Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ja maar is dat niet op te lossen dan als je geen provider signaal heb ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ja maar is dat niet op te lossen dan als je geen provider signaal heb ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Wie heeft lef en probeerd het uit ???
p.s heb eens goed gekeken maar op de website staat nergens dat die firmware 3,.13 kan unlocken alleen tot firmware 3.12 . Laatst gewijzigd door faire4u; 29-03-10 om 17:13. |
|
|||
|
|||
Nep
Citaat:
Nep is het, het is alleen mogelijk op de 3g |
|
|||
|
|||
site werkt niet eens tenminste bij mij niet
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal
ik heb dus hetzelfde probleem als de meeste engelse iphone was gejaibreaked en deed het volledig met de unlock van geohot toen mn 3.1.2 firmware gespoofed naar 3.1.3 nog geen probleem div nieuwe apps geinstalleerd en nog steeds alles oke behalve toen mn iphone na een reboot door install van een app niet meer reageerde ***zooi moest hem dus opnieuw gaan downgraden naar 3.1.2 blijkt gvd dat mn bootloader versie 6.0.4 is en mn modem fimware 5.12 jailbreaken ging dus oke maar helaas is hij niet te unlocken ikzelf denk er over om een dagvlucht naar engeland te nemen en een o2 simkaart te kopen met 20 pond beltegoed en een tel te plegen naar een service nummer (niet te duur ) dan via mn laptop een officiele unlock aan te vragen bij O2 dan kost het wel iets mar ben ik van het gezeik af of heeft iemand anders een beter idee ik heb namelijk niet zo'n zin meer om met een veredelde ipod rond te lopen Iphone 3GS 32gigabyte zwart model nr mc133b firmware versie 5.12 boootloader 6.04 ge beast |
|
|||
|
|||
Beter idee:
paar weken wachten. 3 april komt de ipad uit en waarschijnlijk tegelijk daarmee OS 4.0 Ik weet vrij zeker dat binnen 1 of 2 weken daarna Saurik zijn unlock wel releaset. |
|
|||
|
|||
En als je naar UK gaat, neem mijn iPhone dan ook even mee
dan krijg je een vergoeding van mij.. voor de moeite uiteraard want een official unlock is blijvend, geen gezeur meer met updates e.d.! |
|
|||
|
|||
Dan mag je die van mij ook, tegen vergoeding, meenemen om te unlocken Dan heb je je eigen tripje naar the UK er al uit!
|
|
|||
|
|||
Je kan toch ook een bekende een kaart laten opsturen?
Of moet je bellen vanuit engeland? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Of moet je bellen vanuit engeland vanaf je eigen iPhone zodat je imei nummer wordt gekoppeld aan o2 sim? Ik haat appels echt. (codetaal voor wat ik echt wilde zeggen)
|
|
|||
|
|||
hallo allemaal
je moet dus een telefoontje plegen om hem te registreren op het O2 netwerk anders werkt het niet na dat telefoontje kun je je unlock code dan via de website aanvragen en dan max binnen 14 dagen krijg je je unlockcode van O2 grtzzz |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet je gebeld hebben met de simkaart? Of moet je gebeld hebben met de simkaart icm de iPhone? Want 1) is heel makkelijker, dan kan ik een Engelse collega bellen of hij een 20pund O2 kaart koopt, ermee belt in zijn eigen telefoon en hem opstuurt. Vervolgens heb ik een simlockvrije iPhone. 2) houdt dus inderdaad in dat ik mijn iPhone naar Engeland moet sturen of zelf naar Engeland moet ^^ Kost veel tijd, veel risico, niet goedkoop, en er is kans dat als je thuis bent, dat O2 het alsnog verneukt. |
|
|||
|
|||
sorry hoor maar een unlockcode aanvragen bij Apple werkt niet.Ik weet niet van wie je dit gehoord hebt!!
Apple maakt alleen vrij Via Itunes!!!! |
|
|||
|
|||
Heren,
Wat denken we hiervan?: Unlock iphone 3G/3Gs 3.1.3 Firmware – Baseband 05.12.01 finally free ! | Explore Everything Iemand al een poging gewaagd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik probeer het zo, geef me 10 minuten
|
|
|||
|
|||
Ik zit op 3.1.2 icm Blackra1n op baseband 05.12.01.
Maar ik kan iig nog niet bellen. Ik heb mijn iPhone al opnieuw opgestart. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ben benieuwd, jammer dat ik nu op t werk ben en gelockte iphone thuis ligt... allez ja indien t werkt tenminste.. niks dus allez, nog steeds gelockt? |
Er zijn 24 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 24 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|