Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb een vraag; Heb mijn Iphone gedowngrade naar 3.1.2, en nog niet kunnen unlocken. Wachtende op de nieuwe 3.2 (of 4.0) firmware, is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hi, ik heb een vraag;
Heb mijn Iphone gedowngrade naar 3.1.2, en nog niet kunnen unlocken. Wachtende op de nieuwe 3.2 (of 4.0) firmware, is het dan het handigst om 3.1.3 er gewoon op te zetten ipv 3.1.2? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Mijn eerste bericht op het forum. Sta op het punt een Iphone via marktplaats aan te schaffen. Het is een Iphone met een simlock van T-Mobile en firmware 3.1.3. Is deze simlock inmiddels te verwijderen? Graag advies gevraagd omtrent wel of niet aankopen? Dank voor de reactie. Mvg, RoxyRob |
|
||||
|
||||
Zoals de zaken er nu voor staan denk ik dat we zullen moeten wachten tot de zomer om te kunnen unlocken. Ik hoop dat ik verkeerd ben maar de nieuwe i phone met de nieuwe firmwire komt er pas in juli
|
|
|||
|
|||
Dank voor je snelle reactie. Dan kan ik toch beter even uitkijken naar een Iphone die simlock-vrij is.
|
|
|||
|
|||
Let op geohot!!!!!
en dan vooral zijn blog!!! Net op twitter dat hij extra ruimte op zijn blog heeft gemaakt voor groot nieuws |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hopelijk laat de rest nu ook niet meer te lang op zich wachten.
Een iphone waar je niet mee kan bellen is ook niets aan (En ik denk dat ik dan voor meerdere mensen hier spreek ) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik de handleiding lees, dan zou ik bij stap 1 via mijn springboard cydia moeten opendoen? Maar ik geraak niet verder dan de afbeelding van itunes op mijn telefoon... Dan helpt dit niet goed e Weet er iemand anders hoe ik van iphone een ipodtouch kan maken? groetjes |
|
|||
|
|||
Heb vandaag eindelijk mijn Gevey 'unlock' kaartje in de post ontvangen. Instructies gevolgd, kaartje op mijn vodafone simkaart geplaatst en in m'n 3GS (3.1.3, week 25, modem fw 5.12.01) gestopt.
EN WAT DENK JE??? Nee, niks natuurlijk. Niet dat ik er veel van verwacht had maar toch... het zou leuk geweest zijn. Helaasch. Schijnt dat ie op een 3G wel werkt dus als iemand 'm daar nog op wil proberen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb nu een veredelde touch) wil wel eens proberen maar hoe gaan we dit doen? mail me maar op nick.indy@telenet.be |
|
|||
|
|||
Waar haalt Apple de arrogantie vandaan om dit soort dingen te doen.
Wie is hier de gebruiker en klant ? Wie betaald de zalm op hun toast. Ik wil mijn tmobile 3gs 3.1.3. Jailbraiken en simlockvrij maken, dit kan niet. Ik zit opgescheept met een langzaam en slecht tmobile netwerk, qua 3g, wanneer het mogelijk is, gooi ik er direct Vodafone in. |
|
|||
|
|||
zou dit waar zijn?
okay guy sorry that you hear nothing from us for long awhile but we are working a lot on the unlock between study time and other free time. all bugs are fixed and we will release our fine unlock thunderst0rm on april 23. why april 23? its my 23 birthday |
|
|||
|
|||
Hoop dat dit waar is..
Untethered iPhone 3.1.3 Jailbreak Release on April 12? | Redmond Pie Heb de unlock zwaar nodig |
|
|||
|
|||
en het is ook mijn verjaardag. Het zou alvast een mooi verjaardagscadeautje zijn
|
|
|||
|
|||
Kwee'nie ...je klinkt als een verwend jongetje. Toen je je 3GS kocht bij T-mobile wist je precies waar je aan toe was. Waarom dan nu zo zeuren achteraf?
|
||||
|
||||
@digital J
dat is geen unlock! maar jailbreak Greets
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kga vandeweek mn 3gs 16gig nieuw halen met abbo, ik wil deze direct unlocken is er iemand met ervaring die me mischien per PB goed kan voorlichten wat ik moet doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staan GENOEG topics en wiki's op dit forum om een iphone te kunnen unlocken c.q. jailbreaken. Maar het ik zal voor nu even antwoord geven : Afhankelijk van welke firmware je geïnstalleerd hebt op je iphone |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|