Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WieerterMenke Je snap het echt niet he... Bel G**Verd*** Apple op... Dan weet je 100% zeker wie de carrier is... Hoef ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoewel ook ikzelf mijn irritatie heb laten blijken kunnen we misschien beter maar gewoon zwijgen, dikke huid of niet. Misschien zijn er nog arme zielen met echte hulpvragen die we even up to speed kunnen brengen hoe f**ked hun iphone situatie nou wel of niet is
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben zeker lui! Ik wil lekker in mijn zetel blijven zitten met een potje bier! En hoop dat iemand anders het voor me fixt!
Iemand die me een potje bier wilt aangeven?? |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Mijn vriendin heeft een 3G toestel met abbo van Tmobile. Aangezien dit abbo pas wat later in gaat, willen wij dit toestel vast simlock vrij maken. En daarna JB-en. Ze zit op fw 3.1.3 en base band 05.12.01. Hoe is dit nu te updaten naar 4.0, unlocken en JB-en. Iemand een handleiding voor mij? Heb dit forum wel doorgelezen, maar makkelijker wordt het er niet op.... Bedankt!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
3.1.3. jailbreaken en unlocken is geen probleem: Dev-Team Blog - Ultra's Now! |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik had 3.1.2 heeft met baseband 05.11.07 . Toen heb ik per ongeluk netwerk verwijderd en moest hem aan de pc bengelen en daarna wou hij niet meer. Het toestel heeft een de nieuwe bootrom! Kan hier al wat mee? Hij komt niet verder dan het opstartscherm. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of krijg je hem niet geactiveerd...? Logo'tje van kabel in beeld? |
|
|||
|
|||
ja ik krijg de logo van de kabel inbeeld.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben het eens met WieerterMenke blijf bij 3.1.3. IOS4.0 zou mijns inzien met een werkende (geactiveerde) T-mobile sim mogelijk moeten zijn, maar maar vanuit je huidige situatie is het door dat je nu op O.S 3.1.3. een upgrade naar 4.0 met een activatie, unlock en JB geen optie. (Activatie toestel mogelijk wel, maar JB en unlock niet) Mocht je de downgrade optie naar 3.1.2 bezitten (zoek op hoe) Dan zou een stap naar 4.0 met unlock en Jb een mogelijkheid zijn. Bij een fabrieksnieuw toestel wat nog nooit geen JB gehad heeft is dat zeker niet mogelijk. Ik heb zelf een 3gs met modemfirmware / baseband 05.12.01 op 3.1.3 En wacht op een JB en unlock om i.p.v. een NL t-mobile abbo een Vodafoon abbo op 4.0 te kunnen gebruiken. |
|
|||
|
|||
Dan zit je met een activatie probleem als eerste te overwinnen probleem.
Dan pas een Jailbreak en dan een unlock. Je telefoon heeft nu een provider / carrier sim nodig waar het toestel mee zal werken van de originele aanbieder? Vraag is waar komt je toestel vandaan en welke aanbieder sim moet je nu zien te krijgen. Als je deze topic gelezen zou hebben dan had je antwoord al geweten en mag je als je het niet weet apple gaan bellen. Zie postings van Wietermenke voor gedetailleerde uitleg. *Edit* Uit je eerdere postings lees ik dat je een toestel uit Slovakije hebt, maar is het met zekerheid ook een toestel wat daar via officiële provider is geleverd of een grijze import unlocked, uit weer een ander land? Je kan beter Apple bellen dan gokken op een aankoop van sim uit Slovakije als je daar überhaupt aankomt. Laatst gewijzigd door Hvnl93; 09-07-10 om 17:09. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Erachter komen wie de originele carrier is van het toestel.. (zelf ben ik erachter gekomen door Apple te bellen en door te blijven drammen ) Dan Prepaid SIM kaart fixen van die carrier. (Zelf een frans Orange prepaid kaart via ebay besteld voor een tientje) Dan SIM kaart erin. Activeren via iTunes. Jailbreaken en dan unlocken.. Handleiding laatste stappen : Dev-Team Blog - Ultra's Now! Succes..! |
|
|||
|
|||
Het toestel komt uit Slowakeije
en ik heb een Hi- abbonement |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn Iphones die vanaf de Fabriek simlock vrij verkocht worden, meestal zonder abbo voor dure toestel prijs. Bij deze toestellen is er geen risico dat je met een update of zo je sim-unlock verliest. Toestellen die met een abonnement verkocht worden in Nederland via T-mobile b.v. hebben een simlock. Deze toestellen werken alleen een T-mobile sim, geen andere. Tenzij het toestel d.m.v., niet apple maar door hackers gemaakte software, semi illegaal, simlock vrij gemaakt wordt. Werkt pefect en je kan allerlei sims gebruiken, maar als je d.m.v. een update van je software dan weer plots je sim-unlock kwijt bent, dan moet je opnieuw je toestel simlock vrij maken. Heb geen sim van de originele provider, krijg je het verbind met itunes kabeltje opstart venster en heb je een niet geactiveerd toestel. Wie weet is dat bij jou een sim van T-mobile Slovakije!? Ik weet het niet. Maar er zijn manieren om dat uit te vinden. Makkelijkste is en daar is ie weer... Apple bellen. Jij bent niet door update of herstel via itunes maar door netwerk info wissen in deze situatie gekomen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het meest snelle is om een prepaid kaartje te bemachtigen van Slowakeye En daar wens ik je succes mee..!! (eBay??) |
|
|||
|
|||
Door netwerkinstellingen te wissen ben ik hier terecht gekomen.
Daarna moest ik hem aan de pc bengelen en heeft hij (neem ik aan) de update binnen gehaald. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat had ik ook!
Hoe kan ik zien wanneer het toestel geactiveerd is? Zal wel een domme vraag zijn maarja |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|