//

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Pffff door de vele posts kan ik het even niet meer volgen. Waarschijnlijk is het antwoord al gegeven maar zie ik hem over het hoofd. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2701  
Oud 14-07-10, 01:12
a.onderwater a.onderwater is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Pffff door de vele posts kan ik het even niet meer volgen. Waarschijnlijk is het antwoord al gegeven maar zie ik hem over het hoofd. Wie mij even verder wil helpen dolgraag.
Heb een 3GS op 3.1.3 met baseband 05.12.01. Heeft ooit een JB gehad op 3.1.2, hoe weet ik niet, was ergens eind 2009. Was even navragen wie de officiële carrier was en kunnen achterhalen.

Krijg van de week een prepaid T-Mobile Duits sim kaartje binnen waarmee ik hem sowieso weer mee kan activeren. Hoera, we hebben weer een dure I-Pod. Uiteraard wil ik er ook mee bellen en mijn eigen KPN sim gebruiken maar hoe precies verder..?? Wat mag ik nou wel doen en wat nou absoluut niet??

Uiteraard is het beginnen met een JB maar wat/welk programma moet ik dan gebruiken??? (heb geen Mac thuis, alleen Windows) En moet de Iphone dan in recovery of DFU modus staan?
Als de JB uiteindelijk werkt, kan er dan Ultrasnow overheen of iets moet ik dan iets anders doen??

Als ik op 3.1.3 moet blijven maakt mij niet uit.

Bedankt voor de moeite!

Laatst gewijzigd door a.onderwater; 14-07-10 om 01:14.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2702  
Oud 14-07-10, 09:00
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Volgende keer even de zoekfunctie gebruiken. HIER vind je custom 3.1.3 FW. Er staat ook uitleg bij. Installeren doe je via iTunes met SHIFT toets + "Herstellen". Maak wel eerst een reservekopie (backup) van je iPhone. Die kun je dan later terugzetten.
Top! Het is gelukt.. Zoals ik iedereen hoorde spreken voor eventuele 1600 foutmeldingen wou ik dit niet doen, maar het is vlekkeloos gelukt! Bedankt.
  #2703  
Oud 14-07-10, 10:22
WieerterMenke WieerterMenke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 292
Standaard

@A.Onderwater Dev-Team Blog - Ultra's Now!

@Mad Hankey Dev-Team Blog - Ultra's Now!
(scheelt je geld.. Is eenvoudig zelf te doen.
  #2704  
Oud 14-07-10, 10:31
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Net gebeld en inderdaad een verhaaltje opgehangen dat ik er zo blij mee ben en deze Iphone voor mijn verjaardag heb gekregen. Direct een mailtje gekregen met alle gegevens.
Hij komt uit Canada via Rogers Wireless Partnership
Nu een simkaart proberen te kopen en dan hoop ik weer een bruikbare Iphone te hebben.
  #2705  
Oud 14-07-10, 10:34
WieerterMenke WieerterMenke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fireball Bekijk bericht
Net gebeld en inderdaad een verhaaltje opgehangen dat ik er zo blij mee ben en deze Iphone voor mijn verjaardag heb gekregen. Direct een mailtje gekregen met alle gegevens.
Hij komt uit Canada via Rogers Wireless Partnership
Nu een simkaart proberen te kopen en dan hoop ik weer een bruikbare Iphone te hebben.
Het leven is zo mooi
  #2706  
Oud 14-07-10, 10:43
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Ik heb net op Ebay een firma gevonden die een pre-kaart verkoopt.( $11.48)
Er staat alleen bij dat je hem telefonisch moet activeren maar hopelijk werkt hij zo
Ik laat het wel weten als ik hem binnen heb!
  #2707  
Oud 14-07-10, 11:09
WieerterMenke WieerterMenke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fireball Bekijk bericht
Ik heb net op Ebay een firma gevonden die een pre-kaart verkoopt.( $11.48)
Er staat alleen bij dat je hem telefonisch moet activeren maar hopelijk werkt hij zo
Ik laat het wel weten als ik hem binnen heb!
Je moet gewoon echt een ROgers Prepaid SIM kaart hebben...

