Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) via de twitter. erimer @ sherif_hashim will there be a jailbreak for 3.1.3 soon? And if you can't answer that, will there be one soon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
via de twitter.
erimer @sherif_hashim will there be a jailbreak for 3.1.3 soon? And if you can't answer that, will there be one soon bedew the next FW update? @erimer yup there is, geohot has one and comex has another, but nothing will be released prior to a firmware update @sherif_hashim so basically, we are just waiting for apple to release the new firmware? And any eta on when that is? Or is it unknown hierna nog geen antwoord. Dus wachten op de nieuwe firmware update van apple is de volgende stap en ze denken dat dat gaat gebeuren op 8 april at 10pm dus hopen en geduld hebben. groetjesss |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hopen dat we goed zitten met onze gedachtes! En dat ze de AL LANG gevonden lek publiekelijk uitbrengen voor 4.0 Toch raad ik iedereen aan knal niet gelijk FW4.0 erop zoals mensen ook deden met 3.1.3 en met een iTouch kwamen te zitten! |
|
|||
|
|||
Gaat het enkel over een jailbreak dan of is er ook een unlock in het spel? Zit die unlock weer gewoon geïntegreerd in het blackra1n-achtig programmaatje dat eraan komt, of moeten ze daar nog apart aan beginnen, gebaseerd op de geruchten? Want daar vind ik maar nergens een echte bevestiging of ontkenning over...
|
|
|||
|
|||
Hier meer informatie onremt met jailbreaking van geohot! geohot unlock 3 1 3 05 12 april | Find Article
|
|
|||
|
|||
Hoe komen jullie erbij dat de 4.0 firmware 8 april uitkomt?
Firmware 3.0 is ook in april geïntroduceerd en kwam toch ook pas halverwege juni uit? |
|
|||
|
|||
Hij komt ook nog niet uit. Het gaat over de persvoorstelling:
Techzine - ICT Nieuws: Apple geeft op 8 april voorproefje iPhone OS 4.0 - De community voor ICT liefhebbers en professionals |
|
|||
|
|||
Citaat:
sorry had dat even verkeerd gelezen ja. De intro is op 8 april. Dus als deze uitkomt in juni net als voorgaande keren, dan kunnen we nog zeker tot juni wachten op een nieuwe jailbreak/unlock. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Misschien een domme vraag ,maar zou mobistar voor een unlock kunnen zorgen zoals t-mobile? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Noem me naief, maar waarom kan ik niet via software een oude versie van de baseband en firmware op mijn iphone zetten? Waar wel kunnen upgraden, maar niet weer kunnen downgraden? Kan ik de iphone niet totaal leeg "poetsen" en weer laden met een lagere BB?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
is het officieel Jailbreaken? |
|
|||
|
|||
Is dit een oplossing?
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem als de meesten van jullie.
Ik moet een buitenlandse simkaart in mijn iPhone proppen. Heb ook 3.1.3 dus was op zoek gegaan en kwam dit tegen. Ze beweren alles te kunnen unlocken en jailbreaken. Met niet goed geld terug garantie. Iemand bekend met dit? UNLOCK IPHONE 3.1.3 Gr, |
|
||||
|
||||
Ja, is nep!! er is nog niks uit!!
|
|||
|
|||
gewoon wachten op de release van `spirit`jailbreak. 3gs gebruikers hebben geluk, deze kunnen hun toestel ook unlocken met deze jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
He tweeted: “the "Spirit" JB will (also) work on 3.1.3 when released.” |
|
||||
|
||||
Sorry ik reageerde op iemand en las het niet goed.. please remove this.. :$
Laatst gewijzigd door Carpepuncto; 08-04-10 om 12:09. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Jailbreak iPhone 4.0: In-depth Analysis | Redmond Pie Check de commentaren.. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Helemaal goed Spirit! Enige info van wanneer hij uit kan komen?
|
|
|||
|
|||
misschien ben je er al uit, zo niet.
kijk hier is even: Downgrade iPhone OS 3.1.3 Baseband 05.12.01 to 3.1.2 Using Fuzzyband |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|