Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Nja ik heb niet zo veel problemen met het feit dat ze geld willen verdienen. Haha dat wil uiteindelijk iedereen. Ja je betaalt voor itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nja ik heb niet zo veel problemen met het feit dat ze geld willen verdienen. Haha dat wil uiteindelijk iedereen. Ja je betaalt voor itunes alle progs, muziek etc, maarja dan had je mss voor een nokia moeten kiezen, alhoewel nokia ook al aardig die kant op gaat. Wat ik wel heel erg kwalijk van Apple vind is dat ze alleen ondersteuning geven aan producten van het land van herkomst. Ik heb een frans toestel gekocht. Niet wetende dat het een buitenlands toestel was. Ik heb totaal geen moeite te moeten betalen voor een unlock, maar kan gewoon nergens terecht. Ja in Frankrijk bij SFR die geen woord Engels willen spreken en je met allerlei regels om de oren willen slaan. Apple zegt gewoon niet hier gekocht wij geven geen ondersteuning. Een Apple is een Apple, of hij nu uit Afrika, Europa of waarvandaan ook komt. Mag niet boeien toch. Maar nu draaf ik door haha. Ook ik zie de unlock supergraag na ruim 3maanden tegemoet. Maar we moeten gewoon patience zijn en heel goed uitkijken naar wat we doen met itunes........
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heren,
Het klopt, ze willen hiervan alleen maar geld verdienen als ik de mijne niet kan unlocken voor woensdag zal ik heb verkopen en nadien nooit meer iets kopen dat de merk Apple is. Gewoon weg omwille de princiepe. Stel je voor starks komt ernog de 5.0 uit en wij zitten maar te wachten. |
|
|||
|
|||
Nog een uurtje en dan weten we iets meer!
|
|
|||
|
|||
@sancho en nog mensen die hem wille verkopen!
ma wa is het probleem? de unlock is er! ze willen gwn zoveel mogelijk mensen in 1 keer blij maken, namelijk de mensen met 3.1.3 en inees ook ios 4.0! twee vliegen in een klap dus.. heb gwn nog even geduld, het zal beloont worden. |
|
||||
|
||||
Een paar minuten geleden op Twitter:
Citaat:
Hoe krijg je de mensen gek hahaha ps, het is een grapje van @ihackinjosh |
|
|||
|
|||
Hahahahahahaha wtf. Dat was echt een jankboel geworden hierzo dan xD
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hahah, denk dat de helft van de mensen hier hun iPhone weg doet dan! |
|
|||
|
|||
er is er al een die beweert ios 4.0 te hebben verkregen na het herstellen van de iphone via itunes...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog 5 minuten?????????? Spannend
|
|
|||
|
|||
ik heb een vermoede dat we nog moeten wachten.. en een klein vermoede dat we nog heel lang moeten wachte
kheb geduld en er geen haast bij.. maar het zou wel heeeeeeeel leuk zijn als ie vandaag vrij komt ! |
|
|||
|
|||
nu w88 op de jb en unlock
|
|
|||
|
|||
unlock, gasse!!!
|
|
|||
|
|||
de 4.0 software is er... nu de unlock nog en iedereen is weer blij
|
|
|||
|
|||
Het begint er iig een beetje op te lijken
|
|
|||
|
|||
wanneer komt die unlock nu...???
|
|
|||
|
|||
aaah nog altijd geen nieuws op twitter ...
|
|
|||
|
|||
Ze zullen vast nog wel ff willen testen met de officiele release. Was uiteindelijk een beta versie waar die waarschijnlijk mee is getest
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|