Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hier het zelfde probleem.. niet aan de praat te krijgen met vodafone sim...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hier het zelfde probleem..
niet aan de praat te krijgen met vodafone sim |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo ik heb een 3gs new bootrom en ook eerst jailbreak en dan cydia geïnstalleerd maar na installatie en opnieuw starten geeft hij de melding andere simkaart aanwezig en in itunes dat deze simkaart niet ondersteund. Het is een telfort sim kaart die ik wil gebruiken. Ik heb het toestel via via gekocht en ben weet nu niet zeker of dit een t-mobile is. Het gekke is dat ik t-mobile prepaid en kpn hi prepaid wel kan gebruiken. Vodafone en Telfort werken niet na jailbreak en unlock. Iemand een idee
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn simkaart van Swisscom binnengekregen om mijn Iphone 3gs (3.1.3) te kunnen activeren. Helaas zodra ik hem aansluit en verbinding maak met Itunes herkent hij mijn Iphone wel maar blijft mijn telefoon hangen op het noodoproepenscherm. Als het goed is zou ik zodra ik hem aanlsuit instructies moeten krijgen om de Iphone te activeren. Maar dit gebeurt dus niet. Heeft iemand een idee wat ik moet doen??
Thnx Edit: Als ik hem opnieuw aansluit zie ik dat de simkaart niet de goede is-.- Toen ik laatst naar Apple Nederland belde konden ze me niet vertellen wat de originele carrier was. Heeft iemand voor mij een telefoonnummer van Apple waarbij ze het wel weten Laatst gewijzigd door Extremus; 04-08-10 om 22:22. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hier kun je zien van welk land en welke provider je iphone is ??--iPhone? - Powered by Discuz! Board |
|
|||
|
|||
Bedankje
Citaat:
Ik probeer gewoon mensen te helpen zoals meerdere personen hier op het forum. Ik moet wel zeggen dat ik het leuk vindt op dit forum dat je een reactie krijgt van de mensen. Dit is jammer genoeg niet overal. |
|
|||
|
|||
@ Wensdocter:
Bedankt! Nu weet ik dat mijn telefoon wel uit Zwitserland komt, maar de provider is niet Swisscom, maar Orange-.- Heeft iemand nog een simkaart liggen van deze provider?? Dan zou ik hem graag willen overnemen! Thnx in advance, Ex |
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik deze site kan geloven komt mijn iphone uit ierland (MC134B) dus moet ik een kaart van O2 hebben. ik heb nu een iphone 3gs 32gb versie 3.1 dus uit ierland maar als ik em dus update moet ik em dan eerst activeren voordat ik em kan jailbreaken en unlocken of niet? is de site erg betrouwbaar?? hoop op jullie antwoord!! |
|
|||
|
|||
op MP staat nog iemand die PAY AND GO simkaarten verkoopt uit Ierland
Kun je hem in iedergeval weer activeren, jailbreaken en unlocken. Alleen ik zie dat de UK hetzelfde nummer heeft als Ierland[ MC133B ], dus ik neem aan dat het niet uitmaakt een sim uit Ierland of de UK gr willy |
|
|||
|
|||
Citaat:
dan kan ik em upgrade en dan jailbreaken en unlocken.. |
|
|||
|
|||
Eindelijk ook durven overstappen van 3.1.3 naar de CFW 4.0.1 met Activation. Dit door SHSH blobs. Lukte niet in DFU mode, wel in recovery mode. Dit met MC model met boodloader 06.04 en firmware 05.12.01. Had dus men sim activation kaart niet nodig. Dit met Itunes 9.2 en aanpassing host naar saurik server.
Bedankt voor al de uitleg hierover... |
|
|||
|
|||
Alles werkt normaal met mijn phonebook SIM
Ik download ultrasn0w in cydia. Dan probeer ik mijn Mobistar kaartje erin te krijgen, maar dan komt mobistar erop. maar dan kan ik enkel 911 Nr's draaien en krijg ik de mededeling. Andere simkaart aanwezig. Verbind met iTunes. iemand die me kan helpen? mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zojuist heb ik met behulp van een phonebook kaart mijn gelockte 3GS uit het emergency scherm gekregen. Vervolgens update naar 4.01 gedaan. Daarna jailbreak via jailbreakme.com en uiteindelijk Ultrasn0w via Cydia geinstalleerd. iPhone moest een reboot hebben. Allemaal volkomen normaal. Maar vervolgens kom ik met mijn Vodafone sim niet door het emergency scherm en wordt er gemeld omdat er een andere simkaart aanwezig is. Het gekke is dat hij wel aangeeft dat er een Vodafone NL service gebruikt wordt (links boven). Ik kan wel zonder simkaart gewoon gebruik maken van de iPhone dus hij is geactiveerd alleen werkt de unlock blijkbaar niet goed. Heeft iemand hier ook last van? En weet iemand wat het probleem kan zijn? |
|
||||
|
||||
Dit is wellicht een oplossing voor bovenstaand probleem: iPhone Different sim detected connect to itunes solution 100% - GSM-Forum
|
|||
|
|||
Thanks Yingie, ga het meteen proberen!
|
|
|||
|
|||
heb de o2 kaart gebruikt. is helemaal goed gegaan.
dus netjes gejailbreakt en unlocked. na een uur ging ie in exit safe mode... hij geeft aan dat ie gecrashed is.. nu heb ik em al 20 x gerestart maar ik kom er nie uit... wat moet ik nu doen..?? wie kan mij helpen?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zoals ik in meerdere posts lees werkt dus een unlock met 3GS op IOS4?
Klopt het als je de iPhone gaat upgraden dat die ook de Baseband upgrade? Kortom, ik heb een iPhone 3GS met 3.1.3 baseband 05.12.01 erop en ik wil graag upgraden naar IOS4.0.1 Gaat dit werken? Ik heb een t-mobile prepaid kaartje dus dat is het probleem niet om de tel eerst te activeren. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
sinds gisteravond is namelijk iOS 4.0.2 uitgekomen en die kan je nie jailbreaken en unlocken.. ik heb gistermiddag nog wel geupgrade naar iOS 4.0.1 , net op tijd dus.... |
|
|||
|
|||
Lekker dan,
Dus maar ff afwachten totdat ze de unlock & jailbreak voor 4.0.2 hebben uitgebracht. thnx anyway |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic | XIII | Unlock | 911 | 16-10-13 02:55 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|