Erin douwen.. USB erin.. iTunes aan.. en klaar..


LET WEL OP...!
Zet automatissch updaten uit in iTunes..!!
  #2708  
Oud 14-07-10, 12:02
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door a.onderwater Bekijk bericht
Pffff door de vele posts kan ik het even niet meer volgen. Waarschijnlijk is het antwoord al gegeven maar zie ik hem over het hoofd. Wie mij even verder wil helpen dolgraag.
Heb een 3GS op 3.1.3 met baseband 05.12.01. Heeft ooit een JB gehad op 3.1.2, hoe weet ik niet, was ergens eind 2009. Was even navragen wie de officiële carrier was en kunnen achterhalen.

Krijg van de week een prepaid T-Mobile Duits sim kaartje binnen waarmee ik hem sowieso weer mee kan activeren. Hoera, we hebben weer een dure I-Pod. Uiteraard wil ik er ook mee bellen en mijn eigen KPN sim gebruiken maar hoe precies verder..?? Wat mag ik nou wel doen en wat nou absoluut niet??

Uiteraard is het beginnen met een JB maar wat/welk programma moet ik dan gebruiken??? (heb geen Mac thuis, alleen Windows) En moet de Iphone dan in recovery of DFU modus staan?
Als de JB uiteindelijk werkt, kan er dan Ultrasnow overheen of iets moet ik dan iets anders doen??

Als ik op 3.1.3 moet blijven maakt mij niet uit.

Bedankt voor de moeite!

Dit is ook wel een leuke je kunt je iphone in enkele minuten jailbreaken + unlocken. als eerst even dit, als ik het nu goed begrijp, heb je nu een iphone 3GS met 3.1.3 waar nog niks mee is gebeurd? Als je je duitse simkaart hebt ontvangen, gewoon even activeren en daarna met Spirit jailbreaken. Waarna je via cydia - Ultrasnow hem kunt unlocken.. Makkie toch?
  #2709  
Oud 14-07-10, 12:57
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cube Bekijk bericht
Dit is ook wel een leuke je kunt je iphone in enkele minuten jailbreaken + unlocken. als eerst even dit, als ik het nu goed begrijp, heb je nu een iphone 3GS met 3.1.3 waar nog niks mee is gebeurd? Als je je duitse simkaart hebt ontvangen, gewoon even activeren en daarna met Spirit jailbreaken. Waarna je via cydia - Ultrasnow hem kunt unlocken.. Makkie toch?

Jailbreak iPhone 3GS 3.1.3 with Spirit Untethered | Redmond Pie

>>
Note for iPhone 3G and 3GS Unlockers: Do NOT upgrade to the stock iPhone 3.1.3 if you you want to keep your unlock as doing so will result in upgrade of your baseband, which will make it almost impossible for you to unlock. This is strictly for those who are either on official supported carrier like AT&T, or have already upgraded to 3.1.3 and are stuck with it.
IMPORTANT: Make sure that you have your SHSH files saved. You can jailbreak without saving SHSH files but you wont be safe once Apple patches the exploit used by Spirit. Follow the instructions posted here to save your SHSH blobs.
<<


Nog even verdere studie zou ik zeggen, zie de link voor all hulp...
__________________
Ik leer vandaag wat ik morgen weer doorgeef
  #2710  
Oud 14-07-10, 13:16
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Bekijk bericht
Jailbreak iPhone 3GS 3.1.3 with Spirit Untethered | Redmond Pie

>>
Note for iPhone 3G and 3GS Unlockers: Do NOT upgrade to the stock iPhone 3.1.3 if you you want to keep your unlock as doing so will result in upgrade of your baseband, which will make it almost impossible for you to unlock. This is strictly for those who are either on official supported carrier like AT&T, or have already upgraded to 3.1.3 and are stuck with it.
IMPORTANT: Make sure that you have your SHSH files saved. You can jailbreak without saving SHSH files but you wont be safe once Apple patches the exploit used by Spirit. Follow the instructions posted here to save your SHSH blobs.
<<


Nog even verdere studie zou ik zeggen, zie de link voor all hulp...

