Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Verwacht dat de jailbreak vanavond of morgen wordt gereleased na iOS4. Unlock zal waarschijnlijk komen na release iphone 4 (24 juni). Bron: geluiden op iphoneclub ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwacht dat de jailbreak vanavond of morgen wordt gereleased na iOS4. Unlock zal waarschijnlijk komen na release iphone 4 (24 juni).
Bron: geluiden op iphoneclub en het lijkt me ook een stuk logischer, aangezien het dev team nog niet zal beschikken over een iphone 4 en dus ook (nog) niet kunnen zeggen dat de unlock werkt op iphone 4. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@Dave3793
let's pray... maar denk het niet... |
|
|||
|
|||
ws te mooi om waar te zijn
|
|
|||
|
|||
Bekijk even een post van mij 1 of 2 pagina's terug. Daar staat een linkje hoe je 3.1.3 kunt jailbreaken. unlocken is, waarschijnlijk tot vananavond, nog niet mogelijk
|
|
|||
|
|||
wat moet je eigenlijk eerst doen jailbreaken en daarna un locken of andersom?!
Ik weet hoe je 3.1.3 kunt jailbreaken met spirit maar krijg een foutmelding iemand zei hier dat ik weer eerst moet unlocken! En een ander zegt dat ik eerst moet jailbreaken om uberhaupt te kunnen onlocken! Begrijp er geen snars meer van! :-( |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik weet 1 dingen, dat hier ferm mijn kl*te begint uit te hangen, nog 1 keer uitstel en ik verkoop hem voor een appel en een ei, en da geld ga ik opzuipen op café...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@stigbosmans!
Als ik hem nu aan de pc hang en wil jailbreaken via spirit krijg ik een foutmelding! Dus kan helemaal niet jailbreaken! Iemand zei gister dat dat komt dat ik nog niet voorbij dat schermpje ben met dat itunes logo en dat kabeltje! Wat moet ik dan in godsnaam doen om dat ding te jailbreaken? Zou ik dan met de nieuwe software ( jailbreak-unluck) het wel lukken of krijg ik dan weer een foutmelding? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet dit niet helemaal zeker dus verbeter me als dit niet het geval is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
"lees het forum eens door" Hebben we allemaal gedaan Maar het makkeijkste is om een SIM kaartje te bestellen van de carrier waar het toestel van is. Hoe je daar achter komt is hier ook overal te vinden. Nu las ik een paar posts geleden, dat er schijnbaar ook een backup bestand is, waar dit al in is gefixt.. Mss kijken of dit werkt... (zie post #1666) Laatst gewijzigd door WieerterMenke; 21-06-10 om 14:47. Reden: Toevoeging |
|
|||
|
|||
Ik heb alleen maar een kaartje van kpn-Hi
De unlock is er toch juist voor bedoeld om mensen met een andere provider te unlocken zodat hun ook de Iphone kunnen gebruiken! Althans zo was dat ook bij mijn vorige! Ik krijg zo langzamerhand een hekel aan Tmobile! Pfff |
|
|||
|
|||
Kan ik met de software die evt vanavond word gelanceerd mijn iPhone gs 3.1.3 05.12.01 unlocken??
|
|
|||
|
|||
Ligt eraan! Welke provider heb je?
|
|
|||
|
|||
KPN is mijn huidige provider. Over 3 maanden t mobile.
|
|
|||
|
|||
Hi is mijn abonnement is van KPN?
|
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik ook met de unlock kan je die unlocken en jailbreaken! De vraag is alleen of die software vanavond uitkomt of pas eind van de week!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Omdat Tmobilers dat niet nodig hebben toch! Die hoeven niet te unlocken etc!
Ik had eerst een tethered jailbreak of Iphone! Ik moest hem telkens via pc aanzetten of opstarten! Is dat met de nieuwe software verholpen? |
|
|||
|
|||
Alleen T-mobilers, waarvan de iPhone 12 maanden geleden is verkocht (niet geproduceerd), komen in aanmerking voor kostenloze een legale unlock via T-mobile..
Je had dus een tethered jailbreak... De nieuwe jailbreak is niet meer tethered... We zijn nu alleen nog op de unlock aan het wachten... Heeft dus weer niets met de jailbreak te maken... Die je overigens wel nodig hebt voor de unlock |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|