Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) nee, jij kan hem niet unlocken...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nee, jij kan hem niet unlocken
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jongens,
Ik wordt er een beetje moe van of thunderstorm fake is of niet. Voor hetzelfde geldt dat het geen fake is. Ook ik zit te wachten op een unlock en een nieuwe jailbreak voor mijn iphone. En ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die stellig ervan overtuigd zijn dat het devteam of geohot de enige zijn die dit kunnen bewerkstelligen. Maar om dan gelijk een stempel te drukken dat thunderstorm fake is, vind ik weer te ver gaan. Geef die mensen een kans en ze zullen het morgen evt bewijzen of het fake is of niet. Ik zelf hou mijn hart ook vast of het morgen echt werkt. Op de blog van hun hebben ze al gezegd 23th release(maybe+2 days). Dat geeft al niet veel vertrouwen. Maar wat als ze het wel voor mekaar hebben? Er zullen best meer mensen zijn die aan een unlock en een jailbreak werken. Trouwens, devteam en geohot hebben ook aangegeven dat ze een zwakke plek hebben gevonden in de nieuwe baseband, maar dat ze hier mee wachten tot de 4G uit komt. Waarom zou het thunderstorm team die zwakke plek ook niet gevonden hebben? Ik zou zeggen geef ze een kans om te bewijzen en dat zullen we evt morgen wel zien. Een heel verhaal maar zo denk ik erover. |
|
|||
|
|||
.. ik heb het wachten opgegeven .. op ebay een andere iphone gekocht in UK, UNLOCKED op 3.1.2 ...voor iets meer dan 200 euro... heerlijk om terug te kunnen bellen en sms`n... let wel op met het kopen van een iphone via ebay in USA ... de douane lapt er 80 euro import kosten bij!
|
|
|||
|
|||
lol morgen komt de unlock uit!^^ Thunderst0rm is geen fake...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja als dat het geval is, waar hebben we het dan nog over? Wachtwoord op een rar bestandje is zo gekraakt
|
|
|||
|
|||
Onderaan staat in rood de link voor de rar file.
thunderst0rm Ben wel benieuwd.. Fake yes or no... Ook wel een beetje huiverig om te proberen, aangezien ze al (volgens eigen zeggen) 2 iPhones naar de ***** hebben geholpen |
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat het fake is. Waarom zouden ze er anders zo'n tijd in steken om die beta's te maken etc.
Naja om te proberen ben ik niet bang voor, nu doet ie 't ook niet We moeten gewoon afwachten. Ik geloof er wel in tbh |
|
||||
|
||||
Lijk me een grote fake bedoening.
Krijg de melding na het klikken op unleash my iphone. |
|
|||
|
|||
Dat weten we onderhand nu wel dat we dit als scherm krijgen. Er staat er toch bij dat het een BETA is en dat we moeten wachten tot de officiele release er is. Ben gewoon geduldig en wacht tot morgen. Dan zien we wel of het fake is.
|
|
||||
|
||||
Dan kan hij vanaf morgen bij de rest
This year’s trends: Failbreaks (Fake Jailbreaks!) | ithinkdifferent |
|
|||
|
|||
Nog efkes wachten op de unlock
|
|
|||
|
|||
Spannuuuuuuuuund...
|
|
|||
|
|||
Als ie morgen gewoon uitkomt dan verdienen deze mensen de nobelprijs!
Als het een fake is, dan zit ik overmorgen in zwitserland om die gasten op te zoeken... ghehe |
|
|||
|
|||
Mijne iphone ligt al 1,5 maand in de kast eeeeen raaaaaaamp
|
|
|||
|
|||
Stel dat het een fake is...
Waar hopen we dan op? een datum? een nieuwe release datum? en van wie moeten we hem verwachten dan? Dan kan ik mezelf vast instellen op het aantal weken/maanden dat ik me iPhone niet kan gebruiken.. |
|
|||
|
|||
Mijn inschatting/gevoel is, dat GeoHot/Dev-team de Jailbreak sowieso uitbrengt als de iPhone 4G op de planken ligt....
Maarja.. You never know... |
|
|||
|
|||
Maar ja hoelang zal het nog gaan duren voordat de 4G op de planken ligt....
|
|
|||
|
|||
Zooo lang????? Jeetje zeg....2 mensen in de hele wereld die de iPhone kunnen jailbreaken of unlocken?? :S
|
Er zijn 27 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 27 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|