Tja, hij heeft al ge-upgraded en krijg zijn sim een dezer dagen.. dus?
gewoon spirit..
  #2711  
Oud 14-07-10, 14:30
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cube Bekijk bericht
Tja, hij heeft al ge-upgraded en krijg zijn sim een dezer dagen.. dus?
gewoon spirit..
Gaat voor 3.1.3 allemaal wel lukken, maar voor doorstomen naar 4.0 heb je met de standaard itunes updated i.p.v. custom firmware update wel mogelijk de deur dicht gezet tot er nieuwe hacks uitkomen...

Men roept al weken dat het elk moment zo ver kan zijn.. de enne arrogante hacker die zijn Iphone 4.0 gejailbreakt heeft, zegt geen zin te hebben om de hack te release, kinderlijk gedrag dus...

Of gewoon slim gedrag door te wachten op IOS 4.1

hoe dan ook Dev-Team Blog Dev team komt met hun hacks als 4.1 uit komt is, at least so we hope.. Breaking News: iPhone 4 Unlocked; Updated With Video Of World's First Soft-Unlocked iPhone 4 - iPhone Hacks
  #2712  
Oud 14-07-10, 14:59
Mad Hankey Mad Hankey is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 95
Standaard

GSM-Hoogeveen heeft mijn iphone weer gehactiveerd en unlockd met jailbreake
  #2713  
Oud 14-07-10, 15:08
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mad Hankey Bekijk bericht
GSM-Hoogeveen heeft mijn iphone weer gehactiveerd en unlockd met jailbreake

Deze is verbonden aan 123simlock - Professioneel, Snel en Goedkoop uw telefoon SimlockVrij met Garantie - Unlock, Opheffen, Ontgrendelen, Service, SimVrij, Unblock en heb hier slechte ervaringen mee..

Heb gelukkig zo mijn eigen adresje voor die dingen in Zwolle (www. **** .nl)

Laatst gewijzigd door cube; 14-07-10 om 15:13.
  #2714  
Oud 14-07-10, 15:27
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cube Bekijk bericht
Deze is verbonden aan 123simlock - Professioneel, Snel en Goedkoop uw telefoon SimlockVrij met Garantie - Unlock, Opheffen, Ontgrendelen, Service, SimVrij, Unblock en heb hier slechte ervaringen mee..

Heb gelukkig zo mijn eigen adresje voor die dingen in Zwolle (www. **** .nl)
En die lezen ook hier en op de vergelijkbare engelse sites waar hier de url's van gepost worden hoe ze het moeten doen... Maar ze zijn wel gek zich in de discussie te mengen, dan verliezen ze klanten.. Maar voor degene die door het bos de bomen echt niet meer zien, een prima dienst... al heb ik geen idee wat dat nou zo kost.... Is het ook no cure no pay?
  #2715  
Oud 14-07-10, 15:55
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
Als je een oude bootrom hebt op je iPhone kan je met Spirit2Pwn naar 4.0.. Heb ik ook gedaan (3.1.3 Spirit -> 4.0 custom).
3gs / MC141 met origineel een nederlandse T-mobile lock, Baseband is 05.12.01 boot loader 6.4 en er is alleen een SHSH saved voor 3.1.3

Ik heb spirit gebruikt...

Heb nu wel de niet apple server ingesteld voor software updates, (Saurik signature server replacement, met dus aangepaste itunes host file), maar dat was de eerste keer niet zo..

Heb ik het fout en kan ik toch naar IOS 4.0 met JB en unlock, nu al, dan hoor ik dat graag..


Bedoel ook mij staan er best veel bomen in het bos...
  #2716  
Oud 14-07-10, 16:06
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Bekijk bericht
En die lezen ook hier en op de vergelijkbare engelse sites waar hier de url's van gepost worden hoe ze het moeten doen... Maar ze zijn wel gek zich in de discussie te mengen, dan verliezen ze klanten.. Maar voor degene die door het bos de bomen echt niet meer zien, een prima dienst... al heb ik geen idee wat dat nou zo kost.... Is het ook no cure no pay?

