Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Faith1973 Zooo lang????? Jeetje zeg....2 mensen in de hele wereld die de iPhone kunnen jailbreaken of unlocken?? :S Of er zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Verander anders de titel van dit topic naar "discutie over thunderstorm, fake or not"
... Heb gewoon geduld en je zult morgen wel zien, of zondag.. |
|
|||
|
|||
Mm nog niks te vinden op het blog van thunderstorm...
Mischien als ik morgen wakker word of zou het allemaal nep zijn ;-) gr jp |
|
|||
|
|||
Ze zeggen dat de jailbreak word gereleased op de dag dat de 4g uitkomt ergens in juni dit jaar want dannkan apple de eerste update van de 4g en de oudere firmwares niet patchen dus eerlijk gezegt denk ik wacht maar tot juni
|
|
|||
|
|||
It's not just you!
Hmm nu begin ik me toch zorgen te maken. Hun site is down.... of miss wel omdat ze de site aan het vernieuwen zijn voor de release lol |
|
|||
|
|||
is er al meer geweten wanneer de release er is gaat die gewoon door vandaag?
lets hope and pray . burning candels like hell |
|
|||
|
|||
Thunderst0rm admin account op hun blog heeft gezegt dat ze hem na de "middagpauze" releasen!
|
|
|||
|
|||
ik hoop het echt
ik mis mijn iphone werk nu met een htc die ik in men schijf had liggen maar is niet hetzelfde hoor kan jij de link even posten? Laatst gewijzigd door stefke18; 23-04-10 om 10:20. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
thunderst0rm
Tussen de reacties op hun laatste blogpost werd er gereageerd door hun Admin account. De precieze pagina kan ik je niet meer geven, zijn echt al 1500 posts ofzo, dat word met te lang zoeken! |
|
|||
|
|||
Nu kunnen ze ook geen smoes verzinnen dat ze het over 2 dagen gaan releasen. Na de middag niet uitgegeven betekent ook meteen dat heel thunderst0rm gewoon nep is.
|
|
|||
|
|||
Naja ze zeggen dat ze nog wat probleempjes met Cydia hadden die ze even moeten rechttrekken nog. Naja I don't give a ****, ik heb um gejailbreakt, alleen niet geunlocked. Beter schieten ze op^^
|
|
|||
|
|||
Staan er veel adverts op de site??
Want anders doen ze het goed Denk dat ze veel bezoekers hebben vandaag Citaat:
Old bootloader..? Vertel... Laatst gewijzigd door Bomans; 23-04-10 om 11:07. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
idd 3.1.3 gedowngrade naar 3.1.2 .... bootloader 5.9. Dus kan de baseband ook niet downgraden met FuzzyBand dus moet ik ook wachten op de unlock.
|
|
|||
|
|||
Ah hun site is weer in de lucht... alles wat we kunnen doen is gewoon afwachten...
http://www.thunderst0rm.de.tc/ |
|
|||
|
|||
Ik ben zeer sceptisch, heb geen jailbreak nodig ook, maar toch
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha oke, naja we gaan het vanmiddag hopelijk allemaal zien!
|
|
|||
|
|||
Ligt het nou aan mij of doet hun website het gewoon niet meer?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hahah de site is dan weer wel en dan weer niet online... ik denk dat ze gewoon teveel bezoekers krijgen ofzo^^ dat hun servertje overbelast raakt
|
Er zijn 28 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 28 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|