prepay kopen voor een paar euro en de pincode op de simkaart op 0000 laten zetten (heb zelf een prepay gekocht en in de winkel op 0000 laten zetten anders kwam ik niet verder) en daarna jailbraiken met spirit etc en je kan leuk spelen, misschien dat jij doordat je bij 3.1.2 geunlocked hebt wel verder kan met unlocken?? suc6
|
|
|||
|
|||
Moet ik echt een pripaid kaartje kopen om erin te komen! Momenteel heb ik de 3.1.3 software erop maar kan niet meer in de foon! De unlock van komende maandag alleen moet toch genoeg zijn om hem te unlocken of niet?
|
|
|||
|
|||
Voor mensen die niet eens een dure ipod hebben, probeer het volgende
How to Jailbreak iPhone 3.1.3 with 05.12.1 baseband and it works !! | DOA Webdesigns.com Waar ik voorheen elke keer op vastliep bij blackra1n was dat ik het geohot scherm niet te zien kreeg en dat de telefoon op een zwart scherm bleef hangen. Met een ipsw van Snowbreeze kreeg ik een error 1600 Ik heb deze stappen uitgevoerd tot en met 4 en nu kan ik in ieder geval weer in m'n telefoon. Hij geeft aan FW 3.1.2 te hebben, maar nog wel steeds de baseband van 5.12.01. Maargoed, wij zijn dus een stap verder in de goede richting |
Er zijn 35 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 35 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|