Haha.. Gelijk heb je jah. Geld verdienen van internet en forms.. maar wel scherp en slim. Wij kunnen het nog wel het een en ander volgen, maar denk je eens in hoeveel mensen er "niet technisch" zijn. Degene die mij sowieso heeft geholpen paste inderdaad "no cure no pay" toe. Zit eigenlijk wel een leuk verhaal aan vast. Had eerst een adresje in Amersfoort gevonden, in centrum. Voordat ik erheen ging had ik gebeld en ze vertelden me dat ze mijn beide iphones voor 20euro per stuk konden repareren. Ging ermee akkoord en reed dezelfde middag er nog heen. Eenmaal aangekomen vertelde de eerste medewerker in de winkel dat het niet kon. Waarop de tweede medewerker vertelde dat het misschien (vreemd) wel zou lukken. Maar dat ik dan als (ook nog als he) het zou lukken 45euro per iPhone moest betalen. Toen heb ik gezegd bekijk het maar en terug gereden. Dezelfde avond kreeg ik op de vereniging via via een naam door. Even gebeld en dezelfde avond was het alweer opgelost. Betaalde uiteindelijk 25euro voor beide toestellen!! Dat had ik er wel voor over..
  #2717  
Oud 14-07-10, 16:07
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Bekijk bericht
3gs / MC141 met origineel een nederlandse T-mobile lock, Baseband is 05.12.01 boot loader 6.4 en er is alleen een SHSH saved voor 3.1.3

Ik heb spirit gebruikt...

Heb nu wel de niet apple server ingesteld voor software updates, (Saurik signature server replacement, met dus aangepaste itunes host file), maar dat was de eerste keer niet zo..

Heb ik het fout en kan ik toch naar IOS 4.0 met JB en unlock, nu al, dan hoor ik dat graag..


Bedoel ook mij staan er best veel bomen in het bos...

Weghakken die bomen dan hak hak hak
  #2718  
Oud 14-07-10, 16:10
a.onderwater a.onderwater is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Bekijk bericht
Gaat voor 3.1.3 allemaal wel lukken, maar voor doorstomen naar 4.0 heb je met de standaard itunes updated i.p.v. custom firmware update wel mogelijk de deur dicht gezet tot er nieuwe hacks uitkomen...

Men roept al weken dat het elk moment zo ver kan zijn.. de enne arrogante hacker die zijn Iphone 4.0 gejailbreakt heeft, zegt geen zin te hebben om de hack te release, kinderlijk gedrag dus...

Of gewoon slim gedrag door te wachten op IOS 4.1

hoe dan ook Dev-Team Blog Dev team komt met hun hacks als 4.1 uit komt is, at least so we hope.. Breaking News: iPhone 4 Unlocked; Updated With Video Of World's First Soft-Unlocked iPhone 4 - iPhone Hacks
Zowieso bedankt voor de hulp allemaal.
Dus als ik het goed begrijp is een JB met Spirit geen enkel probleem als ik op 3.1.3 met bb 05.12.01 wil blijven. En wil ik toch over naar 4.0 moet ik van Spirit afblijven en een custom firmware pakken...???? Of nog even wachten op die beruchte JB die binnenkort uit zou moeten komen??
thnx
  #2719  
Oud 14-07-10, 16:21
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door a.onderwater Bekijk bericht
Zowieso bedankt voor de hulp allemaal.
Dus als ik het goed begrijp is een JB met Spirit geen enkel probleem als ik op 3.1.3 met bb 05.12.01 wil blijven. En wil ik toch over naar 4.0 moet ik van Spirit afblijven en een custom firmware pakken...???? Of nog even wachten op die beruchte JB die binnenkort uit zou moeten komen??
thnx

Als je op 3.1.3. wilt blijven is Spirit geen probleem. als je naar 4.0 wilt gaan, dan weet ik dit ook niet. Niemand weet wat morgen zal brengen dus?
  #2720  
Oud 14-07-10, 16:37
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

ik weet het even niet meer, wat is de oude bootrom en wat is de nieuwe...

Information overload..
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic XIII Unlock 911 16-10-13 02:55
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.